AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Jeg dater en fyr som jeg (tror hvertfall) at jeg har god kjemi med, vi koser oss når vi henger sammen og han er kjapp med å avtale nytt møte og tar initiativ til det før jeg drar fra han. Altså han virker veldig interessert irl. Men når vi ikke henger sammen så tekster han meg ikke. Ingen Snapchat og ingen meldinger, utenom når han vil bekrefte neste date. Hvorfor tekster han meg ikke utenom? Er det pga alder? Tekster ikke folk når de har passert 30 år? Anonymkode: d67b0...4b2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Han er vel ikke en tekster, da. Er jo ikke verre enn å spørre ham direkte i stedet for å spekulere? Anonymkode: 14a5d...d7b 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Hvis du føler at han er intressert irl så er han nok bare en dårlig tekster Anonymkode: b7240...894
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er vel ikke en tekster, da. Er jo ikke verre enn å spørre ham direkte i stedet for å spekulere? Anonymkode: 14a5d...d7b Det er så tidlig i datingen at jeg vil ikke skape en diskusjon eller vise misnøye med noe, når det egentlig ikke er et så stort problem. Skulle bare hatt bittelitt oppmerksomhet når vi ikke henger sammen også... -ts Anonymkode: d67b0...4b2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 2 minutter siden, artigmedsex skrev: Out of sight out of mind. Om han ikke tenker på meg med mindre vi er i samme rom kan han ikke like meg så godt da? 😐-ts Anonymkode: d67b0...4b2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i dette. Jeg henger mye med en fyr, som sa ganske tidlig at han ikke er så glad i å tekste. Han tekster meg bare for avtaler, også kan det hende jeg får inn en eller annen melding eller snap - men det er særdeles lite. Han viser stor interesse for meg i virkeligheten, og det er det viktigste tenker jeg. Er selv ikke så fan av teksting. Anonymkode: e4466...f12 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Dette kan du ta opp med han uten å være negativ eller masete. Det er et enkelt spørsmål som kan stilles med en grad av nysjgerrighet og vennlighet ("jeg har lagt merke til at vi ikke tekster hverandre når vi ikke sees, er du kanskje ikke så opphengt i telefonen?"). Så får du godta det han svarer og vise respekt. Ingen her inne kan si om han er interessert eller ei. Anonymkode: 2fd31...206 4
Belima Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 Jeg hadde nok vært verdens dårligste kjæreste. Jeg tekster kun hvis jeg har et spørsmål eller svarer på noe jeg blir spurt om. Hva i all verden skal jeg tekste om ellers? 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 1 hour ago, Belima said: Jeg hadde nok vært verdens dårligste kjæreste. Jeg tekster kun hvis jeg har et spørsmål eller svarer på noe jeg blir spurt om. Hva i all verden skal jeg tekste om ellers? Kommer an på, er man slik selv og trives med det er det bra match, for ts vil det jo gå på akkord med egne ønsker. Og spesielt i begynnelsen hvor man er usikker skjønner jeg det er kjipt å ikke få litt hyggelig tekst mellom møter. Anonymkode: a0a1d...32d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dater en fyr som jeg (tror hvertfall) at jeg har god kjemi med, vi koser oss når vi henger sammen og han er kjapp med å avtale nytt møte og tar initiativ til det før jeg drar fra han. Altså han virker veldig interessert irl. Men når vi ikke henger sammen så tekster han meg ikke. Ingen Snapchat og ingen meldinger, utenom når han vil bekrefte neste date. Hvorfor tekster han meg ikke utenom? Er det pga alder? Tekster ikke folk når de har passert 30 år? Anonymkode: d67b0...4b2 Høres ut som han har er ikke digitalt junkie og du kanskje er. Ingenting galt med ham. Slut å lette etter ting å klage om. Anonymkode: d34af...819 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 Han er ikke så glad i forfatte formålsløst tomprat. Som du skriver: han tekster når han vil bekrefte neste møte, altså når samtalen har en hensikt. Dette er nok hans natur, som du bør vurdere om du kan avfinne deg med. Eller ikke. Ikke sats på at du kan forandre ham! Anonymkode: 75b71...072 2
Rotemor Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 Tror du teksting handler om alder? Er det et reellt spørsmål? Dersom svaret er «ja» så er han for voksen for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #14 Skrevet 26. juni 2019 Kan du ikke bare spørre han? Anonymkode: 4cced...52a
Nerine_ Skrevet 26. juni 2019 #15 Skrevet 26. juni 2019 Jeg skriver aldri sms med mindre jeg har spørsmål, eller noen annet jeg må formidle. Er det viktig for deg at en partner sender sms jevnlig, uten "mål og mening"?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #16 Skrevet 26. juni 2019 Jeg trenger kontakt ofte og sa det til han jeg drev med sist. Han fulgte det opp med meldinger hver dag, selv om jeg tror han egentlig ikke er så glad i chatting. Du bør spørre han om dette, si at du er glad i kontakt hver dag. Bare litt slik at dere holder kontakten jevnlig når dere ikke ses. Anonymkode: 160de...342
Gjest ti10 Skrevet 26. juni 2019 #17 Skrevet 26. juni 2019 8 timer siden, Belima skrev: Jeg hadde nok vært verdens dårligste kjæreste. Jeg tekster kun hvis jeg har et spørsmål eller svarer på noe jeg blir spurt om. Hva i all verden skal jeg tekste om ellers? Kjæreste/samboer er en ting, men hva med når man er nyforelsket? Har du aldri hatt behov for å sende en melding for å si at du tenker på en person, at du er glad i vedkommende, ser fram til dere møtes igjen, eller bare si hvor kjekt det var sist dere møttes ..? Man trenger ikke å bombardere folk, men det er jo kjekt med små meldinger der man viser at man setter pris på folk.
Belima Skrevet 26. juni 2019 #18 Skrevet 26. juni 2019 Nei, for meg så hadde smser ofte bare stresset meg. Har jeg ikke noe å fortelle eller spørre om, så skriver ikke jeg sms. Ikke forventer jeg at andre gjør det heller. Vet jeg at jeg har en avtale til helga, så har jeg det og ser fram til den. Orker ikke å sende sms for ikke noe som er nødvendig. Er noe viktig, så ringer jeg. Beklager, men har annet å gjøre om dagen og når kvelden kommer så er jeg ofte "sliten" .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå