duftlysvanilje Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei, Lurte på om noen hadde noen tips på hvor jeg kan kjøpe ett bra startsett for å legge gelenegler(med uv lampe osv) da jeg har lyst å legge negler på meg selv helst ikke så dyr i prisen siden dette er noe jeg vil teste ut først før jeg eventuelt går for noe bedre og profesjonelt. Takk på forhånd.
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet.
Gjest LaptopPute Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 7 hours ago, ^^Belle^^ said: Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet. Følger det med noe for å ta av lakken og?
^^Belle^^ Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 11 timer siden, LaptopPute skrev: Følger det med noe for å ta av lakken og? Nei, det gjør det ikke. Jeg har Sensationail sin neglelakkfjerner med aceton, og den er helt ok. Jeg foretrekker derimot å bruke denne underlakken, og da kan du pille av hele lakken når den begynner å bli slitt. Like lang holdbarhet som vanlig underlakk hvor du må skrape lenge for å få av lakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå