AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Noen som vet hva dette symbolet betyr? Det har begynt å dukke opp hele tiden på samme sted som ulest varsling symbolet. Finner det ikke i brukermanualen under Statussymboler heller. Den lille pila helt øverst i bildet altså. Anonymkode: d7dce...989
Tibbie Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Hva skjer når du trykker på det? Symbolet som er der oppe pleier å være noe som går i bakgrunnen. Som Spotify, veibeskrivelser, trening, nedtelling eller noe... Har ikke sett akkurat den pilen før.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 5 minutter siden, Tibbie skrev: Hva skjer når du trykker på det? Symbolet som er der oppe pleier å være noe som går i bakgrunnen. Som Spotify, veibeskrivelser, trening, nedtelling eller noe... Har ikke sett akkurat den pilen før. Ingenting 😳 Ja jeg har også sett diverse Spotify og alt mulig. Men ikke den der. Den har vært der de siste dagene. Har ikke klart å finne ut hva det er som går i bakgrunnen som står bak. Anonymkode: d7dce...989
Tibbie Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting 😳 Ja jeg har også sett diverse Spotify og alt mulig. Men ikke den der. Den har vært der de siste dagene. Har ikke klart å finne ut hva det er som går i bakgrunnen som står bak. Anonymkode: d7dce...989 Så rart! Har virkelig ikke peiling. Men jeg tror ikke du får så mange svar på teknologiske ting her inne. Jeg har selv prøvd uten hell. Prøv å legge ut samme emnet i et utenlandsk forum
megda Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 Det symbolet er 2019 sitt svar på charlie og sjokoladefabrikkens gullbillett.
Gjest kira87 Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva dette symbolet betyr? Det har begynt å dukke opp hele tiden på samme sted som ulest varsling symbolet. Finner det ikke i brukermanualen under Statussymboler heller. Den lille pila helt øverst i bildet altså. Anonymkode: d7dce...989 Nå vet jeg ikke hvilken versjon du har, men forsøk å avslutte alle kjørende apper med denne fremgangsmåten https://youtu.be/ZD0RY8gYnQM vil tro at det har noe med apple maps og navigasjon å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå