AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Kjæresten min liker ikke at jeg suger han. Første gang jeg gjorde det ble han rett og slett slapp (første og eneste gang jeg har opplevd at det har skjedd han). Har prøvd det noen få ganger senere, men han har aldri kommet av det. Og han trekker seg unna og vil gjøre noe annet etter en stund. Jeg tror ikke jeg er dårlig til å suge, en fyr jeg var med en kort stund sa at jeg var den beste han hadde opplevd på akkurat det. Og i mitt ene lange forhold likte kjæresten også det jeg gjorde in that departement. Har snakket litt med kjæresten om det, og det var visst noe x’en aldri pleide å gjøre på han. Men han fikk visst oralsex noen ganger av en kjæreste han hadde for ørten år siden, og kom den gangen. What to do? Vi har veldig bra sex ellers, men jeg vil gjerne la han få oppleve oralsex. Vi er vel begge litt «pleasers». Og han er veldig visuell; elsker å se på meg når jeg rir han, og å se meg komme. Han gir også gjerne meg oralsex. Anonymkode: ec3d7...d03
Missfitness Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Menn er forskjellige, sikkert ikke deg det er noe galt med. Det er vel på en måte greit å slippe "maset" om all sugingen også? 7
Whistler Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min liker ikke at jeg suger han. .................. Anonymkode: ec3d7...d03 Da kan du kanskje ta en prat med han om teknikken din? 2
The Kitten Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Hvorfor MÅ du suge ham om han ikke liker det? 10
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Først av alt, du må se bort fra alle komplimenter du har fått fra tidligere partnere. Når en mann sier du er innmari god til å suge, så sier vi det bare for at du ikke skal slutte å suge. Vi menn vet hvor dårlig kvinner er på å ta slik kritikk, og da ender det alltid opp med mindre sug og sleik. Siden du klarer å få han slapp når du suger så det seg selv hvor god du er til å suge Anonymkode: 57dbe...9e9 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 41 minutter siden, The Kitten skrev: Hvorfor MÅ du suge ham om han ikke liker det? ALLE menn liker å bli sugd, bare ikke av de som er dårlig på det. Anonymkode: 57dbe...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 Kjæresten min liker et heller ikke, i begynnelsen synes jeg det var kjemperart. Men han har fortalt meg at det gir han rett og slett ingenting. Det er mye annet han liker, men ikke akkurat suging. Anonymkode: e4aa3...48d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har vært der jeg også. Var så spent og nervøs i situasjonen at jeg lå og uroet meg for at jeg ikke skulle like det i stedet for å nyte. Kjente ærlig talt ingenting når hun sugde meg og ble slapp. Etterhvert så ble jeg tryggere i relasjonen og kunne nyte heller enn å være redd for å prestere. Da var det som at jeg fikk 5000 nye nervetråder nedentil og plutselig begynte jeg å kjenne innsiden hennes ved minste bevegelse jeg gjorde. Og da ble suging noe helt annet og nå elsker jeg det. Jeg tror at forestillingen om den ubekymrede mannen som bare bænger på er litt feil. Vi er usikre, nervøse, redde for at vi ikke skal være gode nok, store nok, lange nok og kåte nok. Og jævelskapen er at denne usikkerheten kan lede til slapp kukk også er du inne i en fryktelig negativ sirkel. I motsetning til damene som i verste fall får slenge på litt margarin om de ikke "får det til". (Litt flåsete men dere skjønner hva jeg mener...) Anonymkode: 585e2...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 Å bli sugd har aldri vært det store for meg. Mest fordi jeg har en hang til å være den aktive. Så jeg blir utolmodig. Dama mi har opplevd at jeg har blitt slappere av suging. Imidlertid kan jeg nyte det bedre nå fordi vi har hatt litt fokus på at også jeg skal motta. Mann 60 Anonymkode: bdfa6...9bd 1
Nerine_ Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ALLE menn liker å bli sugd, bare ikke av de som er dårlig på det. Anonymkode: 57dbe...9e9 Da går jeg utifra at du har tatt på deg jobben, og snakket med absolutt hele verdens mannlige befolkningen? Siden du kan snakke på vegne av alle menn mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 Jeg er mann på over 30 og har aldri likt spessielt å bli sugd. Klarer ikke helt å slappe av når jeg vet at hun måler penisen min med hendene selv om jeg ikke har noe å være flau over😂 Bare fått positive bemerkninger angående størrelsen, men føler den alltid må være helt stiv for at hun ikke skal få dårlig selvtilitt. Beste er at den er halvstiv når den blir sugd, og at jeg kan koble ut hjernen. Sitter nok mest psykisk i hodet. Anonymkode: a9a84...83d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #13 Skrevet 28. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ALLE menn liker å bli sugd, bare ikke av de som er dårlig på det. Anonymkode: 57dbe...9e9 Neh. Det stemmer nok ikke du. Klarer meg fint uten å bli sugd. Anonymkode: 60070...808 3
