mrsred Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Jeg sliter med en aser pc som ikke vil fjerne pop up vinduene i nettleserne mens jeg surfer. Jeg har allerede slettet alt drit på pcen som skal tilsie at reklamen kommer opp, jeg har blokkert pop up både på nettleser og maskin, likevel dukker det opp pop-up reklame meldinger. Jeg skjønner ikke hvordan jeg får bort det siste her... Jeg har også renset maskinen for virus. Noen tips ? Windows 8-10
herremann Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Men har du scannet for malware? (ikke det samme som virus) Www.malwarebytes.com
herremann Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Viruses are a specific type of malware (designed to replicate and spread), while malware is a broad term used to describe all sorts of unwanted or malicious code. Malware can include viruses, spyware, adware, nagware, trojans, worms, and more. However, because viruses (and to a lesser extent, trojans and worms) made headlines a few years ago, most security companies focused their marketing on them, which is why they're called "antivirus." Other tools call themselves "anti-malware," but malware is a broad term that includes viruses—so it isn't clear which threats they cover either. So, we set out to find out which tools cover which threats, and how to keep yourself 100% covered. kort oppsummert, dette er et program du bør installere og ta en full scan av pcn med.https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
mrsred Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2019 Okey takk skal du ha! 30 minutter siden, herremann skrev: Men har du scannet for malware? (ikke det samme som virus) Www.malwarebytes.com
herremann Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 (endret) Til info: Jeg bruker både vanlig antivirus og malware på min pc. Endret 26. juni 2019 av herremann
herremann Skrevet 26. juni 2019 #7 Skrevet 26. juni 2019 Hvor mye "gøy" fant programmet når du scanna pcn?
Gruselgrafs Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Vil anbefale å installere en adblock utvidelse i nettleseren, enten Adblock Plus eller uBlock Origin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå