Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Startsett Gelenegler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Lurte på om noen hadde noen tips på hvor jeg kan kjøpe ett bra startsett for å legge gelenegler(med uv lampe osv) da jeg har lyst å legge negler på meg selv :) 

helst ikke så dyr i prisen siden dette er noe jeg vil teste ut først før jeg eventuelt går for noe bedre og profesjonelt.

Takk på forhånd.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet. :) 

Gjest LaptopPute
Skrevet
7 hours ago, ^^Belle^^ said:

Jeg er veldig glad i Sensationail sitt sett. Det som er så fint med det settet, er at du i tillegg til å bruke ''rene'' UV-lakker også kan bruke dine vanlige lakker som du blander med den top coaten som følger med i settet. :) 

Følger det med noe for å ta av lakken og?

Skrevet
11 timer siden, LaptopPute skrev:

Følger det med noe for å ta av lakken og?

Nei, det gjør det ikke. Jeg har Sensationail sin neglelakkfjerner med aceton, og den er helt ok. Jeg foretrekker derimot å bruke denne underlakken, og da kan du pille av hele lakken når den begynner å bli slitt. Like lang holdbarhet som vanlig underlakk hvor du må skrape lenge for å få av lakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...