FactsOverFeelings Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 (endret) Jeg likte heller ikke å bli sugd før jeg ble sammen med forrige ex, hun forandret mitt syn på det, for å si det mildt. Hatt noen random ONS siden det ble slutt, men jeg må være uheldig på akkurat det der, for nå er jeg tilbake til å ikke like det igjen. Endret 28. juni 2019 av FactsOverFeelings
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min liker ikke at jeg suger han. Første gang jeg gjorde det ble han rett og slett slapp (første og eneste gang jeg har opplevd at det har skjedd han). Har prøvd det noen få ganger senere, men han har aldri kommet av det. Og han trekker seg unna og vil gjøre noe annet etter en stund. Jeg tror ikke jeg er dårlig til å suge, en fyr jeg var med en kort stund sa at jeg var den beste han hadde opplevd på akkurat det. Og i mitt ene lange forhold likte kjæresten også det jeg gjorde in that departement. Har snakket litt med kjæresten om det, og det var visst noe x’en aldri pleide å gjøre på han. Men han fikk visst oralsex noen ganger av en kjæreste han hadde for ørten år siden, og kom den gangen. What to do? Vi har veldig bra sex ellers, men jeg vil gjerne la han få oppleve oralsex. Vi er vel begge litt «pleasers». Og han er veldig visuell; elsker å se på meg når jeg rir han, og å se meg komme. Han gir også gjerne meg oralsex. Anonymkode: ec3d7...d03 Aksepter at han ikke vil og slutt å mas Anonymkode: 41f61...533
Gjest Warrior Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 (endret) Kan ikke forstå det selv, men det finnes noen få menn som ikke liker å bli sugd, akkurat som det finnes noen damer som ikke liker å bli slikket. Er vel bare sånn mennesker er. Kan jo være en grunn til det også. Hvorfor ikke bare holde på med det han liker og som får han til å komme? I stedet for å bruke tid på det han ikke liker så godt? Endret 28. juni 2019 av Kvelertak
MuffinStud Skrevet 28. juni 2019 #17 Skrevet 28. juni 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Først av alt, du må se bort fra alle komplimenter du har fått fra tidligere partnere. Når en mann sier du er innmari god til å suge, så sier vi det bare for at du ikke skal slutte å suge. Vi menn vet hvor dårlig kvinner er på å ta slik kritikk, og da ender det alltid opp med mindre sug og sleik. Siden du klarer å få han slapp når du suger så det seg selv hvor god du er til å suge Anonymkode: 57dbe...9e9 Ja, jeg ville sagt det anderledes og det må ikke nødvendgivis være automatikk i at han blir slapp og at du derfor har dårlig teknikk. Men dette er et viktig poeng.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 Menn er ikke sexmaskiner slik mange skal ha det til!!! Vi er forskjellige, og mange har problemer med potens. Ofte på grunn av sinnsyke forventninger. Ei venninne av meg var en gang skikkelig lei seg (og sint på typen) fordi han ikke ville ha sex med henne en andre gang SAMME KVELD! Gosh’ Anonymkode: fd39e...fa8
Tummy Skrevet 28. juni 2019 #19 Skrevet 28. juni 2019 Hei Litt kjedelig for deg da vis du liker å suge. Jeg tror egentlig du er flink til å suge. Jeg tror det ligger i hans tennings mønster, hva han liker og ikke liker. At han har en slaks sperre på akkurat det. Slikt er ikke lett å komme unna eller finne ut av for hans del. Der er ganske vanskelig det er helt sikket. Kan det vær at han har en indre følelse av at du synes det er ekkelt eller noe i den duren. Kan jo vær noe helt annet også . Kansje en gang gå helt forsiktig frem, prate litt, si du liker det, kysse den. Si du liker det og nyter det. Spør litt underveis, Er det vondt, greit, eller godt ved de forsjellige tingene du prøver. Og fortell hva du liker. Lukten, varmen, at den er pen... smaken. Opplevelsen. Er det noe han vil at du skal gjør når du suger han. Bruke hender eller ikke, ta på ballene. Be han vise litt. Spør kansje om han har lyst å pule deg i munnen? Er han kansje redd for å komme i munnen uten å si ifra til deg? Har du sakt at det er greit? Eller at du gjerne vil det? Alt dette er gjerne feil, men slik er det på KG.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #20 Skrevet 28. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min liker ikke at jeg suger han. Første gang jeg gjorde det ble han rett og slett slapp (første og eneste gang jeg har opplevd at det har skjedd han). Har prøvd det noen få ganger senere, men han har aldri kommet av det. Og han trekker seg unna og vil gjøre noe annet etter en stund. Jeg tror ikke jeg er dårlig til å suge, en fyr jeg var med en kort stund sa at jeg var den beste han hadde opplevd på akkurat det. Og i mitt ene lange forhold likte kjæresten også det jeg gjorde in that departement. Har snakket litt med kjæresten om det, og det var visst noe x’en aldri pleide å gjøre på han. Men han fikk visst oralsex noen ganger av en kjæreste han hadde for ørten år siden, og kom den gangen. What to do? Vi har veldig bra sex ellers, men jeg vil gjerne la han få oppleve oralsex. Vi er vel begge litt «pleasers». Og han er veldig visuell; elsker å se på meg når jeg rir han, og å se meg komme. Han gir også gjerne meg oralsex. Anonymkode: ec3d7...d03 At du har været den beste for en betyr ikke at du er best for alle. Folk liker forskjellige ting. Anonymkode: 63606...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå