Gå til innhold

Har han mistet interessen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Det er slik at jeg har møtt en fyr gjennom noen fellesvenner og vi har vært på et par fester sammen. Vi kommer godt over ens og fant tonen fort. Etter første festen la han meg til på snapchat og dagen etter skrev han til meg og startet en samtale om noe vi snakket om tidligere. Senere møtes vi ved en annen anledning og senere den kvelden spurte han meg om jeg dro ut. Vi har chattet en del hvor han ofte har vært den som starter samtalen. 

Så endte vi opp på en fest og når kvelden gikk mot slutten spurte han om vi skulle dra hjem sammen og vi endte opp hos meg. Jeg var litt usikker på hva jeg ville så jeg sa til han at jeg ikke ønsket å forhaste og at det ikke ble å skje noe denne kvelden. Han tok det veldig fint og vi lå å snakka om alt og ingenting o et par timer før vi sovna. Dagen etter så bynte han å kose med meg og det ble litt kosing og spooning og det tok noen timer før han turte å kysse meg. Vi lå slik hele søndagen og bare kosa og prata i mange timer. Når han dro var det god stemning og han sa han hadde det veldig hyggelig. 

Noen dager senere tok han kontakt igjen, ikke noe spesielt bare litt småprat om ting vi hadde snakket om tidligere. 

Så bestemte jeg meg for å vise at jeg var interessert da jeg var redd for at han kanskje følte at jeg ikke var interessert etter natten vår. Så jeg sendte mld og spurte hvordan det gikk og om han ville finne på noe. Men han hadde reist på ferie til hjembyen sin og skulle være der i noen dager. Han nevnte ingenting om at vi kunne finne på noe når han er tilbake og nå har jeg ikke hørt fra han på flere dager. Jeg vet ikke om han er tilbake, men vet at han skulle bare være borte i noen dager. 

Så mitt spm er om han har mistet interessen i og med at han ikke sa noe på at vi kunne finne på noe når han kommer tilbake eller om han bare ikke ønsker å forholde seg til det nå som han er borte?

Og om jeg eventuelt burde skrive til han igjen eller vente til han tar kontakt selv?

Alt tyder jo på at han var interessert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør noe konkret, er mitt tips. Si at du lurte på å *sett-inn-en-aktivitet* til xxxdag, og om han ville være med? Svarer han bare at han er opptatt den dagen, og ikke foreslår en ny dag/aktivitet, hadde jeg tolket det som at han egentlig bare var ute etter kos. 

Anonymkode: a0205...65d

Gjest xfs367
Skrevet

Lytt til magefølelsen din. Hvis han var interessert, ville han skrevet et eller annet i retning av å finne et annet tidspunkt. Ikke send ham flere meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Her overanalyserer du 🙂  Send han melding igjen når han er hjemme du.

Anonymkode: 6ef36...7fb

Gjest xfs367
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her overanalyserer du 🙂  Send han melding igjen når han er hjemme du.

Anonymkode: 6ef36...7fb

Å være klengete er det dummeste hun kan gjøre nå.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, xfs367 skrev:

Å være klengete er det dummeste hun kan gjøre nå.

Det er jo ikke snakk om å være klengete, å høre en gang til om han vil finne på noe. Hvis det virkelig velter hele lasset, og det ikke blir noe pga det, så var han virkelig ikke interessert nok i utgangspunktet uansett. 

Jeg hadde i alle fall sendt en melding med noe mer konkret, for å sjekke om han følger opp. Om han ikke gjør det, hadde jeg tatt et hint, også hadde jeg ikke svart på meldinger som tikker inn kl 3 på lørdags natt. 

Gjest xfs367
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er jo ikke snakk om å være klengete, å høre en gang til om han vil finne på noe. Hvis det virkelig velter hele lasset, og det ikke blir noe pga det, så var han virkelig ikke interessert nok i utgangspunktet uansett. 

Jeg hadde i alle fall sendt en melding med noe mer konkret, for å sjekke om han følger opp. Om han ikke gjør det, hadde jeg tatt et hint, også hadde jeg ikke svart på meldinger som tikker inn kl 3 på lørdags natt. 

Når han ikke responderer / følger opp første gang hun spør om å finne på noe, så er det klengete å spørre en gang til. Hadde han villet, hadde han fulgt opp. Og ja, han er nok ikke interessert i utgangspunktet.

Men om han mot formodning bare sitter litt på gjerdet, og hun befinner seg i en gråsone, er det fortsatt dumt av henne å sende flere meldinger, for da skaper hun et mentalt inntrykk hos ham om at han er bedre enn henne. Hun må spille spillet nå, og det gjør hun best ved ikke å gi ham noe oppmerksomhet med mindre han eksplisitt trygler om det. Hun må dytte ham ned fra tronen, og ta plassen for seg selv.

Så uansett om han er uinteressert, eller kanskje-litt-interessert, er det best å ikke sende ham flere meldinger.

Skrevet

Vent til han kom tilbake og la det gå enda noen dager, har han fortsatt ikke gitt lyd fra seg, så kan du jo gjøre et siste forsøk, om du vil. F.eks et enkelt "Hei! Hadde du det gøy i hjembyen? Lyst til å finne på noe en dag?" Svarer han ikke da heller, eller bare svarer vagt - let it go.

AnonymBruker
Skrevet

La han sende melding etter når han kommer tilbake etter ferien. Hvis han er interessert så sende han melding når han kommer hjem. 

Anonymkode: 052fb...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...