Gå til innhold

Sexy personlighetstrekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke personlighetstrekk synes du er sexy? Vet at de aller fleste synes selvtillit er sexy, men er det noe annet spesielt som tenner deg litt ekstra? For meg er det kvinner som er litt frekke uten å være direkte vulgære. Som forteller at de badet nakne, tør å nevne musa si, liker å sole seg nakne, tisser ute i naturen uten å springe 10 km for å gjemme seg osv. Ikke er tydelig nervøse når de skifter klær osv. Tenner meg veldig akkurat dette :sjenert:

Kan godt være noe med klesstil, måte å gå på, mat de liker, handlemåter, whatever..

Anonymkode: 682a0...aa4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes menn som smiler, ser meg inn i auga og som ikkje prater pupp, rompe og kropp er sexy. 

Anonymkode: d3c35...886

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Synes menn som smiler, ser meg inn i auga og som ikkje prater pupp, rompe og kropp er sexy. 

Anonymkode: d3c35...886

AnonymBruker
Skrevet

Høy skåre på trekket Åpenhet er sexy.

Anonymkode: fe94e...11c

• Liker 4
Skrevet

Selvsikkerhet kommer i mange versjoner. Jeg tenner ikke på pompøse eller skrytende menn, selv om de absolutt kan sies å være selvsikre. Men jeg tenner på andre typer selvsikre menn. Menn som kan holde blikket mitt. Se på meg. Uten å nødvendigvis si noe. Smile kanskje. Sånn at jeg lurer på hva han tenker. Det synes jeg er sexy.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet vanskelig for å si, for et personlighetstrekk som er sexy hos én kan være usexy hos en annen. Det er totalen som avgjør. F.eks. har jeg alltid synes at mannen min sin selvtillit er sexy, men har opplevd å gjenkjenne det samme i andre og tenke "blæh". Da har jeg skjønt at det egentlig ikke et selvtilliten jeg liker, men han. Og jeg liker han såpass godt at jeg føler at det bare skulle mangle at han har så god selvtillit.

Uansett. Én ting jeg virkelig liker er ro. At når det skjer noe og alle andre hauser hverandre opp, er han der som en bauta. Han føler masse i de situasjonene, både inni og utenpå, men han er så rolig og utrolig flink til å få andre til å føle seg roligere. 

En annen ting jeg alltid har likt, med han og andre, er evnen til å bli det sosiale midtpunktet i alle settinger. Jeg er sikkert veldig primitiv, men har alltid blitt tiltrukket av han som alle hører på...ikke han som snakker mest og høyest og er morsomt, men han som har alles respekt og som folk liker å være rundt, lytter til og  liker å høre på når han først snakker.

Anonymkode: 7ebd6...a92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg alltid har likt, med han og andre, er evnen til å bli det sosiale midtpunktet i alle settinger. Jeg er sikkert veldig primitiv, men har alltid blitt tiltrukket av han som alle hører på...ikke han som snakker mest og høyest og er morsomt, men han som har alles respekt og som folk liker å være rundt, lytter til og  liker å høre på når han først snakker.

Anonymkode: 7ebd6...a92

Akkurat her gjelder det stikk motsatte for mitt forhold til kvinner. Alltid de kvinnene som sitter stille i utkanten som er de mystiske, og mest spennende. 

Hjertelig hilsen mann

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som virkelig er morsomme, får andre til å le. Ikke de som prøver å være morsomme, og som bare ender opp som en klovn. Liker også de som kan sitte å bare prate, se meg inn i øynene, og som ikke prøver seg på første møte. 

Akkurat sånn var han jeg er sammen med nå, og ble nysgjerrig og interessert i å bli bedre kjent med han. Nettopp fordi han bare var hyggelig og kunne prate en hel kveld, uten å prøve seg. Så ja, det liker jeg. 

Anonymkode: 31890...b06

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ganske enkel, og har sikkert litt daddy issues ( :ler: ), men jeg synes omsorg og varme er voldsomt sexy. En som er naturlig omsorgsfull for voksne, barn og dyr, og som utstråler varme og ro og trygghet. 

