AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Hva synes dere? Hvilke lengder er akseptable/uakseptable? Har startet i ny jobb, og nå som det er så varmt hadde det vært deilig å kunne gå i kjole. Men jeg har bare kjoler som er enten like korte som E og D. Er veldig usikker på hva som er innenfor? Må sies at det ikke er kleskode. Jeg liker å pynte meg og ser flere andre kollegaer pynte seg, men også flere i t-skjorte og joggesko. Har bare sett kjolelengder som er som C eller lenger. Anonymkode: 1321c...d6c
Djungelvrål Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 A, B,C og D er ok. resten er for kort for jobb. 13
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Her på jobb er både F og A innenfor. Tror de fleste går i E-C. Anonymkode: 2edda...319
Snurrepurre Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Hos oss er det maks 2 cm over kneet. A-C altså 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 A-D ja. E med en farget strømpebukse, men det er jo ikke aktuelt om sommeren. F er aldri greit. Anonymkode: dd544...a66
Djungelvrål Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her på jobb er både F og A innenfor. Tror de fleste går i E-C. Anonymkode: 2edda...319 I hvilken jobb kan man gå i skjørt som rekker rett under rumpeballene? 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 Jeg jobber i bank, og her er a-c helt ok, d litt på grensen. Det er en som går med e til tider, og det baksnakkes om.. det ser ikke bra ut på jobb. Anonymkode: ccbd2...135 6
Missfitness Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 (endret) Spørs selvsagt på jobben hva som er passende. Jeg bruker nok stort sett en lengde som tilsvarer D på figuren. Bruker også lengde nærmere E. Er jo mer en lengden på skjørtet som avgjør antrekket. Nå blir slike sammenligner og "cm-mål over kneet" uansett lite konkret da skjørtets eller kjolens reelle lengde alltid vil avhenge av lengden på beina. Endret 28. juni 2019 av Missfitness
FantasDick Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 A-c er godt innafor, synes jeg. D er litt i grenseland og e-f er noooooo! 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 18 timer siden, SupaWoman skrev: I hvilken jobb kan man gå i skjørt som rekker rett under rumpeballene? Som prostituert, hvis det kan regnes som et yrke. Anonymkode: 44140...f01 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere? Hvilke lengder er akseptable/uakseptable? Har startet i ny jobb, og nå som det er så varmt hadde det vært deilig å kunne gå i kjole. Men jeg har bare kjoler som er enten like korte som E og D. Er veldig usikker på hva som er innenfor? Må sies at det ikke er kleskode. Jeg liker å pynte meg og ser flere andre kollegaer pynte seg, men også flere i t-skjorte og joggesko. Har bare sett kjolelengder som er som C eller lenger. Anonymkode: 1321c...d6c En kontorjobb er så mangt. Hvem du møter utenom kolegaer er avgjørende for kjolelengden. Kontorjobb på stortinget er noe annet enn en kontorjobb andre steder. Anstendighet er nøkkelen uansett. På jobb skal du uansett aldri fremstå som sexy, men som elegant og med stil. Anonymkode: d016a...92a 3
Søgni Skrevet 28. juni 2019 #13 Skrevet 28. juni 2019 Enig i at A-C er godt innafor, og at D er i grenseland. Angående D, så syns jeg at f.eks. at den hadde vært 100% innafor som en tjukkere og kanskje ikke helt tettsittende kjole, på vinter og høst, med tette strømpebukser under, gjerne litt ermer og uten utringning. Er det en tynn sommerkjole, så stiller saken seg annerledes. Stylingen, snittet og passformen generelt, og også hvordan man er bygd, teller for inntrykket her, altså. 10
Torelli Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 kommer ann på resten av kjolen. er den anstendig er alle lengdene ok unnattt F. Personlig ville jeg nok holdt meg borte fra E også 1
Ullvott Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 3 minutter siden, Torelli skrev: kommer ann på resten av kjolen. er den anstendig er alle lengdene ok unnattt F. Personlig ville jeg nok holdt meg borte fra E også Enig med deg. Tenkte jeg skulle svare akkurat det samme mens jeg skrollet meg nedover her.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 10 minutter siden, Søgni skrev: Enig i at A-C er godt innafor, og at D er i grenseland. Angående D, så syns jeg at f.eks. at den hadde vært 100% innafor som en tjukkere og kanskje ikke helt tettsittende kjole, på vinter og høst, med tette strømpebukser under, gjerne litt ermer og uten utringning. Er det en tynn sommerkjole, så stiller saken seg annerledes. Stylingen, snittet og passformen generelt, og også hvordan man er bygd, teller for inntrykket her, altså. Helt enig i denne. Anonymkode: f2a52...9c2
VinterRose Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 Jobber i skolen, bruker lengder fra c til d. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #19 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, VinterRose skrev: Jobber i skolen, bruker lengder fra c til d. Står sånt i arbeidskontrakten? Anonymkode: 6397d...d7f
VinterRose Skrevet 28. juni 2019 #20 Skrevet 28. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er veldig usikker på hva som er innenfor Se hva andre gjør og forhør deg blant kollegaene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå