HhmmmBoi Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Heisann igjen. Har tenkt på enkelte småideer til bioen igjen, og følte siste gang at dette var en god plass å ja spørre om råd:)) Men den lyder slik: [Navn] i et nøtteskall:Taekwondo-utøvende matentusiast, med god sans for dokumentarer, film og filmklipping! Og dd?:) Men det er bare å sende melding, eller sveipe høyre❤️ (kanskje opp⭐) om du ønsker å vite mer! Usikker på om eg skal droppe og korte ned. Evt ta bort dokumentarer, dd, og om den siste setningen om du vil vite mer, bør heller inneholde "om du ønsker å bli bedre kjent" eller endres i det hele. Uansett takk. Hvis dere ser noe annet, fyr løs pliz ) Den forrige var mer slik: Taekwondo-utøvende matentusiast, med god sans for film og filmklipping!:)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Syns den forrige var bedre, den nye ser litt "barnslig" ut for min del. Ville likt å visst noe mer emosjonelt om deg også. Noe som kan vise at du er kjærlig og har empati. F.eks om du liker kjæledyr, romantiske filmer, bare et eller annet som gir det lille ekstra. Anonymkode: b432c...d60
gobbledigook Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 (endret) Man kan ikke sende melding på tinder før en har matchet, så ta vekk "men det er bare å sende melding, eller", hvis du fremdeles skal ha den delen i bioen Ville forøvrig hatt den gamle Endret 26. juni 2019 av gobbledigook 1
HhmmmBoi Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns den forrige var bedre, den nye ser litt "barnslig" ut for min del. Ville likt å visst noe mer emosjonelt om deg også. Noe som kan vise at du er kjærlig og har empati. F.eks om du liker kjæledyr, romantiske filmer, bare et eller annet som gir det lille ekstra. Anonymkode: b432c...d60 Den er god! Alltid greit å bare høre litt med folk, om hva de tenker. Men liksom, er litt usikker på hvordan eg skal legge det inn. Eg kunne hatt det som en ny linje under, eller bare endre film, til humoristiske og romantiske filmer (elns, siden har sans for de filmene 😅). Kanskje også, uten å være voldsom, at eg er en snill, omtenksom og åpensinnet person, som bryr seg sterk som andre medmennesker. Er ihvertfall blitt beskrevet som d.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, HhmmmBoi skrev: Den er god! Alltid greit å bare høre litt med folk, om hva de tenker. Men liksom, er litt usikker på hvordan eg skal legge det inn. Eg kunne hatt det som en ny linje under, eller bare endre film, til humoristiske og romantiske filmer (elns, siden har sans for de filmene 😅). Kanskje også, uten å være voldsom, at eg er en snill, omtenksom og åpensinnet person, som bryr seg sterk som andre medmennesker. Er ihvertfall blitt beskrevet som d. Hva med "aspirerer til å være et godt medmenneske"? Da slipper du å påstå at du er snill osv, og lar det heller være opp til " leseren" hvilke gode adjektiver hun vil forbinde det med. Dette er småplukk da, men det er iallfall noe emosjonelt du kan ha med. Anonymkode: b432c...d60
deedee_ Skrevet 26. juni 2019 #7 Skrevet 26. juni 2019 14 minutter siden, HhmmmBoi skrev: Den er god! Alltid greit å bare høre litt med folk, om hva de tenker. Men liksom, er litt usikker på hvordan eg skal legge det inn. Eg kunne hatt det som en ny linje under, eller bare endre film, til humoristiske og romantiske filmer (elns, siden har sans for de filmene 😅). Kanskje også, uten å være voldsom, at eg er en snill, omtenksom og åpensinnet person, som bryr seg sterk som andre medmennesker. Er ihvertfall blitt beskrevet som d. Jeg hadde ikke nevnt noe om det, hadde synes det var for kleint. Synes det er mye mer tiltrekkende med noen som er litt mer mystiske og virker som de har litt sjarm (noe den første bioen din hadde). Å begynne med "jeg er snill og omtenksom" blir for cringe for min del. Det kan jeg finne ut av selv. 1
SM30 Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 1 hour ago, HhmmmBoi said: Den er god! Alltid greit å bare høre litt med folk, om hva de tenker. Men liksom, er litt usikker på hvordan eg skal legge det inn. Eg kunne hatt det som en ny linje under, eller bare endre film, til humoristiske og romantiske filmer (elns, siden har sans for de filmene 😅). Kanskje også, uten å være voldsom, at eg er en snill, omtenksom og åpensinnet person, som bryr seg sterk som andre medmennesker. Er ihvertfall blitt beskrevet som d. Nøkkelordet. Don't over do it. 1
HhmmmBoi Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2019 9 timer siden, deedee_ skrev: Jeg hadde ikke nevnt noe om det, hadde synes det var for kleint. Synes det er mye mer tiltrekkende med noen som er litt mer mystiske og virker som de har litt sjarm (noe den første bioen din hadde). Å begynne med "jeg er snill og omtenksom" blir for cringe for min del. Det kan jeg finne ut av selv. Den er god:) velger rett å slett å ta det bort. Tenkte derimot å kanskje legge på: "åpen for det meste, men helst noe mer seriøst❤️:)" men idk igjen. Bare for å punktere at det helst er det seriøse eg e ute etter.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #10 Skrevet 26. juni 2019 Trine? ER det deg? Anonymkode: 96db3...53b
annebanane Skrevet 26. juni 2019 #11 Skrevet 26. juni 2019 Reduser emojies-mengden om de ikke får stå for seg selv. Det holder med et smil eller noe annet som beskriver deg om du absolutt vil ha med emojies i teksten. Resten kan du spare til en personlig prat. Så kan du skrive fullstendige ord og setninger i stedet for "dd" og "idk". Det er forkortninger som sammen med dialekt er greit i personlige samtaler, men kan oppleves useriøst i en slik presentasjon av deg selv. Gå ikke tilbake på de gode rådene du fikk i forrige tråden slik du gjorde i startinnlegget her. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #12 Skrevet 27. juni 2019 Den første var mye bedre. Ikke ta med noe "dd" eller "sveip til høyre for å vite mer" Anonymkode: b28fd...de3 2
HhmmmBoi Skrevet 27. juni 2019 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2019 Har ihvertfall besluttet å ha den første bioen! Men som en andre linje, ville det passet å legge til: åpen for det meste, men helst noe mer seriøst❤️ eller er det no-go
SM30 Skrevet 27. juni 2019 #14 Skrevet 27. juni 2019 Det er no-go. Virker bare motsigende. Og et hjerte i en profiltekst - altfor mye 3
HhmmmBoi Skrevet 27. juni 2019 Forfatter #15 Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, SM30 skrev: Det er no-go. Virker bare motsigende. Og et hjerte i en profiltekst - altfor mye Den er god! Synes når eg leser over den i samhandling med den forrige at d blir nesten litt mye. Tror d neste steget nå er å oppdatere bildene litt, ettersom, ja, det har en god del å si!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå