AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 At mange menn foretrekker yngre kvinner? Synes de at mange legger så voldosmt på seg når man blir 40 osv? De vet at vekta er noe som ikke er stabilt hele livet eller?... Anonymkode: 1261a...72e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Eller er det fordi at det blir for ''damete'' ? Altså mange yngre jenter oppfører seg ikke veldig voksen ut synes jeg... Så er det derfor? Liker menn barnslige kvinner? Anonymkode: 1261a...72e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Sikkert ikke bare, men det skulle ikke forundre meg om det er viktigste årsak. Fravær av overvekt, tobakk og narkotika er de eneste tingene på min liste over krav, men de er til gjengjeld ufravikelige. Anonymkode: c7e25...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikkert ikke bare, men det skulle ikke forundre meg om det er viktigste årsak. Fravær av overvekt, tobakk og narkotika er de eneste tingene på min liste over krav, men de er til gjengjeld ufravikelige. Anonymkode: c7e25...4cc Vel jeg hører ofte at det er det menn er mest bekymret for... at kvinner legger på seg... Men jeg vet ikke heller, er ikke så enkelt å forstå som kvinne selv Anonymkode: 1261a...72e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 '' Nobody gives a shit about your life experiences, intellectual conversation, and most women aren't that interesting anyway. Initial attraction is driven by sexual attraction. '' Noen som sa dette... stemmer det? Tenk å ikke bry seg om at man har noe livserfaring, huff. Anonymkode: 1261a...72e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: '' Nobody gives a shit about your life experiences, intellectual conversation, and most women aren't that interesting anyway. Initial attraction is driven by sexual attraction. '' Noen som sa dette... stemmer det? Tenk å ikke bry seg om at man har noe livserfaring, huff. Anonymkode: 1261a...72e Siste setning stemmer vel. Resten høres ut som bittert oppgulp fra en incel. -mann Anonymkode: ab7a5...045 1
Sykkelkopp Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er det fordi at det blir for ''damete'' ? Altså mange yngre jenter oppfører seg ikke veldig voksen ut synes jeg... Så er det derfor? Liker menn barnslige kvinner? Anonymkode: 1261a...72e Liker lekne jenter med mye energi. Mange damer mister det når de blir eldre Hva mener du oppføre seg voksent? Være stuck up? 1
Sykkelkopp Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: ' Noen som sa dette... stemmer det? Tenk å ikke bry seg om at man har noe livserfaring, huff. Anonymkode: 1261a...72e Så mange overfladiske ting dere damer er opptatt av. Menn bryr seg mest om hvordan dama får dem til å føle seg. Er hun fantastisk, hvem bryr seg om at hun ikke har vært i.. Italia , og ikke hadde jobb før hun ble 20? 2
Sykkelkopp Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: At mange menn foretrekker yngre kvinner? Synes de at mange legger så voldosmt på seg når man blir 40 osv? De vet at vekta er noe som ikke er stabilt hele livet eller?... Anonymkode: 1261a...72e Utseendet endrer seg også mye. Mister gløden, huden blir ikke så glatt og fin lengre, de blir kjedeligere personlighetsmessig, rynkene begynner å komme frem. Håret taper seg. Til og med selve strukturen i fjeset har det med å bli mindre ungdommelig De lar kroppen forfallle. Nei, du trenger ikke la den gjøre det bare fordi du blir 40. Tren. