AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Jeg er 24 en ganske så rolig type (man), liker alt som har med ro, fred og alt som har med det å gjøre. Jeg liker også å tilbringe mye tid alene langt i fra mennesker. Går ikke på noe fester osv. Men jeg er ganske sosial og flink med mennesker. Jeg har en stor familie og en del venner og dem blir grovt irritert over dette her. Nå for eksempel vil jeg ikke reise med de på sommerferie for dem skal på sånn typisk syden gutte ferie, jeg skal på alene tur til Madrid og deretter en ukjent øy i middelhavet. Skal være bort i 5 uker helt alene (Lager alltid nye venner der jeg drar). Men dem blir grovt sure og mener at jeg burde se en terapeut og at det er noe galt med meg. Er det noe galt med dette her? Anonymkode: d1b1c...045
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Nei Gjør det du har lyst til😁 Anonymkode: 25c7d...86f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Nei ikke noe galt i det, du får sikkert mye mer ut av det enn fylletur i syden Har også reist mye alene, gøy å treffe folk fra andre land. Anonymkode: 0f99a...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Vil ikke si det er noe feil med deg. Kos deg på tur alene. 😊 Anonymkode: 343ce...5e8
Gjest Optimo Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Det er litt uvanlig å reise alene så lenge, men hvis du liker det er det vel bare å kjøre på?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 7 minutter siden, Guile said: Det er litt uvanlig å reise alene så lenge, men hvis du liker det er det vel bare å kjøre på? Det er langt ifra uvanlig i det hele tatt! Vanvittig mange fra verden over reiser alene i lange tider, har møtt flere som reiser alene i åresvis. Man møter flest mennesker når man reiser alene og det er den mest befriende måten å reise på i min mening! Anonymkode: 6b090...07b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå