AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Føler du at ditt stjernetegn passer deg eller skulle du vært ett annet ? Anonymkode: aae27...4ab
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Jeg leser ikke slikt tøv, så jeg har ikke peiling.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg leser ikke slikt tøv, så jeg har ikke peiling. Så la vær å svar da, ikke være enn det. Anonymkode: aae27...4ab 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Jeg er kanskje litt deprimert og innadvent for en Tvilling, men er født sent i tegnet, og Krepsen som kommer etterpå er vel en mere humørsyk type så kanskje det er litt derfor. Ellers har jeg mange Tvilling-kvaliteter ja. Anonymkode: 53b38...c8a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 36 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Jeg leser ikke slikt tøv, så jeg har ikke peiling. Hvilket stjernetegn er du da? Anonymkode: 53b38...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Typisk løve, passer veldig godt til meg. Anonymkode: 0998b...075
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Min erfaring er at alle stjernetegn har noe som passer på alle mennesker, uansett hvilket tegn de er født i. Stjernetegn er noe mennesker har laget for å sette hverandre i bås. Jeg har hatt flere venner som har vært av det samme tegnet, men som har vært veldig forskjellige. Jeg tror ikke stort på temaet. Anonymkode: d18cd...5b4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Min erfaring er at alle stjernetegn har noe som passer på alle mennesker, uansett hvilket tegn de er født i. Stjernetegn er noe mennesker har laget for å sette hverandre i bås. Jeg har hatt flere venner som har vært av det samme tegnet, men som har vært veldig forskjellige. Jeg tror ikke stort på temaet. Anonymkode: d18cd...5b4 Nå er det ikke bare det vi kaller stjernetegnet som bestemmer personligheten. Stjernetegnet er det tegnet som solen står i når man blir født, i tillegg har man planetene som står i forskjellige tegn også. Så f.ex. hva man har månen i vil også spille en rolle. Og i tillegg til at sola og planetene står i ulike tegn, så befinner de seg også også i det man kaller hus, så noen som har sola i tvillingen og i 9. hus vil ha en forskjellig personlighet fra noen som har sola i 7. hus, uansett om alt annet er helt likt (som det selvsagt aldri er). Og så spiller forholdet mellom planetene en rolle osv. Så innen tegn kan man være veldig forskjellig ja. Anonymkode: 53b38...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 Det er rart. Jeg tror egentlig ikke på det, men jeg er en typisk jomfru. Alt stemmer liksom. Og ja, jeg er født midt i tegnet. Kjæresten min har bursdag dagen før meg, og han er også veldig typisk jomfru. Merkelig.... Anonymkode: 49183...9a6 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke bare det vi kaller stjernetegnet som bestemmer personligheten. Stjernetegnet er det tegnet som solen står i når man blir født, i tillegg har man planetene som står i forskjellige tegn også. Så f.ex. hva man har månen i vil også spille en rolle. Og i tillegg til at sola og planetene står i ulike tegn, så befinner de seg også også i det man kaller hus, så noen som har sola i tvillingen og i 9. hus vil ha en forskjellig personlighet fra noen som har sola i 7. hus, uansett om alt annet er helt likt (som det selvsagt aldri er). Og så spiller forholdet mellom planetene en rolle osv. Så innen tegn kan man være veldig forskjellig ja. Anonymkode: 53b38...c8a Hvordan kan man finne ut hvor solen og månen stod da jeg ble født ? Anonymkode: aae27...4ab
Salka Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 Spør du meg er astrologi noe vissvass. Noe stemmer jo, men det gjelder alle og det er jo fordi folk skal tro på dette sprøytet. Såvidt jeg husker er jomfruen en skeptiker og det stemmer jo. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man finne ut hvor solen og månen stod da jeg ble født ? Anonymkode: aae27...4ab Fant det selv, jeg er skorpion med månen i krepsen. Anonymkode: aae27...4ab
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #14 Skrevet 25. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan man finne ut hvor solen og månen stod da jeg ble født ? Anonymkode: aae27...4ab Du kan f.ex. gå hit og plotte inn dataene dine og velge et gratis horoskop. Om du velger "horoskoptegning og ascendant" så får du opp selve tegningen av fødselshoroskopet, og går du på "personlig portrett" så er sikkert månen og solen noe av det du kan lese om: https://www.astro.com/horoskoper Jeg leste litt høyt fra fødselshoroskopet til en venn av meg som ikke trodde på astrologi, og han syns det var "forbløffende" at det stemte så godt Anonymkode: 53b38...c8a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #15 Skrevet 25. juni 2019 Jeg tror heller egentlig ikke på horoskop, men 99 % av det som sies om mitt stjernetegn (tyren) passer jo til meg.. Anonymkode: 21032...8b8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. juni 2019 #16 Skrevet 25. juni 2019 Veldig mye som passer, er skorpion.
Newbeginnings Skrevet 6. november 2019 #17 Skrevet 6. november 2019 På 25.6.2019 den 12.58, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke bare det vi kaller stjernetegnet som bestemmer personligheten. Stjernetegnet er det tegnet som solen står i når man blir født, i tillegg har man planetene som står i forskjellige tegn også. Så f.ex. hva man har månen i vil også spille en rolle. Og i tillegg til at sola og planetene står i ulike tegn, så befinner de seg også også i det man kaller hus, så noen som har sola i tvillingen og i 9. hus vil ha en forskjellig personlighet fra noen som har sola i 7. hus, uansett om alt annet er helt likt (som det selvsagt aldri er). Og så spiller forholdet mellom planetene en rolle osv. Så innen tegn kan man være veldig forskjellig ja. Anonymkode: 53b38...c8a Nemlig! Jeg har i løpet av de siste 5 årene fordypet meg mer i denne læren, og det er rett og slett fascinerende hva man kan gjenkjenne om seg selv og andre ut fra å tolke planetene i sine respektive tegn og hus i fødselsøyeblikket. I tillegg har jeg fordypet meg i prediktiv astrologi, dvs læren om transitter og hvor planetene går i øyeblikket og hvordan de påvirker oss også. Astro.com er ei veldig bra side der alle kan få satt opp eger horoskop- Jeg er for øvrig tvilling og har veldig mange typiske tvillingkvaliteter/-atferd, men jeg er MYE mer følsom enn hva alle generelle stjernetegnbøker besrkiver tivillingen som. Har funnet ut hvorfor: jeg har ascendanten i krepsen, et veldig følsomt vanntegn. jeh klarer ofte å gjette om folk er født i luft/jord/ild eller vanntegn når jeg blir kjent med dem. Og jeg har SÅ mamge ganger gjenkjent folk som er tvillinger basert på interesser og væremåte. Noen tegn har til og med typiske trekk ved utseendet som avslører dem. Astrologi er kjempespennende!! 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #18 Skrevet 6. november 2019 Ja jeg har mange kjennetegn med mitt eget stjernetegn. Hadde en eks som var væren. Anal-jens på bygdemunne. Å ei svigerrinne som er født i værens tegn. Kjennetegnet er egoister. Aldri mer menn i værens tegn. Anonymkode: 46236...66f 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #19 Skrevet 6. november 2019 Jeg er typisk skytte jente. Men jeg ser i skjul på andre mennesker om de passer sitt eget stjernetegn. Det er sykt mye som stemmer på dem også. Nå har jeg begynt for meg selv å gjette hvilket tegn andre. 😋 Anonymkode: 25e09...c69
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #20 Skrevet 6. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg har mange kjennetegn med mitt eget stjernetegn. Hadde en eks som var væren. Anal-jens på bygdemunne. Å ei svigerrinne som er født i værens tegn. Kjennetegnet er egoister. Aldri mer menn i værens tegn. Anonymkode: 46236...66f De er egoister ja. Mannen til venninnen min er vær, og det er liksom bare han som eksisterer i verden ifølge henne. Anonymkode: 53b38...c8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå