AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Vurderer kjøpe meg joggesko. Anonymkode: 198fb...156
Forundret.. Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Jeg bruker getinspired.no en del og er ganske fornøyd. Det eneste som jeg reagerer på er at når de kjører kampanje med 30% på sko så er de alltid tomme for gjennomsnittsstørrelsene i de dyreste skoene. Jeg har forsøkt å få meg noen lave uggs i vanlige farge som chestnut, sort, grå eller brun til 30% avslag, men til tross for å gå inn øyeblikkelig etter å ha mottatt mail om kampanje så er det tomt i 38 og 39. Det er faktisk sånn at jeg mistenker at de er "tomme".
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 2 timer siden, Forundret.. skrev: Jeg bruker getinspired.no en del og er ganske fornøyd. Det eneste som jeg reagerer på er at når de kjører kampanje med 30% på sko så er de alltid tomme for gjennomsnittsstørrelsene i de dyreste skoene. Jeg har forsøkt å få meg noen lave uggs i vanlige farge som chestnut, sort, grå eller brun til 30% avslag, men til tross for å gå inn øyeblikkelig etter å ha mottatt mail om kampanje så er det tomt i 38 og 39. Det er faktisk sånn at jeg mistenker at de er "tomme". Jeg har inntrykk av at varer som det er få igjen av, ofte havner i rabatt-boksen. Så det kan godt være at de har veldig få (1-2 par) igjen eller ingen i Str 38-39 når salget starter. Jeg ser det samme hos boozt. Anonymkode: fe56e...224
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Mailen kommer ofte lenge etter tilbudet er annonsert på nettsiden. Anonymkode: bee42...013
Forundret.. Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at varer som det er få igjen av, ofte havner i rabatt-boksen. Så det kan godt være at de har veldig få (1-2 par) igjen eller ingen i Str 38-39 når salget starter. Jeg ser det samme hos boozt. Anonymkode: fe56e...224 Ja, sånn som nå. Nå har de salg der uggsa er med 30 % avslag. Men i fjor så kjørte dem plutselig 30% på alle sko, da var det ikke salg i forkant. Men også da var de tomme. Kan virke som om de bruker det som trekkplaster.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Ja, for fornøyd! Bestilt derifra mange ganger. Aldri hatt problemer med returer heller. Anonymkode: c8648...5cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå