Gå til innhold

Jævla rotete situasjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt kjæreste, jeg har aldri følt meg bra nok. Jeg har vært litt "annerledes" på mange måter og alltid hatet det. 

Jeg har datet en mann som jeg avsluttet med for et par mnd siden. Vi datet nesten i 1 år, men ingen følelser kom fra min side. Det var hans initiativ å date. Alle var så positive til at jeg skulle date han, fordi han også er litt stille av seg og ikke akkurat den som har hatt damer. 
Men han er så jordnær at jeg kjeder vettet av meg. Han vil heller på fjelltur enn til utlandet, han vil bo på bygda, jeg i byen. Han vil ha et så lite hus som mulig. han er kjedelig i klesveien og han har en bil fra 1990. 
Det er ikke første gangen noen er positvie til at jeg bør date noen. Da jeg var tenåring var det en som var på tuppa etter meg, jeg vet ikke hva jeg skal si om han her, men han hadde aldri dame og satt bare for seg selv hele tiden. Tenkte det bare var typisk at han skulle like meg. 
Jeg har et utseende som tydeligvis har tiltrukket seg menn, ikke i klesveien, men ofte har en eller annen villet ha videre kontakt etter de har sett meg, men jeg vil ha ekte følelser så jeg har stort sett ikke gått videre med noen. Jeg gikk veldig lei at andre alltid skulle foreslå hvem jeg skulle date, fordi jeg "aldri hadde noen". Altså litt sånn, "han hadde passet deg bra for han er stille sånn som deg, jeg skal selvfølgelig ha han kjekkeste" . jeg har aldri vært interessert i de mennene altså, men jeg følte det litt slik fra de andre 😛 

Så, har det seg sånn, at jeg for 3. gang i livet hadde gjensidige følesler for en som jeg avviste igjen. følte meg ikke bra nok, for dum og hele pakka. Jeg var avvisende og etter kontakt så dabbet det av når jeg ikke ikke ville. 

Så har vi diskutert litt dette med dating, og de lurer på hvorfor jeg aldri går videre med noen. Og igjen prøver de å overtale meg til å ta han jeg nettopp har sluppet fri. 
Jeg sa at det er en jeg liker, men som jeg ikke turte å gå videre med. Jeg stikker alltid av når jeg faktisk liker noen. 
Så sa hun at jeg må prøve å ta kontakt med han jeg liker da... men så er problemet, det er han som hun dater/er interessert i. De bare datet, har ikke inntrykk av at de er noe seriøst. Hun bare sa at hun er et øye for en.
Men jeg klarte å drikke meg litt full i helgen, jeg gjorde som hun sa og tok kontakt. Ikke på en pinlig måte, men jeg sendte hei og det der. han svarte. Han tok initiativ til å treffes etter vi hadde skrevet litt. Han sa også at han ikke syntes hun føltes riktig med hun han dater, og nå vil han fortsette å møte meg.

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal si dette til hun. Vi er ikke nære venninner, men det kan jo bli litt pinlig.

Anonymkode: 61524...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...