Gå til innhold

Hjelp! Kjole i sommerbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt den i et bryllup

Anonymkode: 9905d...2d8

• Liker 1
Skrevet

Den er ikke for lys. Siden den er blomstrete ser den ikke ut som en brudekjole, som er hele poenget med regelen om at man ikke skal ha hvit kjole.

Når det er sagt: det var kanskje ikke den mest typiske bryllupsgjestkjolen jeg har sett. Jeg har ikke sett kjolen på ordentlig, men inntrykket fra bildene gjør at jeg tenker du må dra på skikkelig med hår, sminke, smykker og øvrig styling for å få skikkelig «fest-look» her. Uten dette får jeg nattkjoleassosiasjoner, dessverre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som det skrives over her: poenget med å ikke ha hvit kjole er at den ikke skal se ut som en brudekjole. Siden den er full av blomster ser den overhode ikke ut som en brudekjole og er sånn sett helt ok i et bryllup. Men den kjolen der syns jeg var veldig formløs og nattkjolete, så jeg ville ikke brukt den 

Anonymkode: 7bbc6...6e9

Skrevet

Kjør på:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes kjolen var fin.

Skrevet

Jeg har denne kjolen, men nå vet jeg ikke om jeg vil bruke den mer dersom det ser ut som en nattkjole 😳😂

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Heisannheisann skrev:

Jeg har denne kjolen, men nå vet jeg ikke om jeg vil bruke den mer dersom det ser ut som en nattkjole 😳😂

Stol på din egen smak, du.

• Liker 1
Skrevet

Mønsteret og fargen er helt ok, men snittet var grusomt stygt og veldig uformelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var fin 😊 Om den passer stilen din og kleskoden ellers hadde jeg absolutt brukt den.

Anonymkode: 64f94...af6

Skrevet

Jeg synes det er en hverdagskjole. Jeg kunne brukt den på jobb, eller på stranda, men ikke i bryllup. Men hvis du er rågod på styling blir det sikkert ok. :) 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar alle sammen. Har tenkt litt og funnet ut at det er nok mer en hverdagskjole enn bryllupskjole. Den er veldig fin da, så det blir innkjøp av den uansett 😄

Anonymkode: c03e2...07f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv en hvit kjole med fargede blomster på og var usikker på om jeg kunne bruke den i bryllup, men nå som jeg ser at regelen ikke gjelder den ble jeg glad! Slipper shopping imorgen 😄😄

Anonymkode: 6749f...3da

• Liker 1
Skrevet

Den kan bli knas fin med riktig styling! Belte i en fresh farve,  høyhælte sko og matchende veske..store øredobber og rød leppestift 👌🏻

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...