AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Jeg har bare møtt han 4 ganger og vet det er for tidlig å snakke om å bli exclusive, men jeg kan ikke noe for å føle meg som crap når jeg vet at han møter andre. Han er aktiv på tinder - det er jeg også, men han vet ikke at jeg bare er det for å se om han er det. Jeg har allerede bestemt meg. Han er the one. Jeg vil ikke date andre. Men når er det innafor å ta det opp? Vil ikke skremme han bort:( Anonymkode: 84cd1...515
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Er han noe for deg hvis han blir skremt bort? Du har jo LYST til å snakke om det, så da gjør du det. Du har rett til å ha dine krav. Går han ikke etter de kravene så er han ikke en mann som gjør deg glad i lengden. Ikke kall han the one, det kan du ikke vite og du saboterer for ditt eget følelsesliv. At du kunne tenkt deg å være kjærester er godt nok. Om det ikke blir slik, ta det helt med ro, du finner noen som er mer på bølgelengde etterhvert. Mase lykke til. Anonymkode: 84948...f9c 7
Anquor Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Hadde nok sagt at jeg ikke liker tanken på at han dater andre. Og at du har begynt å få følelser for han, så du har valgt å ikke møte noen andre. Og spør hva han tenker om det. Om at dere kan bli kjærester
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Det er litt tidlig. Husk at mange bruker dating som en mulighet til å få litt action i livet, bekreftelser, nærhet etc. Det er ikke alle som umiddelbart vurderer hver enkelt de dater som kjærestemateriale. Den forrige jeg datet, stresset jeg ganske mye i starten om vi var eksklusive etc. Tror nesten det skremte han bort litt.. Har bestemt meg at med neste skal jeg være litt mer kul lenger. Men begynner vi å ligge sammen, da vil jeg kreve at han bare ligger med meg. Anonymkode: 7cdd6...69a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Synes det er helt rart å møte andre når man dater noen. Hvordan skal man kunne bygge en connection på det viset? Glad jeg ikke er ung i dag altså. Anonymkode: 1a194...e5d 3
M71 Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 Har dere blitt intime, og er forbi tredje date, så kan man vel ta samtalen og si at man har lyst til å være exclusive og slette tinder begge to? 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 24 minutter siden, M71 skrev: Har dere blitt intime, og er forbi tredje date, så kan man vel ta samtalen og si at man har lyst til å være exclusive og slette tinder begge to? Dette tenker jeg også, det er litt avhengig av hvor langt dere har kommer, men hvis dere har hatt eller skal til å ha sex så syns jeg det er helt greit å ta en prat om dette. Jeg selv er alltid tydelig overfor mine dater om at å dele sexpartner er uaktuelt for meg, så om de ønsker sex med meg så er det ikke aktuelt å fortsette med andre. Om de ikke aksepterer det så er de ikke noe å samle på uansett, så det koster meg null å ta det opp. Bedre å få avklart sånt tidlig. Jeg dater en ny selv også nå, skal på 4. date i morgen. Men vi har faktisk gått litt rolig fram og har ikke kysset ennå en gang, så jeg har ikke tatt den praten ennå. Men han har forsåvidt vært veldig tydelig på at han ikke dater noen andre, så på en måte er praten tatt.😉 Anonymkode: 92e97...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 Hvorfor ikke bare prate og være deg selv? Vær naturlig og snakk om det som faller deg inn. Ikke spill spill. Anonymkode: 61d0f...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 Si det som det er, at du liker han og ønsker å se om det kan bli noe seriøst... MEN... Du ligger kun med en og hvordan han tenker om det? Eller om han ønsker å også ha flere. Hadde ikke tatt praten for seriøs heller og legg vekt på at sånn er det for deg. Han kan jo ønske det på en annen måte og da må jo du avgjøre om det er noe for deg. Anonymkode: 49293...9ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå