Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Red. 

Endret av AmorFati
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bør sjekke turmuligheter i Vesterålen også, utrolig mange fine topper og turer der også:) Lofoten er kjempeflott for all del, men Vesterålen kommer litt ufortjent i skyggen. Google ”høyvika beach” bl.a som ligger på Andøya, vakker plass:)

• Liker 1
Skrevet

Møysalen er også en fantastisk flott toppturopplevelse, verdt å Google:)

Skrevet (endret)

.

Endret av Juks
Skrevet

Engeløya i Steigen er veldig vakker! Fergeturen Skutvik-Svolvær er vel kåret til en av verdens vakreste om jeg ikke husker feil. Senja er også verdt et besøk. Kjører man rundt Senja kan man ta ferge over til Sommarøy som er en liten kjøretur fra Tromsø :) 

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange gode tips! 

Skrevet

Hvilke opplevelser er dere egentlig ute etter? Er det fjellturer, gamle fiskevær, safarier eller?

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er sommerferie, og der sikkert skal se noe så ville jeg ha unngått saltfjellet og kjørt langs kysten frem til Bodø. Så hadde jeg droppet turen fra Narvik til Bodø, og heller tatt ferja fra Bodø til Lofoten, og kjørt mot Harstad, og en kjapp tur innom Narvik også til Tromsø.

Anonymkode: a627f...cc9

Skrevet (endret)

.

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet

Med et så vagt utgangspunkt så er det bortimot umulig å gi reise tips på hva dere bør oppleve. 

Men, så rent praktisk så ville jeg: 

Ta hurtigruta kvelden eller natten i forveien så sparer dere 1 transportetappe. Sjekk ut Værøy og Røst i stedet for Vesterålen og Steigen.

Skipp alle steder som er en dagsturetappe unna Mo, for eksempel Svartisen. 

Konsentrer dere om Lofoten

Anonymkode: 147d4...c8e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...