AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Dere som har barn som sover ute i vogn; hvor legger dere babycallen? Jeg leste nylig om noen hvor babycallen hadde tatt fyr (batteriet), og at man bør tenke litt på hvor man legger den. Jeg har pleid å legge den i fotenden i bagen.. Anonymkode: 756f5...639
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Aldri hørt om noe slikt. Jeg legfer den på en "hylle" over hodet, på toppen av ryggen liksom. Anonymkode: a23dd...a64
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har barn som sover ute i vogn; hvor legger dere babycallen? Jeg leste nylig om noen hvor babycallen hadde tatt fyr (batteriet), og at man bør tenke litt på hvor man legger den. Jeg har pleid å legge den i fotenden i bagen.. Anonymkode: 756f5...639 Nettopp derfor bør du ikke legge babycall i vogna. Barnet kan bli alvorlig skadet ved brann. Ha vindu og dør åpent og følg med barnet. Anonymkode: 9d59d...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har pleid å henge den i kalesjen, brukte klype på snora.. Anonymkode: 86054...de4
Blingblingtahei Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Hmmm.. De fleste babycaller kommer jo med termostat nå som at du kan følge med på hvor varmt det blir I vogna, men for at den skal være vits så må man jo ha den nedi bagen hvor ungen ligger, hverfall ikke lagt unna hvor det er mer luft. Det r uansett dårlig laga hvor det er muligheter for selvantenning med baby utstyr..
addict Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp derfor bør du ikke legge babycall i vogna. Barnet kan bli alvorlig skadet ved brann. Ha vindu og dør åpent og følg med barnet. Anonymkode: 9d59d...f9c Vindu og dør åpent......... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå