AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Flyttet til ny by pga jobb etter jul der jeg jobber en del uker på og så en del uker av. Sliter veldig med ensomhet og hva jeg skal fylle tiden med når jeg har fri da min familie og de fleste barndomsvenner bor på andre siden av landet. Luksusproblem å klage over at en har mye fritid, men jeg ender ofte med å sitte hjemme og glane i veggen og stresse over at jeg er singel og 29 år. Ofte hodepine og vet ikke hva jeg skal gjøre for å snu livet mitt i hva jeg kan gjøre. Er også stresset over at jeg ikke har møtt noen enda, tenker på eksen og er enda singel og sveiper på tinder....Noen råd / hvordan man kan snu om tankene? Anonymkode: 384d9...c28
Humanoid Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Råd: Finn noen kurs du kan gå på. F.eks fotokurs, spansk for nybegynnere eller noe. Skaff deg en sosial arena som ikke handler om å sveipe på en mobil. Gå på flere av disse og vær litt åpen for hva som kan skje. Eller finn ut om det er noen pub'er i byen som har quiz-kvelder, gå dit og spør i baren om du kan være med på et quiz-lag. Jeg opplever quizfolk som veldig hyggelige folk, og pub-settingen er veldig uformell og åpen. Meld deg på et idrettslag. Begynn med fotball, håndball eller annen lagidrett. Er du i nærheten av naturen, gå turer i skog og mark, kanskje med overnatting på fjellstuer. Turfolk er sosiale dyr de også. Sånn, det var mine 2 cent...håper det løsner for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå