Gå til innhold

De Baltiske landene

Fremhevede innlegg

Gjest Respect
Skrevet

Hva er ditt inntrykk av Estland, Latvia og Litauen? Mye fattigdom og kriminalitet, eller er dette land du vil anbefale andre å besøke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Estland (Tallinn). Anbefales varmt! Ikke nevneverdig fattigdom inne i byen ihverfall. Ligner på en hvilken som helst gammel Hansaby.

Skrevet
Har vært i Estland (Tallinn). Anbefales varmt! Ikke nevneverdig fattigdom inne i byen ihverfall. Ligner på en hvilken som helst gammel Hansaby.

Skriver under på denne.

Men vi var nesten bare i Gamlebyen, og der er det nok hakket bedre enn i andre bydeler i Tallinn.

Gjest lillelou
Skrevet

Vi skal til Vilnius i oktober, så denne tråden tror jeg jeg skal følge med på :-) .

Skrevet

Har vært i alle landene og anbefaler varmt en tur dit. Fremstår ikke som spesielt fattig, i hvert fall ikke verre enn i andre storbyer i Europa, hvor du også kan se mye fattigdom hvis du beveger deg litt vekk fra hovedgatene.

Gjest Respect
Skrevet

Foreløpig plan er å besøke Tallinn, Riga og Vilnius. Er det andre steder enn hovedstadene vi bør besøke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var i Vilnius for et par uker siden, og kan anbefale det varmt.

Utrolig fin by, særlig gamlebyen var veldig vakker. Dog er det en del strøk i byen som ser veldig fattigslige og "øst" ut, men opplevde det ikke som spesielt farlig der heller. Mindre tiggere og drankere der enn i Oslo.

Ellers var det ganske så billig der, samt gode shoppingmuligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...