Gå til innhold

Det verste jeg har opplevd seksuelt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann en liten periode, og vi hadde snakket noe om seksuelle fantasier og sånt før sex. Jeg har alltid følt at jeg ikke er helt vanilla, men liker å prøve ut nye ting og utforske. Han sa at han hadde en fantasi om å bli tatt bak, enten fingret eller med dildo. Jeg har vært borti menn som liker en finger bak før, så ikke noe problem der. Dildopuling av mann har jeg aldri prøvd. Vi fantaserte litt om hvordan dette kunne være og jeg var med på notene. Så kom dagen, vi forflytter oss inn på soverommet, han legger seg naken på rygg på sengen, trekker knærne opp til haken og flekker fram rævhullet. 

Jeg tror aldri jeg har opplevd noe så turn-off i hele mitt liv. Hva med å ta tingene litt med ro og la det skje naturlig? Jeg ville ikke ødelegge selvtilliten hans totalt ved å snu i døra, så jeg hadde sex med han. Grøss. 

Synes dere jeg burde sagt i fra? Kanskje spare fremtidige dater for samme opplevelse? Eller er det meg det er noe galt med, og jeg kanskje er mye mer vanilla enn jeg har forestilt meg?

Anonymkode: 1663b...a6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ta sexpartneren min både med dildo, strap-on og fingre, liker også at han ligger i den stillingen når jeg tar han med strap-on. Derimot så begynner vi ikke akkurat med at han legger seg på rygg klar for å ta imot, som regel jeg som bestemmer hvilke stillinger jeg skal ta han i. Men virker ikke som dette er sex for deg, samtidig som han burde tatt det roligere. 

Anonymkode: 7438d...772

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En ung mann som kom etter 2 min. Snudde ryggen til og la seg og sove og d var d😂😂😂

Anonymkode: 29c22...b33

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en mann en liten periode, og vi hadde snakket noe om seksuelle fantasier og sånt før sex. Jeg har alltid følt at jeg ikke er helt vanilla, men liker å prøve ut nye ting og utforske. Han sa at han hadde en fantasi om å bli tatt bak, enten fingret eller med dildo. Jeg har vært borti menn som liker en finger bak før, så ikke noe problem der. Dildopuling av mann har jeg aldri prøvd. Vi fantaserte litt om hvordan dette kunne være og jeg var med på notene. Så kom dagen, vi forflytter oss inn på soverommet, han legger seg naken på rygg på sengen, trekker knærne opp til haken og flekker fram rævhullet. 

Jeg tror aldri jeg har opplevd noe så turn-off i hele mitt liv. Hva med å ta tingene litt med ro og la det skje naturlig? Jeg ville ikke ødelegge selvtilliten hans totalt ved å snu i døra, så jeg hadde sex med han. Grøss. 

Synes dere jeg burde sagt i fra? Kanskje spare fremtidige dater for samme opplevelse? Eller er det meg det er noe galt med, og jeg kanskje er mye mer vanilla enn jeg har forestilt meg?

Nja, det hørtes ikke delikat ut. Jeg prøvde sånn analplug på eksen, og det gjorde vi veldig casual. Jeg førte den inn mens jeg sugde han, og først da løftet han opp beina. Da fikk jeg på en måte ikke full innsikt, men jeg fikk utføre det vi ville på han. Han likte det dessverre ikke, og vi gikk tilbake til en finger og tunge. :P Du burde ikke sagt ifra nei. Det kunne såret han veldig. Tenk om noen sa til deg "ÆSJ NEI HVA FAEN ER DET DU GJØR" når du gjør noe som du tror kunne tenne partneren osv... Så nei, ikke si noe. Det kan være kvinner som tenner på dette også, noen kvinner tenner jo på å være dominante og at mannen legger seg på rygg og flekker rumpa er jo så underdanig som man får det nesten, hehe. Han er tydeligvis trygg på deg. Ta det som et kompliment:) Du kan evt hinte frem på ved senere anledning at du vil dere ska ta det litt mer roligere, varme opp osv osv. Sugar coat it, trenger ikke skade selvtilliten hans i senga fordi det han gjorde var litt smådrøyt. Det ville iallefall jeg gjort, noen ganger er ikke ærlighet alltid det beste! 

Anonymkode: fade7...92f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det hørtes ikke delikat ut. Jeg prøvde sånn analplug på eksen, og det gjorde vi veldig casual. Jeg førte den inn mens jeg sugde han, og først da løftet han opp beina. Da fikk jeg på en måte ikke full innsikt, men jeg fikk utføre det vi ville på han. Han likte det dessverre ikke, og vi gikk tilbake til en finger og tunge. :P Du burde ikke sagt ifra nei. Det kunne såret han veldig. Tenk om noen sa til deg "ÆSJ NEI HVA FAEN ER DET DU GJØR" når du gjør noe som du tror kunne tenne partneren osv... Så nei, ikke si noe. Det kan være kvinner som tenner på dette også, noen kvinner tenner jo på å være dominante og at mannen legger seg på rygg og flekker rumpa er jo så underdanig som man får det nesten, hehe. Han er tydeligvis trygg på deg. Ta det som et kompliment:) Du kan evt hinte frem på ved senere anledning at du vil dere ska ta det litt mer roligere, varme opp osv osv. Sugar coat it, trenger ikke skade selvtilliten hans i senga fordi det han gjorde var litt smådrøyt. Det ville iallefall jeg gjort, noen ganger er ikke ærlighet alltid det beste! 

Anonymkode: fade7...92f

Nettopp, det var sånn jeg tenkte det også. Som en naturlig progresjon etter oppvarming. 

Da var instinktet mitt riktig ifh til å si i fra hvertfall haha, men det blir ikke fler dater på han. Hver gang jeg lukker øynene, ser jeg for meg det bildet. Trygg eller ikke, jeg skjønner ikke hvordan noen kan tro at noe sånt er greit...

AnonymBruker
Skrevet

Verste til nå:

han som brukte klitoris som en heisknapp og ble sur når jeg diskre hintet at han kunne roe tempoet og tilsette litt fuktighet på fingrene.

Anonymkode: 982ca...4de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For et kjedelig sexliv jeg har😬

Anonymkode: 31b3a...f62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj hahaha hva faen... jeg (mann) vil helst ikke ha noe i rumpa... fint at det er noen som vil det, men det synet høres bare så jævlig ut. Hårete og jævlige saker baki der for å si det sånn.

Anonymkode: 5f222...e2d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et kjedelig sexliv jeg har😬

Dette kan jeg endre da jeg er alles lekkerbisken og ikke opptatt av kjønn lenger siden jeg er så perfekt og lykkelig. Jeg kan kl 10 på tirsdag og klokken 14 på torsdag. Smask!

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare det jeg har uthevet forteller hvor lite du legger i sex...Og deg selv..........

Anonymkode: 9715e...a6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare det jeg har uthevet forteller hvor lite du legger i sex...Og deg selv..........

Anonymkode: 9715e...a6b

Det trenger ikke å være den store kjærligheten for at jeg skal ha sex med noen, nei. Jeg trenger heller ikke noen løfter om evig troskap. Men i dette tilfellet hadde jeg ikke lyst til å ha sex med typen, så ja, det sier vel noe om meg. Jeg ville ikke såre følelsene hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...