Gå til innhold

Fornøyd med getinspired?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer kjøpe meg joggesko. 

Anonymkode: 198fb...156

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker getinspired.no en del og er ganske fornøyd. Det eneste som jeg reagerer på er at når de kjører kampanje med 30% på sko så er de alltid tomme for gjennomsnittsstørrelsene i de dyreste skoene. 

Jeg har forsøkt å få meg noen lave uggs i vanlige farge som chestnut, sort, grå eller brun til 30% avslag, men til tross for å gå inn øyeblikkelig etter å ha mottatt mail om kampanje så er det tomt i 38 og 39. Det er faktisk sånn at jeg mistenker at de er "tomme". 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Forundret.. skrev:

Jeg bruker getinspired.no en del og er ganske fornøyd. Det eneste som jeg reagerer på er at når de kjører kampanje med 30% på sko så er de alltid tomme for gjennomsnittsstørrelsene i de dyreste skoene. 

Jeg har forsøkt å få meg noen lave uggs i vanlige farge som chestnut, sort, grå eller brun til 30% avslag, men til tross for å gå inn øyeblikkelig etter å ha mottatt mail om kampanje så er det tomt i 38 og 39. Det er faktisk sånn at jeg mistenker at de er "tomme". 

Jeg har inntrykk av at varer som det er få igjen av, ofte havner i rabatt-boksen. Så det kan godt være at de har veldig få (1-2 par) igjen eller ingen i Str 38-39 når salget starter. Jeg ser det samme hos boozt.

Anonymkode: fe56e...224

AnonymBruker
Skrevet

Mailen kommer ofte lenge etter tilbudet er annonsert på nettsiden. 

Anonymkode: bee42...013

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at varer som det er få igjen av, ofte havner i rabatt-boksen. Så det kan godt være at de har veldig få (1-2 par) igjen eller ingen i Str 38-39 når salget starter. Jeg ser det samme hos boozt.

Anonymkode: fe56e...224

Ja, sånn som nå. Nå har de salg der uggsa er med 30 % avslag. Men i fjor så kjørte dem plutselig 30% på alle sko, da var det ikke salg i forkant. Men også da var de tomme. Kan virke som om de bruker det som trekkplaster. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for fornøyd! Bestilt derifra mange ganger. Aldri hatt problemer med returer heller.

Anonymkode: c8648...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...