AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Hei. Har datet en jente to ganger nå. Etter den andre gangen sier hun på mld at hun ikke har de følelsene hun håpet på for å fortsette å treffes. Jeg syns det er kjipt, å klarer ikke komme over det.. har ikke veldig følelser jeg heller, men er veldig interessert. Trodde følelser kom litt over tid! Er ikke så inne i datingverdenen, men kan jeg fortsatt vise at jeg er interessert å snakke med henne, eller er løpet kjørt? hva tenker dere? Anonymkode: 6828c...f15
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Noen trenger tid, andre vet med en gang. Virker som hun er sistnevnte. Syns ikke du skal kontakte henne mer, hadde jeg vært henne hadde jeg nok fått hodeverk av å måtte svare høflig og kort ETTER jeg har avvist deg. Anonymkode: 098d9...1f6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Ikke kontakt henne. Hun har nok funnet et eller annet ved deg som gjør at hun vet det ikke er aktuelt for henne å gå videre. Selv om jeg er enig med deg i at følelser kan komme over tid så må det være "noe" der helt fra starten, noe som holder interessen oppe. Mangler det så er min erfaring at det er bedre å avslutte tidlig, før den andre evt får følelser. Anonymkode: a6f80...882
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Takk for gode svar. Da lar jeg det ligge:) Anonymkode: 6828c...f15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå