Gå til innhold

Har du Travel Dame Syndromet...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg er nok en "travel, ung, dame" om jeg skal se etter symptomene. :ler:

Gjest Lizzi
Skrevet

Nei, jeg er overhodet ikke der. Jeg var der inntill det plutselig ble bråstopp.

Nå prioterer jeg hardt hva som er viktig i livet - og gjør det og ikke mer. Blir nok sett på som ganske sær av noen - men hva gjør vel det så lenge jeg har et godt liv (selv om jeg desverre sliter en del også..).

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har vertfall ikke.. :ler: Har for mye fritid nå som jeg er uten jobb.. :tunge1:

Gjest tin tin
Skrevet

:-) Syns jeg klarer meg bra, jeg.

Men jeg ser litt av symptomene på "gubben"

Jeg er kanskje for rolig og avballangsert.... :sove:

Skulle likevell ønske jeg fikk gjordt mere i løpet av dagen....

Skrevet

Jeg har nok det syndromet ja... Stresser og styrer - ihvertfall i eksamenstida :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: Jeg leste det sånn jeg: har du trævål deim syndromet? Det ga meg lite mening.....
Skrevet

nope, var nok på vei dit før, og har mye å gjøre og er travel, men uten de symptomene som nevnes ja. og der er ikke jobb som gjør meg travel, men moro. :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Heldigvis har jeg det ikke sånn. Jeg har masse tid til å gjøre ting jeg liker.

Det jeg ikke kan forstå er disse såkalte karrierekvinnene som synes det er sååååå spennende med jobb. Hvordan kan det være så spennende å bruke så mye på tid på noe som du ikke får nytte av selv? Okay å jobbe er selvfølgelig nødvendig, men at det kan være så spennende å hale i land en kontrakt for et firma, du får jo ikke noe annet enn lønnnen din likevel.

Har en bekjent som skulle fortelle om den nye stillingen sin. Det virket som om hun var veldig opptatt av å pakke stillingen inn i fine ord, slik at folk skulle bli imponert. Lurer litt på om det kommer av manglende selvtillit?

Bare noen tanker fra meg... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...