AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Hvor lenge bør man vente før man har sex med en man dater hvis man ønsker noe seriøst? Hvor lenge venter du? Hvilke ting må være avklart før du tar steget å har sex med en du dater? Sier du klart i fra hva du er ute etter og hvorfor du ønsker å vente? Anonymkode: 985a5...c6e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Dette kommer litt an på, det kan kanskje ikke være en regel på dette? Jeg har gjerne sex ganske tidlig, selv om jeg er seriøs. Det som må være avklart er at jeg stoler på at han er singel og at han er en fin fyr. Jeg trenger derfor å vite litt mer enn navn og hvor han bor. Jeg har sagt klart fra om at jeg er ute etter forhold, allikevel lå vi sammen tidlig, og ble ikke kjærester... Det er som sagt ikke alltid at regler og forventninger blir som planlagt. Anonymkode: e9e81...bbb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kommer litt an på, det kan kanskje ikke være en regel på dette? Jeg har gjerne sex ganske tidlig, selv om jeg er seriøs. Det som må være avklart er at jeg stoler på at han er singel og at han er en fin fyr. Jeg trenger derfor å vite litt mer enn navn og hvor han bor. Jeg har sagt klart fra om at jeg er ute etter forhold, allikevel lå vi sammen tidlig, og ble ikke kjærester... Det er som sagt ikke alltid at regler og forventninger blir som planlagt. Anonymkode: e9e81...bbb Ja, noen ender jo opp med å gå inn i et forhold etter et ons, mens andre bare dater i det uendrlige til plutselig den ene sier at han/hun ikke ønsker noe seriøst. Det er vanskelig å vite. Hva er tidlig for deg? Jeg har ikke sex tidlig, dvs. at jeg venter flere uker. Jeg ønsker noe seriøst, men er redd at jeg får mange dårlige unnskyldninger etterpå om jeg har sex med han nå. Anonymkode: 985a5...c6e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, noen ender jo opp med å gå inn i et forhold etter et ons, mens andre bare dater i det uendrlige til plutselig den ene sier at han/hun ikke ønsker noe seriøst. Det er vanskelig å vite. Hva er tidlig for deg? Jeg har ikke sex tidlig, dvs. at jeg venter flere uker. Jeg ønsker noe seriøst, men er redd at jeg får mange dårlige unnskyldninger etterpå om jeg har sex med han nå. Anonymkode: 985a5...c6e Tja.. tidlig? Sist hadde jeg sex andre gangen jeg traff daten. Etter å ha kjent hverandre i 2-3 uker. Fikk ikke sett hverandre pga reise etc, men hadde masse kontakt på telefon og SoMe i mellomtiden. Det føltes ikke tidlig egentlig, men jeg kunne godt ventet noen uker til, slik at vi hadde truffet hverandre noen ganger til. Det gjør jo at sannsynligheten for at jeg får følelser er mindre, og det kan være greit å utsette litt. Jeg får følelser raskere når jeg har sex med noen. Anonymkode: e9e81...bbb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja.. tidlig? Sist hadde jeg sex andre gangen jeg traff daten. Etter å ha kjent hverandre i 2-3 uker. Fikk ikke sett hverandre pga reise etc, men hadde masse kontakt på telefon og SoMe i mellomtiden. Det føltes ikke tidlig egentlig, men jeg kunne godt ventet noen uker til, slik at vi hadde truffet hverandre noen ganger til. Det gjør jo at sannsynligheten for at jeg får følelser er mindre, og det kan være greit å utsette litt. Jeg får følelser raskere når jeg har sex med noen. Anonymkode: e9e81...bbb Det er akkurat det jeg og gjør, får følelser når jeg har sex. Har ikke følelser for han nå, men liker han veldig godt. Har kun møttes en kort stund og jeg er redd alt blir ødelagt om vi har sex nå. Anonymkode: 985a5...c6e
draug 75 Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 Jeg brukte å vente til hun var klar. Fyre oppunder så hun ble klar litt fort. Og så ventet jeg litt til, slik at hun begynte å bli utålmodig, og hintet om at jeg visste at hun var utålmodig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #7 Skrevet 26. juni 2019 Det finnes ingen regel på dette. Jeg tenker det beste er å gjøre det som føles riktig. Man risikerer å bli dumpet selv om man venter 3 mnd med å ha sex, og det kan bli et langvarig forhold etter ONS. Det viktigste tenker jeg er at man er tydelig på hva man er ute etter. Jeg er alltid det. Men selv om begge er ute etter noe varig og seriøst så betyr ikke det at man ikke finner ut etter 5, 10 eller 20 dater at dette ikke vil bli noe varig, noen ganger merker man raskt at man ikke passer så godt sammen, noen ganger tar det lengre tid. Men jeg velger i alle fall å være åpen og ærlig hele veien. Og jeg er også tydelig på at hvis jeg begynner å ha sex med noen så forventer jeg at de ikke har sex med andre. Det er uaktuelt å dele sexpartner. Da får de heller dumpe meg. Jeg er voksen da (40) og føler at sex er noe av det jeg vil teste ut om funker relativt tidlig. Som dere nevner over her så er fysisk kontakt og intimitet og sex noe som virkelig setter følelsene på også. Jeg ender nok som regel med sex på 3.