Gå til innhold

Noen som er synske der ute?

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg har lett etter mine nøkler og min samboers mobiltelefon i 3 dager, jeg har ryddet hele huset samtidlig, men finner de bare ikke. Nøklene var sist sett av min samboer på stuegulvet og mobilen på en hylle i stuen.

Takknemlig om noen kan peke meg i riktig rettning...

Skrevet

Regner med at du har prøvd å ringe til mobilen?

Har du sett i vaskemaskinen? I skittentøyskurven? I fryseren? I kjøpeskapet?

Skrevet

Var det ikke mellom og under setene i bilen som var stalltipset i en annen tråd for litt siden?

Gjest SumoBryter
Skrevet
Regner med at du har prøvd å ringe til mobilen?

Har du sett i vaskemaskinen? I skittentøyskurven? I fryseren? I kjøpeskapet?

Skittentøyskurven var de ikke i, heller ikke kjøleskapet eller fryseboksen.

Men vaskemaskinen klirrer, lurer på om nøklene kan ha kommet seg på andre siden av trommelen. Kanskje må jeg åpne hele greia.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
I kjøpeskapet?

Hva er det for noe?

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Mellom foret i jakken? Veska?

I sokkeskuffen?

Bak skohylla?

Under sofaen?

Skrevet

Bak en glassbolle på seksjoen... :wink:

Gjest skindeep
Skrevet

i bukselomma i skittentøyskurven din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, nei,nei... ikke på noen av disse stedene er de. Det som bråket i vaskemaskinen var en mynt.

Gjest Madeline
Skrevet

Har du sett i sprekkene mellom sofaputene? Under badekaret? Mellom gamle aviser/blader? Søppelbøtta (kan ha kastet nøklene ved et uhell sammen med annet søppel)? I kjøkkenskuffen eller brødboksen? Ta enda en titt i jakkelomma (jeg lette selv etter bilnøklene i går og fant de til slutt i jakkelommen selv om jeg hadde sett der flere ganger :oops: . De hadde bare tullet seg inn i et papir)

Gjest sumo ikke innl.
Skrevet
Har du sett i sprekkene mellom sofaputene? Under badekaret? Mellom gamle aviser/blader? Søppelbøtta (kan ha kastet nøklene ved et uhell sammen med annet søppel)? I kjøkkenskuffen eller brødboksen? Ta enda en titt i jakkelomma (jeg lette selv etter bilnøklene i går og fant de til slutt i jakkelommen selv om jeg hadde sett der flere ganger :oops: . De hadde bare tullet seg inn i et papir)

Uh... Sofaputenen har jeg sjekket i hvertfall 5 ganger.

Men den søplebøtta frykter jeg... datteren min har en ny lek med at hun noen ganger kaster ting i søpla, så hvis jeg ikke finner de, så regner jeg med at de har gått den veien, og det vil bety høye utgifter for oss når løsene må skiftes :veldigsur: Jeg må se i kjøkkenskuffen...

Skrevet

Hva med gryteskapet .. våre nøkler hadde en tendens til å havne der den gangen barna var små..

Eller i skuffen (eller hvor dere legger) tomme bæreposer..

Gjest SumoBryter
Skrevet

Mobiltelefonen fant jeg nå, den var inni en av mine støvler, en ting er sikkert det var ikke jeg som la den der :ler:

Gjest skindeep
Skrevet

Nedi en metallboks på kjøkkenet ditt :wink:

Skrevet
Jeg har lett etter mine nøkler og min samboers mobiltelefon i 3 dager, jeg har ryddet hele huset samtidlig, men finner de bare ikke. Nøklene var sist sett av min samboer på stuegulvet og mobilen på en hylle i stuen.

Takknemlig om noen kan peke meg i riktig rettning...

Jeg er ikke synsk, men logisk sett, bør du tenke på HVOR du begynte å rydde...

Da ligger både nøklene og mobilen nøyaktig under alt det rotet du har skuffet til sides i påvente av at du skal sortere det etterpå en gang...?

Men hvorfor lå nøklene dine på stuegulvet???

(Hvis dere var animerte og kranglet, da tok kanskje han dine nøkler og gjemte dem, i sinne, og du tok hans mobil og gjemte den, like sint som ham... og dere begge fikk blackout etter det - for slikt "gjør man jo ikke" - altså dere fortrengte det, begge to...)

Dessverre.

Aner ikke... (men håper du finner både nøkler og mobil, selvsagt...)

Gjest skindeep
Skrevet

Ei venninne fortalte meg en gang at hun hadde kjøpt seg nye sko, hadde kun brukt de en gang, og da ble de sporløst borte! hun lette høyt og lavt, men skoene var borte!

Over 1 år senere fant sønnen hennes de, under stresslessen, oppå en fjøl som var spikret på tvers. Hvor sønnen hadde lagt de... for over ett år siden.

Skrevet

Med barn i huset er det alltid et stalltips å lete i lekekassene, og mellom bamser, eller inne i alle mulige favorittleker.

Sønnen min gjemte en gang mobiltelefonen min inne i ei luke på gåbilen sin. Jeg kunne ikke for mitt bare liv skjønne hvor lyden kom fra når jeg ringte til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...