Gå til innhold

Truting i sosiale medier


rebella81

Anbefalte innlegg

Hvor teit er ikke det? Hva er det disse menneskene vil med den trutinga si egentlig? Er det et "Her er et kyss til deg, kjære følger"? Er det å få vist hvor utrolig deilige de er med et tonn sminke, filter og de store oppumpa leppene? Eller er det en ironisk undertone? Selv synes jeg det er helt vilt kleint. Måtte avfølge hele Kardashiangjengen pga dette, særlig hun Khloe. Gode gamle Villa Paprika med gemal bedriver dette til stadighet, ser jeg. Hva er det de vil med dette, tro? Jeg er en heterofil kvinne, men kan ikke for min bare vilje forstå at dette er så attraktivt? Ser hun Kristina Andersen smiler bredt og ekte på bildene sine, og synes hun er hundre ganger søtere enn de utstuderte duckfacene med trut. Tanker? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt spørsmål. Hva vil de oppnå? Likes og beundring, men hva skal egentlig beundres? Ikke godt å si. Den oppvoksende generasjon vil få store problemer i fremtiden. Så usikre og så oppmerksomhetssyke alle er blitt så er det skremmende utvikling.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ender sikkert opp med skikkelig rynkemunn med tiden. Da kan de angre. 😁😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ser jo ALT annet enn naturlig ut... Virker som om mange av selfiediggerne glemmer at folk vet hvordan de egentlig ser ut uten det påtatte og unaturlige selfieansiktet... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største (utvendige) ringmusklene vi har, er plassert i hver sin ende av fordøyelsessystemet, så når man snurper sammen den øverste muskelen - ligner den veldig på den i andre enden. Så, det er kanskje en slags logisk sammenheng man ønsker å få frem? Vise at man er lik i begge ender?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pust skrev:

De største (utvendige) ringmusklene vi har, er plassert i hver sin ende av fordøyelsessystemet, så når man snurper sammen den øverste muskelen - ligner den veldig på den i andre enden. Så, det er kanskje en slags logisk sammenheng man ønsker å få frem? Vise at man er lik i begge ender?

😂 det minner meg om en historie om en viss eksblogger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva dette er å henge seg opp i? Det ser ikke veldig pent ut, men kan ikke folk gjøre som de vil uten at alt må kommenteres på en negativ måte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 18.33, Pust skrev:

De største (utvendige) ringmusklene vi har, er plassert i hver sin ende av fordøyelsessystemet, så når man snurper sammen den øverste muskelen - ligner den veldig på den i andre enden. Så, det er kanskje en slags logisk sammenheng man ønsker å få frem? Vise at man er lik i begge ender?

Det kommer til å bli en ny epidemi av mennesker med uhelbredelig anusmunn. Før var det røykerne som ble plaget, nå er det bloggere. Stakkars mennesker.

På 30.6.2019 den 3.44, Solfridmedhatten skrev:

Jeg skjønner ikke hva dette er å henge seg opp i? Det ser ikke veldig pent ut, men kan ikke folk gjøre som de vil uten at alt må kommenteres på en negativ måte? 

Dette argumentet begynner vel å bli omtrent like oppbrukt og teit som trutmunn på bilder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...