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker menn som virkelig er morsomme, får andre til å le. Ikke de som prøver å være morsomme, og som bare ender opp som en klovn. Liker også de som kan sitte å bare prate, se meg inn i øynene, og som ikke prøver seg på første møte. 

Akkurat sånn var han jeg er sammen med nå, og ble nysgjerrig og interessert i å bli bedre kjent med han. Nettopp fordi han bare var hyggelig og kunne prate en hel kveld, uten å prøve seg. Så ja, det liker jeg. 

Anonymkode: 31890...b06

Dette har jeg merket at funker som fjell. Men du verden for en viljestyrke som kreves :spise:

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, Moden dame skrev:

Selvsikkerhet kommer i mange versjoner. Jeg tenner ikke på pompøse eller skrytende menn, selv om de absolutt kan sies å være selvsikre. Men jeg tenner på andre typer selvsikre menn. Menn som kan holde blikket mitt. Se på meg. Uten å nødvendigvis si noe. Smile kanskje. Sånn at jeg lurer på hva han tenker. Det synes jeg er sexy.

Pompøsitet og skryt er kompensasjon, ikke selvsikkerhet. #minmening

• 2 uker senere...
Gjest Familytree
Skrevet
På 25.6.2019 den 3.31, AnonymBruker skrev:

Hvilke personlighetstrekk synes du er sexy? Vet at de aller fleste synes selvtillit er sexy, men er det noe annet spesielt som tenner deg litt ekstra? For meg er det kvinner som er litt frekke uten å være direkte vulgære. Som forteller at de badet nakne, tør å nevne musa si, liker å sole seg nakne, tisser ute i naturen uten å springe 10 km for å gjemme seg osv. Ikke er tydelig nervøse når de skifter klær osv. Tenner meg veldig akkurat dette :sjenert:

Kan godt være noe med klesstil, måte å gå på, mat de liker, handlemåter, whatever..

Jeg liker når de føler seg bra med kroppen og at de er kjærlige! Jeg vil klemme personen veldig mye 😊😍

Evetyrlystne og ydmyk ❤

Skrevet
På 25.6.2019 den 8.35, AnonymBruker skrev:

Høy skåre på trekket Åpenhet er sexy.

Anonymkode: fe94e...11c

Hmm... er det universelt? Det er da mange som har en sånn jomfru-tenning, og i den forestillingen så inngår vel kyskhet og forbud/skam som en del av det pirrende?

Jeg tenker høy score på åpenhet er en forutsetning for et forhold av varighet.

Skrevet (endret)

De kvinnene som enten sklir av stolen eller snubler når de seg meg, synes jeg er sjarmerende kvinner. Men jeg må for all del ikke bli mer sexy nå for ellers kan det gå på helsa løs for noen. Ikke mer sexy nå. 🙏 

3dc75f78b5b88a02bad171449512a038.jpg

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Skrevet
På 25.6.2019 den 13.39, kisskissbangbang skrev:

Jeg er ganske enkel, og har sikkert litt daddy issues ( :ler: ), men jeg synes omsorg og varme er voldsomt sexy. En som er naturlig omsorgsfull for voksne, barn og dyr, og som utstråler varme og ro og trygghet. 

glad å lese det du skriver. 

AnonymBruker
Skrevet

At han er handy syns jeg er veldig sexy.

Anonymkode: 43747...e29

Gjest Nimbus2000
Skrevet

Smart, morsom, varm og selvstendig. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn som er morsomme og åpne, og lite selvhøytidelige. Jeg kan selv være litt reservert, så hvis jeg merker det motsatte, blir jeg ofte veldig tiltrukket. Tenker at det smitter litt over på meg, og det gjør det ofte.

Selv merker jeg at menn liker de litt siviliserte og kultiverte sidene ved meg. Jeg kan jo være åpen og løssluppen med en mann, selv om det tar tid å komme ditt. Har fått kommentarer på at jeg fremstår veldig godt oppdratt og "ordentlig, men samtidig ikke".

Så det er tydelig at noen motsetninger tiltrekker hverandre.

Anonymkode: b3370...8eb

Skrevet

ekte, varme, omsorg, kjærlighet, moden

Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

ekte, varme, omsorg, kjærlighet, moden, intelligens 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...