Gå til innhold

Lappen. Starte med kjøretimer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går d fint å starte med kjøretimer uten å ha øvelseskjørt så mye (bare to ganger) ?
Har nemlig begrenset med mulighet til å øvelseskjøre med noen og vil få dette på plass nå. 
Hilsen jente 23

Anonymkode: bb899...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt, du kan fint bruke kjørelærer til å øvelseskjøre med, men husk at lappen da vil bli ekstremt mye dyrere da du vil trenge mange flere betalte timer enn de som kan øvelseskjøre privat.

Anonymkode: 314d1...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går d fint å starte med kjøretimer uten å ha øvelseskjørt så mye (bare to ganger) ?
Har nemlig begrenset med mulighet til å øvelseskjøre med noen og vil få dette på plass nå. 
Hilsen jente 23

Anonymkode: bb899...5ab

Først å fremst må du ha trafikalt grunnkurs.

Anonymkode: cdea5...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er jo at førerkortet vil koste deg mer siden det krever flere kjøretimer :) 

Anonymkode: d2b7f...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha en kjøretime før du i det hele tatt øvelseskjører, personen som skal øvelseskjøre med deg bør også være med på en kjøretime. Det er pga at man som sjåfør legger seg opp til veldig mange uvaner som man helst ikke skal lære bort til den personen som skal lære seg å kjøre bil. Om å gjøre å lære det riktig i første omgang 😃

Anonymkode: 7a774...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kun kjørt rundt og rundt i 1.gir på en parkeringsplass noen ganger før jeg tok min første kjøretime. Det gikk fint :). Syns kjørelæreren var flinkere til å lære bort basics enn faren min.

Anonymkode: bec73...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...