Gå til innhold

Kjendisfrue


Antonymen

Anbefalte innlegg

Har klart å klikke meg inn på denne og ser at hun har vært med på gift ved første blikk? Er det derfor hun kaller seg kjendisfrue? Synes hun er tøff som er med på et sånt program, og liker godt at hun skriver om personlige ting og ikke bare overfladisk reklame. Noen andre som har har klart å forville seg inn på den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det var en spøk en gang i et intervju. Om at hun ikke følte seg som kjendis, men han svarte, at kanskje av og til. Så da ble vel hun kjendisfrue da, spøkte de med (sånn jeg synest å huske det) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anquor skrev:

Tror det var en spøk en gang i et intervju. Om at hun ikke følte seg som kjendis, men han svarte, at kanskje av og til. Så da ble vel hun kjendisfrue da, spøkte de med (sånn jeg synest å huske det) 

Aaah ok. Jeg husker jeg så det intervjuet, da skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Liker bloggen hennes 😊

Jeg også! Det virker som hun har beina godt plantet på jorda og er åpen og ærlig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Antonymen skrev:

Siste innlegget hennes var sårt å lese https://kjendisfrue.blogg.no/jeg-dommer-meg-selv-ut-ifra-min-bakgrunn.html. Huff. Tøft av henne å dele så mye! Må være vanskelig å vokse opp med en slik familie. Glad jeg har hatt en støttende familie. 

Det må være ekstremt vanskelig å være i en sånn situasjon. Hun fremstår som sterk og håndterer dette på en sunn måte. Tenk på hvor mange som har det som henne... Helt forferdelig og gjør meg veldig takknemlig for min egen far. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de virker som de ønsker så hardt en karriere i rampelyset.. Følger henne på insta og det er overflod av # på graviditet og lykkelig familieliv. Blir litt redd for at mammapolitiet skal spise henne til frokost 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter hun på Instagram?

Likte det paret 😊

Han sa vel "kjendis" og hun "gift med kjendis" 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2019 den 22.15, mam4ma skrev:

Hva heter hun på Instagram?

Likte det paret 😊

Han sa vel "kjendis" og hun "gift med kjendis" 😂

Tror hun heter sara.ij på Instagram:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 7.7.2019 den 22.12, Blomstertapet skrev:

Jeg synes de virker som de ønsker så hardt en karriere i rampelyset.. Følger henne på insta og det er overflod av # på graviditet og lykkelig familieliv. Blir litt redd for at mammapolitiet skal spise henne til frokost 😜

Er det snakk om kjendisfrue? De har vel vel begge gode jobber og er vel ikke avhengige av klikk, sånn sett? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justlooking skrev:

Er det snakk om kjendisfrue? De har vel vel begge gode jobber og er vel ikke avhengige av klikk, sånn sett? 

Jeg leser bloggen hennes og synes hun skriver fint! Hun skrev vel et innlegg for en stund siden om at hun ikke skriver for å tjene penger, men fordi hun liker å skrive. Er jo ikke noe reklame eller noe der heller så vidt jeg kan se. Hun virker ærlig og ekte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2019 den 9.41, Isolde skrev:

Jeg leser bloggen hennes og synes hun skriver fint! Hun skrev vel et innlegg for en stund siden om at hun ikke skriver for å tjene penger, men fordi hun liker å skrive. Er jo ikke noe reklame eller noe der heller så vidt jeg kan se. Hun virker ærlig og ekte. 

Enig! Omg jeg leste en artikkel i østlandets avis om at de muligens skal lage mer TV. Elsket å se på de! Krysser fingrene 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå synes jeg hun har blitt mer opptatt av status, hun poster på IG hele tiden, annonser og reklame.. likte bloggen før men nå virker hun bare som en av mange overfladiske bloggere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sara har ikke oppdatert bloggen på en stund nå og både hun og Joakim er forsvunnet fra instagram (eller så har de kanskje endret nick? Jeg finner dem ikke). Håper ingenting har skjedd 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, moonflower__ skrev:

Sara har ikke oppdatert bloggen på en stund nå og både hun og Joakim er forsvunnet fra instagram (eller så har de kanskje endret nick? Jeg finner dem ikke). Håper ingenting har skjedd 😕

Hun er på Insta og oppdaterte senest for en time siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...