Gå til innhold

Bilstolgruppe på facebook...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meldte meg inn i den for litt siden, siden jeg skal kjøpe ny stol nr.2. 

Men altså. Er de helt ville der inne, eller er det bare jeg som løfter øyebrynene? 

Bakvendt til 7 år, og til og med en 10 åring bakvendt. Er det normalt? Og samme med helling, grader, osv? 

Har en bilstol 2 som var best i test i fjor, har verken målt grader eller noe, bare regnet med at den var bra, å at den selvfølgelig passet inn i en vw passat, uten å prøve 5 forskjellige🙄

Anonymkode: 877c4...1ad

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meldte meg inn i den for litt siden, siden jeg skal kjøpe ny stol nr.2. 

Men altså. Er de helt ville der inne, eller er det bare jeg som løfter øyebrynene? 

Bakvendt til 7 år, og til og med en 10 åring bakvendt. Er det normalt? Og samme med helling, grader, osv? 

Har en bilstol 2 som var best i test i fjor, har verken målt grader eller noe, bare regnet med at den var bra, å at den selvfølgelig passet inn i en vw passat, uten å prøve 5 forskjellige🙄

Anonymkode: 877c4...1ad

Noen av dem der inne virker ganske ekstreme ja, men samtidig så sitter de inne med mye kunnskap, så jeg synes det veier opp for det. 

Jeg har gjort som deg; kjøpt en bilstol som jeg vet er god, den var på tilbud, så jeg valgte å kjøpe den da. Bilstol nummer to har jeg tilogmed arvet, noe som omtrent blir sett på som mishandling i den gruppa... 

Anonymkode: b7c6d...244

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som den over meg sier, du må bare luke ut de mest ekstreme. Jeg har fått mange gode tips og råd der inne, mye jeg ikke visste om bilsikring. 

Når det er sagt så har jeg blitt oppmerksom på at det er utrolig mange foreldre som snur barna sine når de er 1-3 år. Ingen tvil om at folk bør opplyses, men da på riktig måte. 

Anonymkode: 3a36f...5a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble kasta ut av den gruppa fordi jeg ikke ville legge ut detaljer om min sønn. Syns ikke de har noe med hvor høy og tykk han er.  det er en privatsak. 

Anonymkode: 16f4a...a40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kasta ut av den gruppa fordi jeg ikke ville legge ut detaljer om min sønn. Syns ikke de har noe med hvor høy og tykk han er.  det er en privatsak. 

Selvfølgelig har det noe å si hvis du skal få hjelp til å finne riktig bilstol. Alder, vekt og høyde er jo de tre viktigste tingene å vite om barnet som skal ha stol... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2019 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har det noe å si hvis du skal få hjelp til å finne riktig bilstol. Alder, vekt og høyde er jo de tre viktigste tingene å vite om barnet som skal ha stol... 

For noe tull, spurte om tips til en stol. De trenger ikke vite personopplysninger om barna. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull, spurte om tips til en stol. De trenger ikke vite personopplysninger om barna. 

Og for å kunne gi gode tips om riktig bilstol, trenger man faktisk å vite alder, vekt og høyde på barnet 🙄 

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte de om personnummer og adresse altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...