AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Jeg får ikke til å skrive ut skikkelig. Printeren skriver ut ark med delvis ødelagt skrift her og der og ting som ikke kommer med. Det er nokså nytt blekk inni, kanskje skrevet ut noen få ark to-tre ganger etter siste utskiftning, og jeg har ikke hatt dette problemet før. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 5e45e...08e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Ta ut blekkpatronene, og tørk / fukt med vått tørkepapir. Det funker på enkelte modeller, da blekket kan tørke og blokkere dysene der blekket kommer ut Anonymkode: 53fe0...e6c 1
Bladlusa Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta ut blekkpatronene, og tørk / fukt med vått tørkepapir. Det funker på enkelte modeller, da blekket kan tørke og blokkere dysene der blekket kommer ut Anonymkode: 53fe0...e6c Godt råd. Før i tiden, når jeg brukte blekkskriver, hadde også alle blekkskrivere et eget renseprogram for å rense tette dyser. Sjekk om du har noe slikt, TS.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ta ut blekkpatronene, og tørk / fukt med vått tørkepapir. Det funker på enkelte modeller, da blekket kan tørke og blokkere dysene der blekket kommer ut Anonymkode: 53fe0...e6c Jeg prøvde å fukte dem litt med vått tørkepapir nå, men den skriver visst fortsatt ikke ut skikkelig. TS Anonymkode: 5e45e...08e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Jeg prøvde litt mer, og den skriver fortsatt ikke ut helt perfekt, men mye bedre. Så det må ha hjulpet! TS Anonymkode: 5e45e...08e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå