Gå til innhold

Alternativ til zalando


Neutral90

Anbefalte innlegg

Hei! Hva er et godt alternativ til zalando? Liker det at de har enkel retur, hadde bra utvalg og rask levering.

 

synes ikke de har bra utvalg lengre, derfor ønsker jeg alternativ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler en del på floyd.no og er veldig fornøyd! Utvalget er bra, rask levering og enkelt å returnere. 

Anonymkode: b1906...dfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask levering?? Jeg har venta i 1 uke og de har enda ikke evnet å engang sende varene. 

Anonymkode: 33e7f...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rask levering?? Jeg har venta i 1 uke og de har enda ikke evnet å engang sende varene. 

Anonymkode: 33e7f...2c4

Vi vil alle ha varene våre i går, men da må vi sende bestillingen vår i forgårs helst. Med andre ord, det tar den tiden det tar for vi er jo ikke alene om å bestille varer fra butikkene. Alle venter og de gjør nok så godt de kan alle sammen. Tålmodighet er en dyd. 

Anonymkode: 8e042...662

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vil alle ha varene våre i går, men da må vi sende bestillingen vår i forgårs helst. Med andre ord, det tar den tiden det tar for vi er jo ikke alene om å bestille varer fra butikkene. Alle venter og de gjør nok så godt de kan alle sammen. Tålmodighet er en dyd. 

Anonymkode: 8e042...662

Likevel kan man ikke kalle det rask levering. Jeg bestilte to andre varer fra to andre nettbutikker samme dag og den ene er kommet og den andre kommer på mandag. 

Anonymkode: 33e7f...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Zalando og H&M har lagt ut på appen at det for tiden er stor pågang av bestillinger og det er lenger leveringstid enn normalt og de beklager . Det er sommerferie også. Bestilte på H&M 21.juni og får varene først neste uke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan 10.000 kjoler, 7000 t-skjorter, 5700 sneakers og 4700 jeans være dårlig utvalg egentlig?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, funginger skrev:

Hvordan kan 10.000 kjoler, 7000 t-skjorter, 5700 sneakers og 4700 jeans være dårlig utvalg egentlig?

Ikke still så kompliserte spørsmål 🤣

Anonymkode: 71c97...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, funginger skrev:

Hvordan kan 10.000 kjoler, 7000 t-skjorter, 5700 sneakers og 4700 jeans være dårlig utvalg egentlig?

Helt enig, er vel ingen norske nettbutikker som har det utvalget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/29/2019 at 11:50 AM, Salka said:

Boozt.com. Mye bedre enn Zalando.

Er da bedre utvalg på Zalando??

Anonymkode: 16f66...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg handlet mye hos Stylepit, men dem har noen problemer med tollen, så man kan ikke handle der akkurat nå 

Anonymkode: c80a3...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper ikke så mye fra zalando lenger. Det jeg likte med dem var at de pleide å inkludere returslippen i pakken, slik at man bare kunne pakke inn igjen det man ikke ville ha og klistre retur på den. Nå har de slutta å inkludere dette, og man må printe det ut selv. Blir slit når man ikke har printer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har det beste utvalget, uten tvil. Det er litt dustete at man er nødt til å printe ut returseddelen selv,da. Selv har jeg printer, så det er ikke noe problem for meg. Men mange har jo ikke det, og da blir det tungvindt.

Bonprix har mye ok, men de er jo utsolgt for alt hele tiden. Skikkelig irriterende.

Anonymkode: 5083d...f3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Zalando har det beste utvalget, uten tvil. Det er litt dustete at man er nødt til å printe ut returseddelen selv,da. Selv har jeg printer, så det er ikke noe problem for meg. Men mange har jo ikke det, og da blir det tungvindt.

Bonprix har mye ok, men de er jo utsolgt for alt hele tiden. Skikkelig irriterende.

Anonymkode: 5083d...f3d

De fleste har vel tilgang til printer på jobb eller studiested?

Anonymkode: 16f66...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode sider, men zalando kommer jeg ikke til å slutte å handle hos

Anonymkode: 6af5e...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...