Gå til innhold

Trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kostholdet mitt er så SYKT dårlig at jeg blir kvalm av meg selv. Jeg kan gå dager hvor jeg spiser 4 brødskiver ila hele dagen, også kan jeg en dag spise 10 bueno pakker og pizza, jeg pleier som regel aldri og spise middag (moren min er ufør og dårlig, og jeg bor hjemme hos henne). Eneste hun lager er Fjordland men det orker jeg ikke så spiser sjeldent middag.

Jeg ser bare frem til å flytte ut og kjøpe/lage egen mat og bli sunn. Jeg er veldig glad i å trene så trener jevnlig, men resultatene kommer jo ikke når jeg ikke spiser bra🤦🏻‍♀️Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe inn selv og lage selv som ikke er sånn kjempe dyrt? Tenker å begynne med smoothie hvert fall da jeg har maskin til det.

Anonymkode: 4b86c...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn noen gode oppskrifter på grovt brød. Bak selv. Billig og kjempegodt. Ha fks leverpostei, kokt egg, makrell på maten. Finn noen gode salatoppskrifter til lunsj, eller spis brødskiver da også. Mange blogger med sunn og billig middagsmat og matplaner, fks Linda Stuhaug. Lær deg 4-5 oppskrifter og bytt litt rundt på dem. Gjør det så enkelt som mulig. Grønnsaker, fisk og rent kjøtt er dyrere enn Grandiosa, men ikke nødvendigvis så fryktelig dyrt. Enkel mat som fiskekaker, wok og kyllingfilet er mye bedre enn det du spiser nå, det trenger ikke være så dyrt. Smoothie er supert, google gir deg tusenvis av oppskrifter. Heier på deg, lykke til.

Anonymkode: 372fa...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du lage middag selv om moren din ikke gjør det? Du må ikke flytte ut for å begynne med det. 

Anonymkode: 426c4...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...