Gå til innhold

Startsett Gelenegler


duftlysvanilje

Anbefalte innlegg

Hei, Lurte på om noen hadde noen tips på hvor jeg kan kjøpe ett bra startsett for å legge gelenegler(med uv lampe osv) da jeg har lyst å legge negler på meg selv :) 

helst ikke så dyr i prisen siden dette er noe jeg vil teste ut først før jeg eventuelt går for noe bedre og profesjonelt.

Takk på forhånd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
7 hours ago, ^^Belle^^ said:

Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet. :) 

Følger det med noe for å ta av lakken og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LaptopPute skrev:

Følger det med noe for å ta av lakken og?

Nei, det gjør det ikke. Jeg har Sensationail sin neglelakkfjerner med aceton, og den er helt ok. Jeg foretrekker derimot å bruke denne underlakken, og da kan du pille av hele lakken når den begynner å bli slitt. Like lang holdbarhet som vanlig underlakk hvor du må skrape lenge for å få av lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...