Gå til innhold

Valp alene 6 timer i varmen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en unghund som sjeldent er alene hjemme (dvs uten meg, katten er der til selskap), er utenfor jobb for tiden og er som regel ikke borte fra henne mer enn 6-8 timer i uken. I morgen skal vi bort i 6 timer sammenhengende og det er ikke aircondition i leiligheten. Har litt dårlig samvittighet for at vi blir så lenge borte. Hun har et godt sted å sove med kjølematte og skal sette frem vann i det kaldeste området i boligen. Er det noen andre tips for at det skal bli best mulig? Vet at hun burde bli med, men det er dessverre ikke mulig og har ikke dyrepass. 

Anonymkode: 9ce5c...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt sent nå, men man får kjøpt portable aircondition-apparater som funker ganske bra. Gulvvifter er også fine for sirkulasjon. 

Ellers må dere ha vinduer på gløtt hvis dere kan og lukke persienner/gardiner så solen ikke skinner inn. 

Det er jo uansett ikke såå varmt nå, så det går nok fint. 

Anonymkode: 8b199...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Ha vinduer åpne så det blir gjennomtrekk, evn også sett på vifte så det blåser ut litt kald luft. Og husk å ha rikelig med vann. Det går nok sikkert fint.😊

Anonymkode: acd19...d36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Skal ha åpne vinduer med persienne nede og har en gulvvifte jeg kan sette på også. 😊 Er nok fortsatt litt bekymret valpemamma 😅 skal sjekke ut sånn portable aircondition til neste gang

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du sørger for solskjerming, vinduer på gløtt sånn at det blir litt gjennomtrekk og nok vann så tror jeg det skal gå helt fint :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått helt supert i dag. Nå kan jeg slappe av og vite at jeg kan være ute av og til på ting uten at hun har det vondt. Tusen takk for svar ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har gått helt supert i dag. Nå kan jeg slappe av og vite at jeg kan være ute av og til på ting uten at hun har det vondt. Tusen takk for svar ❤️

Er forresten flere timer siden jeg kom hjem 🙈 har ikke vært borte i 10 timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...