AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #21 Del Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, Goodolddays skrev: ? ? Anonymkode: eabf1...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodolddays Skrevet 27. juni 2019 #22 Del Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, Goodolddays skrev: ? Dette er ikke en masse,bare det ene tilfældige hvor man ikke ved hvad en skal svare. Liker du det eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fitteslikker Skrevet 27. juni 2019 #23 Del Skrevet 27. juni 2019 Hvis det du beskriver ts stemmer, Dra henne etter håret til familie terapi. Tilbudet er både gratis og finnes i absolutt alle kommuner. Når dere er der stiller du henne følgende spørsmål rett ut: «hva fan er det du driver med som prøver å kontrollere livet mitt på den måten?? Dette finner jeg meg ikke lengre i!!» Fortsetter hun etter dette gi henne fingeren og si «pass dine egne saker jeg gjør som jeg vil» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissi Skrevet 27. juni 2019 #24 Del Skrevet 27. juni 2019 Dette hørtes veldig spesielt ut. Ville aldri ha krevd eller bedt min mann om dette. Tror parterapi kan vært lurt å prøve. Hun kan ikke kontrollere deg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #25 Del Skrevet 28. juni 2019 Er det hun som krever at du lager en tråd her også? Anonymkode: 94da0...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #26 Del Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, Nissi skrev: Dette hørtes veldig spesielt ut. Ville aldri ha krevd eller bedt min mann om dette. Tror parterapi kan vært lurt å prøve. Hun kan ikke kontrollere deg på den måten. Dette er seksualitetsforumet, ikke samlivsforumet. Spesielle ting kan forekomme. Mange tenner på kontroll. Anonymkode: 94da0...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #27 Del Skrevet 28. juni 2019 Sett på Helt perfekt med Thomas Gjertsen Ts? 😂 Anonymkode: 9173b...4ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #28 Del Skrevet 28. juni 2019 Stemmer det du skriver, får du bare akseptere å tømme deg hver dag under forutsetning av at det skjer ved sex med henne. Anonymkode: b44f4...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juni 2019 #29 Del Skrevet 28. juni 2019 TS kone har seg på siden, og demper lysten hans med tvangsejakulering? Alternativt: Trolletråd for å få kvinner generelt til å framstå som sprø og kontrollerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #30 Del Skrevet 28. juni 2019 14 timer siden, megda skrev: Hun har rett i sine antagelser at om du tømmer deg vil du ha mindre seksuell energi bygd opp, men i det siste har jeg tenkt at det ikke bare gjelder det seksuelle, men generell energi i hverdagen. Dette stemmer for det lærte jeg i sin tid av "Alle elsker Mary" filmen 😄 Anonymkode: 684b1...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #31 Del Skrevet 28. juni 2019 Du virker da ikke spesielt preget av dette opplegget, ts? Du nevner ikke hvordan dette er for deg, om du liker det, misliker det, ønsker råd om hvordan ta det opp osv. Så vet ikke helt hva du vil med tråden...? For noen menn så ville det vært drømmescenario type sub/ dom. For andre så blir det selvsagt sært og de som ikke har den type tilbøyninger vil gjerne bli sinte fordi partner kontrollerer de på denne måten.... Andre menn igjen tenker kanskje ikke så mye, de bare gjør som de blir fortalt. Litt som å gå fra en mor som sier når de skal rydde rommet, til en kone som sier at de må huske bæsje 🤔 Anonymkode: a364e...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #32 Del Skrevet 28. juni 2019 TS, det at hun ønsker å kontrollere deg slik er en sterk indikator på at hun ikke betrakter deg som et voksent menneske. Hun driver fortsatt å oppdrar deg. Jeg håper for all del at ikke hun får eller har barn. Måten du fremstiller deg selv så i innlegget så kan det jo være hun er inne på noe 🙂 Anonymkode: 3551a...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. juni 2019 #33 Del Skrevet 28. juni 2019 17 timer siden, commeilfaut skrev: Dette er helt normalt. De aller fleste kvinner er slik. Jeg har ikke opplevd dette, så jeg må nok svekke din statistikk. Når det er sagt, så er det helt normalt å være unormal. Det er noe rart med veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #34 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg er kvinne, og jeg tenker slik som kona de, ts. Men jeg tvinger han ikke til å runke, men vi har alltid sex før han skal ut, eller så får han en blow job. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare føler det er "tryggere". Men så må det bli sagt at vi har sex hver dag ellers også, så det spiller kanskje ingen rolle i mitt forhold? Anonymkode: 5b5a3...2cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #35 Del Skrevet 28. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og jeg tenker slik som kona de, ts. Men jeg tvinger han ikke til å runke, men vi har alltid sex før han skal ut, eller så får han en blow job. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare føler det er "tryggere". Men så må det bli sagt at vi har sex hver dag ellers også, så det spiller kanskje ingen rolle i mitt forhold? Anonymkode: 5b5a3...2cc Tror ikke akkurat dette er så uvanlig, at kvinner tømmer mannen på den måten før han skal ut i fristelser. Er nok lurt også. Men den avføringskontrollen til ts er fra hans egen fantasiverden. Anonymkode: 1079b...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 28. juni 2019 #36 Del Skrevet 28. juni 2019 47 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg har ikke opplevd dette, så jeg må nok svekke din statistikk. Bare for å understreke, siden flere svarer meg... Jeg syntes TS var så hinsides tåpelig og usannsynlig at jeg var sarkastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 28. juni 2019 #37 Del Skrevet 28. juni 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Dette stemmer for det lærte jeg i sin tid av "Alle elsker Mary" filmen 😄 Anonymkode: 684b1...389 ja, fra den filmen kan man lære både det ene og det andre. Selv lærte jeg å alltid være forsiktig med glidelåsen på buksa 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 28. juni 2019 #38 Del Skrevet 28. juni 2019 Onanere på do 🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #39 Del Skrevet 28. juni 2019 Bæsjebrukeren rider igjen 😄 Anonymkode: cb845...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissi Skrevet 29. juni 2019 #40 Del Skrevet 29. juni 2019 På 28.6.2019 den 2.35, AnonymBruker skrev: Dette er seksualitetsforumet, ikke samlivsforumet. Spesielle ting kan forekomme. Mange tenner på kontroll. Anonymkode: 94da0...3cb Det er sant. Men siden han ikke nevner dette, virker ikke det som om det er tilfelle her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå