Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke til å skrive ut skikkelig. Printeren skriver ut ark med delvis ødelagt skrift her og der og ting som ikke kommer med. Det er nokså nytt blekk inni, kanskje skrevet ut noen få ark to-tre ganger etter siste utskiftning, og jeg har ikke hatt dette problemet før. Noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 5e45e...08e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta ut blekkpatronene, og tørk / fukt med vått tørkepapir. Det funker på enkelte modeller, da blekket kan tørke og blokkere dysene der blekket kommer ut

Anonymkode: 53fe0...e6c

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta ut blekkpatronene, og tørk / fukt med vått tørkepapir. Det funker på enkelte modeller, da blekket kan tørke og blokkere dysene der blekket kommer ut

Godt råd. Før i tiden, når jeg brukte blekkskriver, hadde også alle blekkskrivere et eget renseprogram for å rense tette dyser. Sjekk om du har noe slikt, TS.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg prøvde å fukte dem litt med vått tørkepapir nå, men den skriver visst fortsatt ikke ut skikkelig.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde litt mer, og den skriver fortsatt ikke ut helt perfekt, men mye bedre. Så det må ha hjulpet!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...