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Utseendet endrer seg også mye. Mister gløden, huden blir ikke så glatt og fin lengre, de blir kjedeligere personlighetsmessig, rynkene begynner å komme frem. Håret taper seg. Til og med selve strukturen i fjeset har det med å bli mindre ungdommelig De lar kroppen forfallle. Nei, du trenger ikke la den gjøre det bare fordi du blir 40. Tren. Einig! Ser stor forskjell når ein nærmar seg og passerar 40 på både damer og menn på dei som tar vare på kroppen sin og dei som lar den forfalle og har alskens unnskyldningar for det. Ingenting i veien med jamnaldrande damer på 40 som har tatt vare på kroppen og har iver og glød, tar gjerne ei sånn dame resten av livet eg, treng ikkje ei yngre ei om ho jamngamle tar vare på seg sjølve. Sjøl jobbar eg med å halde vekt, form og leikenheit ved lag, vil ikkje bli femti, feit og ferdig Anonymkode: fc798...725 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #11 Skrevet 29. juni 2019 Yngre kvinner får mannen til å føle seg yngre. Yngre kvinner har nok mindre kjepphester, kan ta ting som de er, og på sparket. Vil jeg tro. Ting VAR enklere når jeg var yngre hvertfall både jobb og privat. Anonymkode: b170a...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #12 Skrevet 29. juni 2019 Det er nok biologi det handler om, kvinner rundt 40 begynner å ikke bli fruktbare lengre. Naturen er ordnet slik at menn da ikke blir så tiltrukket, selv om det er en slank og flott dame. Jeg merker det selv, den voldsomme fysiske tiltrekningen kan jeg kun få av en yngre dame. Vet ikke helt hva det er, men tror mye ligger i huden. En ung kvinne har myk, glatt hud, og biologien detekterer det underbevisst. Jeg kan bli tiltrukket av voksne damer (på min alder), men det er da ikke den voldsomme tiltrekkingen. Lik den mer moderate tiltrekkingen damer føler for menn tror jeg. Anonymkode: 4b343...812 3
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 #13 Skrevet 29. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yngre kvinner får mannen til å føle seg yngre. Yngre kvinner har nok mindre kjepphester, kan ta ting som de er, og på sparket. Vil jeg tro. Ting VAR enklere når jeg var yngre hvertfall både jobb og privat. Det er helt klart. Jo eldre mange blir? Jo mer satt og alt for mye tung ballast de ikke klarer å kaste av seg. Mange dyrker så barnebarna mye også, og det å innlede et forhold blir veldig vanskelig. Man blir ikke likestilt med vedkommende partner, man blir ikke nr.2 men kanskje nr 10 i rekken. Det går aldri bra. Det er ikke umulig å finne en partner når man blir eldre, men mye vanskeligere å etablere et langvarig seriøst forhold. Det limet som familien man bygger sammen er ikke der. Da rakner ting mye fortere også.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #14 Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Yngre kvinner får mannen til å føle seg yngre. Yngre kvinner har nok mindre kjepphester, kan ta ting som de er, og på sparket. Vil jeg tro. Ting VAR enklere når jeg var yngre hvertfall både jobb og privat. Anonymkode: b170a...fbc Dette kan slå ut begge veier. Hvis en mann er eldre, kan han også føle seg mye eldre, hvis det er en aldersforskjell der. Anonymkode: 64008...222 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #15 Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok biologi det handler om, kvinner rundt 40 begynner å ikke bli fruktbare lengre. Naturen er ordnet slik at menn da ikke blir så tiltrukket, selv om det er en slank og flott dame. Jeg merker det selv, den voldsomme fysiske tiltrekningen kan jeg kun få av en yngre dame. Vet ikke helt hva det er, men tror mye ligger i huden. En ung kvinne har myk, glatt hud, og biologien detekterer det underbevisst. Jeg kan bli tiltrukket av voksne damer (på min alder), men det er da ikke den voldsomme tiltrekkingen. Lik den mer moderate tiltrekkingen damer føler for menn tror jeg. Anonymkode: 4b343...812 Dette er veldig individuelt. Mange kvinner idag får barn i 40 årene. Jeg kjenner også flere venner av mamma som fikk sine første barn i 40 årene. Mange damer i slekta mi fikk barn i slutten av 40 årene naturlig. Ei var 53, naturlig fødsel og det hele. Velskapt sønn:) Så ting er ikke så sort hvite som du fremstiller