-5. date. Og har vel egentlig sjeldent angret på å ha hatt sex selv om det ikke har blitt noe varig ut av det. Det har føltes riktig der og da. Det er vel kun en gang jeg faktisk har ønsket at jeg hadde drøyd sexen, da hadde vi sex på 2. og 3. date, og så ble det ikke noe mer etter mitt ønske da jeg oppdaget at han var av typen som kjørte litt parallelløp. Jeg lærte jo litt av det. Anonymkode: cea2e...a82 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Jeg ventet kanskje to-tre måneder, men vi hadde en måned med avstand inni der. Jeg ville gjerne vente for å bli mer kjent og komfortabel før jeg hadde sex. Var også jomfru så det hadde også en betydning. Anonymkode: 5e785...399 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #9 Skrevet 26. juni 2019 Jeg har alltid sex første treff, dersom vi har kjemi enten emosjonelt eller fysisk, eller begge deler. Selv om jeg var ute etter forhold, så hadde jeg ikke utgangspunkt i at hver eneste mann jeg traff var en potensiell kjæreste og jeg måtte behandle han deretter. Fokuset mitt var heller på å ha en fin stund med noen og så se det an. Å ha sex er bare en bonus, jeg ser ikke på sex som noe jeg gir bort, som tar vekk en del av meg, eller noe jeg skal spare på. Har hatt sex på første møte med alle jeg har vært kjæreste med, utenom nåværende, vi hadde sex på tredje møte fordi jeg hadde mensen de 2 første gangene. Vi er nå samboere🙂 Det som var viktig for meg før vi hadde sex, var å snakke om beskyttelse, og om han hadde hatt ubeskyttet sex i det siste, for da ville jeg unngå oralsex. Dette er ganske intime spørsmål, men hvis en ikke takler å snakke om sånt med en man skal ha sex med, så er man ikke moden til å ha sex, tenker jeg. Anonymkode: 1df0c...a0f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #10 Skrevet 26. juni 2019 Jeg lå med mannen min på første date.... Vi ble gift for det.... 😍 Anonymkode: 6d704...715 2
Måsabjønnen Skrevet 26. juni 2019 #11 Skrevet 26. juni 2019 Synes damene kan bestemme, men jeg foretrekker å vente til jeg har blitt litt kjent med vedkommende. Mye mer intenst om det er følelser inne i bildet før man tar steget, slik at man nesten ikke klarer å vente til slutt. Om første gangen ikke blir kjempebra reint teknisk gjør det ikke noe, da opplevelsen mer enn veier opp for det. 2
Humanoid Skrevet 26. juni 2019 #12 Skrevet 26. juni 2019 Ikke intelektualiser det, men la det komme naturlig....du kan ligge første kvelden om det føles rett, eller aldri om det ikke føles bra. Og blir det ikke noe ut av det og du har beskyttet deg så har du fått ligge litt, og å ligge litt er jo herlig for alle. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #13 Skrevet 26. juni 2019 Jeg foretrekker å vente. Fokuserer på å bli kjent med fyren først. Det er så mye lettere å forstå hans intensjoner om man venter med sex. Jeg må eventuelt la han investere i meg først, før jeg gir han kjæresteprivilegier, som sex. Jeg vet også at jeg (som mange andre damer) knytter meg til vedkommende jeg har sex med. Derfor er det fint å vente. Jeg gir ikke alt av meg selv til en som ikke har fortjent det. Anonymkode: 23697...4bf 1
herzeleid Skrevet 26. juni 2019 #14 Skrevet 26. juni 2019 Hvis du ønsker noe seriøst er det ikke så dumt å vente til du vet han gjør det samme, eventuelt til det blir seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #15 Skrevet 26. juni 2019 Mange varierte svart her. Dette med dating er så vanskelig. Jeg er helt klart ute etter noe seriøst og har lyst å være ærlig om dette. Tror jeg og vil si at sex setter følelsene mine i gang og at jeg da blir knyttet. Håper jeg ikke skremmer han vekk. Anonymkode: 985a5...c6e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #16 Skrevet 27. juni 2019 På 26.6.2019 den 8.07, AnonymBruker skrev: Hvor lenge bør man vente før man har sex med en man dater hvis man ønsker noe seriøst? Hvor lenge venter du? Hvilke ting må være avklart før du tar steget å har sex med en du dater? Sier du klart i fra hva du er ute etter og hvorfor du ønsker å vente? Anonymkode: 985a5...c6e Jeg ventet i to mnd. Anonymkode: 78d22...1b4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #17 Skrevet 27. juni 2019 Vet ikke, mye tyder på at det blir på 3 treffet etter min oppfattelse Jeg liker henne veldig godt, men vet rett og slett ikke om jeg skal gjøre akkurat dette. Tar det som det kommer når vi skal møtes neste gang, men hun vil, jeg er mer reservert. Tar det som det kommer, og må lide eller like det Er jeg i tvil reiser jeg hjem til egen seng. Kommer ikke til å sutre over det uansett hva som skjer. Anonymkode: 3c1d5...68c
herzeleid Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 På 27.6.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev: Mange varierte svart her. Dette med dating er så vanskelig. Jeg er helt klart ute etter noe seriøst og har lyst å være ærlig om dette. Tror jeg og vil si at sex setter følelsene mine i gang og at jeg da blir knyttet. Håper jeg ikke skremmer han vekk. Anonymkode: 985a5...c6e Slik jeg ser det gjør du uansett ikke noe galt om du venter med sex så lenge du ellers viser at du er interessert. Jeg har aldri hørt om en mann som droppet et forhold fordi hun har en høy terskel for å hoppe til sengs med nye partnere. Tvert imot tror jeg de fleste vil finne det attraktivt, så lenge de skjønner at det er nettopp det som ligger til grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå