AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Veldig lang historie, men drømmemannen har nå flytta. Vi bestemte oss for og være venner, men merker det er skikkelig vanskelig. Han har hele tiden sagt at vi skal holde kontakten. Da han kom hjem igjen lørdag, fikk jeg melding om at alt var bra. Jeg konkurrerte i helga, så på søndag sendte jeg melding om hvordan det hadde gått. Og skrev vi snakkes en dag. Hvor han svarte ja. Han bruker vanligvis og svare innenfor en time, oftest innenfor 10 min. han har sagt han skal hjelpe meg med noe, så jeg spurte han på melding kl 08.50( ca) om vi kunne gjøre det i efta/kveld. Siden iMessage noen ganger ikke kommer frem ble denne meldingen også sendt som vanlig SMS. Ikke noe svar på begge..... ikke på tlf heller, så lurer nå på om han bare driter i meg eller om han faktisk ikke har med seg tlf. Kl er jo 12 så vil tro han ikke sover nå😳? Skulle gjerne hatt en annen tlf og prøvd og ringe?🤨eller burde jeg bare drite i det? Anonymkode: d41a4...1c1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Klokka er 12, godt mulig han sover. Du høres litt intens og masete ut. Anonymkode: 7b3a7...813 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klokka er 12, godt mulig han sover. Du høres litt intens og masete ut. Anonymkode: 7b3a7...813 Jeg har sendt han en melding🤨( som endte opp to ganger pga mobilen min= iMessage og vanlig SMS) Klokka er 13 der han er, og han har meldet meg hver dag i over et år. Det er alltid han som har sendt melding først, så kan telle på en hånd når jeg har sendt melding til han først. Dette er en person som så og si hver dag har sendt god morgen melding 04.00 og i helgene aldri senere enn 10.30 Jeg maser aldri på han, men jeg er verdens mest utålmodige person når det gjelder svaring ts Anonymkode: d41a4...1c1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klokka er 12, godt mulig han sover. Du høres litt intens og masete ut. Anonymkode: 7b3a7...813 Og vi hadde ikke kontakt i går.. for meg er masete flere meldinger pr dag uten og ha fått svar på første.. Hvis det og sende en melding til en person er intens og masete da vet ikke jeg? ts Anonymkode: d41a4...1c1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 Ja, du høres masete ut. Kanskje du skal holde deg unna et par dager? Kan hende han er opptatt med noe, og sånn jeg har forstått er dere ikke sammen lenger? Kanskje du da ikke skal legge sånn beslag på han? Anonymkode: 8659c...2cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå