AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg får ingen Fotball VM assosiasjon når jeg ser Eliteserien Herrer i fotball. Det er nedtur å se norsk fotball. Hvorfor? Hva annet kunne de som styrer norsk fotball gjøre for at det i det hele tatt skal være interessant. Anonymkode: 6b9f7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Del Skrevet 27. juni 2019 Håpe at klubbene blir kjøpt opp av rike russere så de har penger til å kjøpe inn flere utenlandske spillere? Anonymkode: f73d8...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Del Skrevet 27. juni 2019 Det blir for meg om jeg skal se noen som er på en vanlig arbeid fra kl. 7- 15.30. Det er ikke kjempe spennende akkurat. Anonymkode: 6b9f7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Del Skrevet 27. juni 2019 Se heller på damene! Norge - England nå kl 21. Anonymkode: b2a3e...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juni 2019 #5 Del Skrevet 27. juni 2019 Du får se på Copa América Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Del Skrevet 27. juni 2019 Nivået i eliteserien er langt høyere enn nivået i fotball VM for kvinner. Men nivået i eliteserien er langt dårligere enn nivået i England, Italia, Tyskland og Spania. Anonymkode: 0300f...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #7 Del Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Du får se på Copa América Eller Afrika mesterskapet Anonymkode: 0300f...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Del Skrevet 27. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nivået i eliteserien er langt høyere enn nivået i fotball VM for kvinner. Men nivået i eliteserien er langt dårligere enn nivået i England, Italia, Tyskland og Spania. Anonymkode: 0300f...598 Det er da et helt håpløst ramme som er satt til kampene. Jeg tenker det er bedre å ha en snekker, maler, advokat, presten, legen, fiskeren etc. Det gir et langt bedre versjon av aktive mennesker på en fotball bane. Blir deprimert å se elitespillere i elitserien. Må til psykolog etter å ha sett en fotballkamp. Anonymkode: 6b9f7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå