Isolde Skrevet 23. oktober 2019 #21 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 timer siden, moonflower__ skrev: Sara har ikke oppdatert bloggen på en stund nå og både hun og Joakim er forsvunnet fra instagram (eller så har de kanskje endret nick? Jeg finner dem ikke). Håper ingenting har skjedd 😕 Jeg så på storyen hennes igår at hun har syns det ble for mye med blogg med alt annet, så hun hadde ikke oppdatert på en stund og prioritert andre ting. Men hun oppdaterer ofte på insta synes jeg! Virker ikke som set har skjedd noe ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 23. oktober 2019 #22 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 timer siden, moonflower__ skrev: Sara har ikke oppdatert bloggen på en stund nå og både hun og Joakim er forsvunnet fra instagram (eller så har de kanskje endret nick? Jeg finner dem ikke). Håper ingenting har skjedd 😕 Jeg så på storyen hennes igår at hun har syns det ble for mye med blogg med alt annet, så hun hadde ikke oppdatert på en stund og prioritert andre ting. Men hun oppdaterer ofte på insta synes jeg! Virker ikke som set har skjedd noe ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower__ Skrevet 23. oktober 2019 #23 Del Skrevet 23. oktober 2019 50 minutter siden, Isolde said: Jeg så på storyen hennes igår at hun har syns det ble for mye med blogg med alt annet, så hun hadde ikke oppdatert på en stund og prioritert andre ting. Men hun oppdaterer ofte på insta synes jeg! Virker ikke som set har skjedd noe ☺️ Så hun har endra nick på instagram da? Linken på bloggen hennes som går til instagram fungerer ikke lenger, og det gjør ikke mannens heller. Derfor trodde jeg hun hadde slutta. Bra det går fint med dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 23. oktober 2019 #24 Del Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, moonflower__ skrev: Så hun har endra nick på instagram da? Linken på bloggen hennes som går til instagram fungerer ikke lenger, og det gjør ikke mannens heller. Derfor trodde jeg hun hadde slutta. Bra det går fint med dem Sjekket nå og ser ut som hun har endret, ja! Saramakipera heter hun på Instagram nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower__ Skrevet 23. oktober 2019 #25 Del Skrevet 23. oktober 2019 1 hour ago, Isolde said: Sjekket nå og ser ut som hun har endret, ja! Saramakipera heter hun på Instagram nå! da skjønner jeg! Håper hun er åpen for å oppdatere litt på bloggen etterhvert og da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. oktober 2019 #26 Del Skrevet 24. oktober 2019 På 25.6.2019 den 18.19, MoKath skrev: Er det ikke nok "fruer" nå? Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 21. november 2019 #27 Del Skrevet 21. november 2019 Ungen er såvidt ute og får allerede kjørt seg i sosiale medier.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå