Gå til innhold

Takk for alt du ga


Chantielle

Anbefalte innlegg

Takk for alt du ga,du var en gavmild person,delte alltid ut av ditt gode humør og glede.Din smittende latter( jeg 'hører' den),din evne til å nå frem til andre,var unik.Du ga meg også mye..ved din forståelsesfulle nærhet og omsorg.  

 Du ga også et stort innblikk av din egen verden,du var åpen,ærlig og nær,det var slik vi alle følte og lærte deg å kjenne.Du hadde et nært og godt forhold din familie og venner, noe du snakket ofte om. Du fortalte om hvordan du hadde det,kort sagt,du ga av deg selv også der.

At du evt. skulle velge livet bort,velge oss alle vekk,..ditt liv vekk..er totalt uforståelig. Vi kjente deg godt,mener vi selv.  Det hele kjennes totalt meningsløst og uforståelig for alle som kjente deg godt,også din nærmeste familie og nære venner som du delte 'alt' med.  

 Jeg savner deg,jeg savner deg som den du var,jeg savner din nærhet og omsorg.Du var der for oss, jeg mener og tror at vi var deg for deg også,det er hva vi som 'sitter igjen' tenker på og føler oss ganske så overbevist om at det er riktig.  

Takk...tusen takk for at jeg fikk lære deg å kjenne,tusen takk for at du ga så mye av deg selv til oss. Tusen takk for at du lot oss komme inn i 'din verden'. Kanskje vi ikke forstod nok, kanskje ingen av oss så DEG, og din verden  godt nok.  

Mange tanker,mange ord. Mye uvisshet og mye sorg. Mye angst og bekymringer.

Uansett.....alle andre...ta vare på dine,fortell dem at du er glad i dem, fortell dem at du setter pris på dem, ja..uansett....om mine tanker her har med det ene aller det andre å gjøre.

De som evt vil svare meg her, jeg ber om at dere IKKE siterer mitt innlegg,bare svar uten sitering! Det kan være at jeg ikke orker å se mine egne ord senere..og vil endre teksten. Takk.

Hvil i fred,kjære du. :hjerte:

 

 

 

 

Endret av Chantielle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Luna Llena skrev:

❤️ :dagens-rose:

Takk kjære du, huff jeg bare griner. Må på en eller annen måte kommer meg videre..ut av den sterkeste 'problematikken', men kjenner på at jeg ikke helt vet hvordan akkurat nå. Uansett,takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Salka skrev:

Jeg er helt tom for ord. :trist: Mange varme klemmer til deg ❤️ :hug: :dagens-rose:

Tusen takk,setter pris på det :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Takk for at du var den som ga noe til den personen! Du takker og det er vakkert. Veldig fint og viktig. Men du var også noe for vedkommende. Jeg syns det er viktig å tenke på. At vi alle er en liten men betydningsfull brikke ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Takk for at du var den som ga noe til den personen! Du takker og det er vakkert. Veldig fint og viktig. Men du var også noe for vedkommende. Jeg syns det er viktig å tenke på. At vi alle er en liten men betydningsfull brikke ❤️

Tusen takk :hjerte: Ja,jeg både tror og vet at jeg også var en del av vedkommendes liv. Det er bare så vanskelig å tenke på nå. 'Alt' blir bare surr på en måte...vet ikke hva jeg skal si egentlig...er bare så uendelig lei meg. Men takk for dine ord :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Tårene renner. Mange gode, varme tanker til deg og dine :dagens-rose:

 

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 38c3d...6d8

 

31 minutter siden, #Rasshøl skrev:

♥️

 

19 minutter siden, Anki- skrev:

❤️Varme tanker til deg

Takk alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er på nett,vi er på et forum hvor vi ikke kjenner hverandres identitet(iallefall ikke jeg).Vi deler alikevel mye via våre nick.  Ett nivk er ikke 'bare'ett nick for meg Jeg vet jo at en person sitter bak nicket ;-)  . Er mye jeg kunne ha sagt om det,men vit det,at dine kommentarer via ditt nick betyr mye uansett.Takk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chantielle skrev:

Vi er på nett,vi er på et forum hvor vi ikke kjenner hverandres identitet(iallefall ikke jeg).Vi deler alikevel mye via våre nick.  Ett nivk er ikke 'bare'ett nick for meg Jeg vet jo at en person sitter bak nicket 😉 . Er mye jeg kunne ha sagt om det,men vit det,at dine kommentarer via ditt nick betyr mye uansett.Takk

❤️ Du har helt rett . Men vi som bryr oss bryr oss. Ingen vits i å late som. Så de her tenker og føler meg tror jeg. 

Med DEG <4 ,

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

❤️ Du har helt rett . Men vi som bryr oss bryr oss. Ingen vits i å late som. Så de her tenker og føler meg tror jeg. 

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint fortalt. Klem til deg. Husk at tårer og savn er uttrykk for kjærlighet og glede, vi må altså omfavne dem for uten er livet fattigere 💜

Endret av Torelli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Vakkert, rørende og dypt bevegende. Jeg har prøvd å finne ord til deg, men der er helt tomt. 

Tenker på deg. Ta vare på deg selv i denne tunge tiden.
Vit at tiden med avstanden hvert sekund gir deg leger sår, selv om det absolutt ikke ser slik ut nå. 

:hjerte:

Hvil i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...