Gå til innhold

Når daten har hudproblemer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det skikkelig nedtur når dere endelig skal ha sex, kler av dere, og daten viser seg å ha relativt store hudproblemer i form av tørr hud, både her og der. Ikke nødvendigvis psoriasis, men veldig tørre områder med avskalling etc.

Er det no go og takk og farvel? Eller er det en bagatell?

Anonymkode: 0fe7c...fd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bagatell!

Anonymkode: b1321...93f

• Liker 11
Skrevet

Hvis det ikke er sykdom, men bare tørrhet, kan du ikke smøre deg med en god fuktighetskrem?

AnonymBruker
Skrevet

Om det bare er tørr hud så finnes det råd, man kan kutte ned på parfyme i såper og vaskemidler og smøre seg med hudkrem blant annet. Så neida, det er ikke en dealbreaker.

Anonymkode: 169a2...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du reagerer sånn på dette er du nok ikke interessert nok. Jeg er veldig plaget med eksem og kjæresten brydde seg ikke om dette da vi først møttes og etterhvert kledde av oss. Ingen er plettfrie mennesker. 

Anonymkode: 880cc...1f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det hadde virkelig ikke vært noe jeg hadde brydd meg om. Ville spurt om det av ren interesse, men det er alt. 

Anonymkode: 66cdb...cbd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn smører seg ikke. Det går an å tipse han om det, det måtte jeg gjøre med min, han hadde veldig tørr hud da jeg møtte han. 

Anonymkode: eb2c5...cce

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke visst om det på forhånd, kunne jeg nok fått litt "sjokk" og reagert. Hadde jeg vært advart på forhånd, hadde det ikke gjort meg noe så lenge det ikke var svære åpne sår. Er gift med en som har psoriasis. 

Anonymkode: e0a1c...5bd

Skrevet

Nei. Ingen er perfekte. Er han bra på alle andre måter så er jo det nettopp grunnen til at jeg ville gå videre med han. 

AnonymBruker
Skrevet

Body butter funker spesielt godt 

Anonymkode: ce1dc...bcf

AnonymBruker
Skrevet

En bagatell.

Med mindre det er et vedvarende problem fordi at typen syns det er for feminint å gjøre grep som tar vare på huden. 

Ja, jeg har dumpet en fyr fordi han var så opptatt av å ikke være feminin at han blant annet nektet å bruke fuktighetskrem selv om det var rene snøstormen av tørr hud på både armer og ben.

Anonymkode: 8f919...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har dumpet en fyr fordi han var så opptatt av å ikke være feminin at han blant annet nektet å bruke fuktighetskrem selv om det var rene snøstormen av tørr hud på både armer og ben.

Jeg synes det er trist å leve i en tid der folk dumper hverandre for all mulig slags overfladisk tull 😢 Håper du i det minste er veldig ung

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er trist å leve i en tid der folk dumper hverandre for all mulig slags overfladisk tull 😢 Håper du i det minste er veldig ung

Jeg dumpet ham ikke på grunn av tørr hud. Tørr hud var et resultat av en del av personligheten hans. Jeg dumpet ham på grunn av den delen av personligheten.

Og jeg ville gjort det igjen. I mine øyner er det ikke overfladisk tull å dumpe noen når de har en personlighet som blant annet gjør at han velger å gå måned etter måned med kløe og flassende hud fremfor å bruke fuktighetskrem fordi fuktighetskremen truer bildet han har av seg selv som en machomann. 

Anonymkode: 8f919...ab5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboer har veldig uren hud på rygg og bryst, og rare føflekker med lange, svarte hår😂 han er i midten av 20årene. Jeg hadde vært en idiot om jeg lot det plage meg. Kjøpte en fuktighetskrem til han, som han bruker i ny og ne. Er nok vanskelig å få inn vanen når en aldri har blitt lært opp til å ta vare på sånt. Så ignorerer han de gule tennene mine og komplimenterer heller smilet mitt, så levde vi lykkelige alle våre dager.

Anonymkode: 8fbb4...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg

Anonymkode: e649a...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...