de som. Man eldes forskjellig. Menn blir også mindre fruktbare med årene, har dårligere sædkvalitet enn yngre menn. Dette har det ikke vært snakket så mye om, for menn har ofte vært forskere og leger, men dette er i endring nå. Alder er i det store og hele svært individuelt. Noen kan ikke få barn i 30 årene, noen kan få når de er 50+. Noen har grågusten hud når de er 25, noen glødende hud til laaangt oppi årene... Anonymkode: 64008...222 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #16 Skrevet 29. juni 2019 10 timer siden, Sykkelkopp skrev: Liker lekne jenter med mye energi. Mange damer mister det når de blir eldre Hva mener du oppføre seg voksent? Være stuck up? Dette sier mye om deg. Virkelig umodent. Anonymkode: 0047e...458
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #17 Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Yngre kvinner får mannen til å føle seg yngre. Yngre kvinner har nok mindre kjepphester, kan ta ting som de er, og på sparket. Vil jeg tro. Ting VAR enklere når jeg var yngre hvertfall både jobb og privat. Anonymkode: b170a...fbc Folk er jammen redd sin egen mortalitet.. Ting blir vel enklere når man er pensjonist. Kan ikke si at ting var enkelt når jeg var yngre ihvertfall : ) Anonymkode: 1261a...72e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #18 Skrevet 29. juni 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette sier mye om deg. Virkelig umodent. Anonymkode: 0047e...458 Hvorfor er det umodent? Liker også lekne menn med energi. Man må jo ikke bli satt og kjedelig med årene. Anonymkode: 72164...d15 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #19 Skrevet 30. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bli tiltrukket av voksne damer (på min alder), men det er da ikke den voldsomme tiltrekkingen. Lik den mer moderate tiltrekkingen damer føler for menn tror jeg. Anonymkode: 4b343...812 Hvor i all verden stammer denne ideen fra? Jeg har også sett det hevdet her på forumet at kvinner ikke tiltrekkes visuelt av pene menn, og at såkalt «visuelt tenningsmønster» er noe kun menn kan ha. Kan noen forklare denne teorien for meg? (Saken blir jo ikke bedre av at kvinner på den ene siden gjerne beskrives som emosjonelle og utilregnelige i forhold til menn – og derfor ikke kan ha lederstillinger osv., mens man på den andre siden påstår at dette ikke gjelder tiltrekning og romantiske følelser, da er kvinnene plutselig kjempekalde og kalkulerte? Det gir ikke mening.) Anonymkode: 4ed2d...074 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #20 Skrevet 30. juni 2019 Vekt er èn faktor, men langt fra den eneste. Spesielt i ressurssterke miljøer er det veldig mange kvinner som holder seg slanke lenge. Det er jo også mange unge jenter med noen kilo ekstra nå. I tillegg til at jeg synes dagens 20-åringer har en forferdelig og lite feminin stil, men det er en annen diskusjon. Som flere nevner, føler mange menn seg yngre når de er sammen med en yngre jente. Jeg tror ikke kvinner har det slik på samme måte. Menn har nok en tendens til å "glemme" egen alder og bekymringer, og kan sammen med en yngre partner føle at tiden er tatt 10-15 år tilbake. Kjæresten min er eldre enn meg, og jeg vet han føler det slik. Så er det jo slik at man ofte har mer bagasje, og flere bekymringer ettersom årene har gått. Enten det er barn fra før, en ekspartner, gamle foreldre, komplikasjoner med jobben eller annet. Nå kan jeg bare snakke ut ifra hva mitt inntrykk er, men kanskje tiden gjør en litt mer negativ? Kjæresten føler at enhver dag tilbragt med meg er en ferie, med lett og god stemning og mye kos. Han er ikke negativ til kvinner nærmere egen alder på generell basis men sa at de datene han hadde hatt tidligere ofte var preget av en litt mer negativ tone. Anonymkode: 76654...bca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå