Gå til innhold

Bruden styrer gjestenes påkledning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! 

Jeg skal i bryllup neste helg, og fikk invitasjonen i mars. Både antrekk og gave er allerede kjøpt og flybillett og hotell er ordnet. 

Idag fikk vi kontrabeskjed via SMS at bruden forventer at gjestene skal ha på seg lilla klær. Først tenkte jeg at dette går vel fint, men jeg finner for F ingen lilla klær nå. Ikke de nyansene bruden ønsker.

Også mannen må finne noe lilla. Hva fasiten?!😡 På invitasjonen står det mørk dress. Ikke ett føkkings ord om lilla. 

 

Anonymkode: 13457...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen får bruke en lilla skjorte. Det er uproblematisk. Lilla dress blir ikke like lett. Lilla kjole er vel ikke helt umulig.

Men riv ruskende gal brud.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan vel ha lilla slips eller skjorte og lilla brystlommetørkle. Eller mener hun at han skal ha lilla dress? Det blir i såfall vanskeligere. Er enig i at det er altfor kort varsel. Er bruden noen du kjenner godt? Hadde i såfall sagt ifra om at det blir et problem for deg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde i så fall stått allerede i innbydelsen så folk eventuelt kunne takket nei. Ikke alle har lyst eller råd til å kjøpe seg lilla antrekk som kanskje aldri vil bli brukt flere ganger.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommertroll dette og. Selv ikke en bridezilla er så gal. 

Anonymkode: d55b1...619

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar og tips. 

På meldingen står det at at alt skal være i lilla og forventer at gjestene også skal være det. 

Jeg håper det holder med slips på mannen, men for min egen del blir det vanskeligere. Klærne som er på butikken er i sommerfarger.

Anonymkode: 13457...e10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Siden det er så kort varsel går jeg ut fra at dere skaffer de lilla antrekkene til gjestene. Hvor og når kan vi hente klærne?"

Anonymkode: 88db0...c58

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Tise? Jeg selger en lilla selskapskjole/lang kjole som passer i bryllup. Veit ikke om det er lov å skrive sånne ting her, men hvis du sender pm kan jeg sende bilder? Bor du i nærheten av meg kan du få låne den også hvis du vil. ☺️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden bør avlyse og heller bestille time for om mulig å bli frisk.

Anonymkode: daeac...ea5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruden bør avlyse og heller bestille time for om mulig å bli frisk.

Anonymkode: daeac...ea5

Haha ja. Crazy brud. Brudgommen bør tenke seg veldig godt om. Ser for meg svigerforeldrene og gamle tanter som har fått beskjed om lilla antrekk en uke før.😂

Anonymkode: 981a8...878

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det holder med lilla slips på mannen så burde det holde med lilla tilbehør til deg. De fleste har jo bestemt seg for kjole når det er så kort tid igjen, så hun burde ikke kreve lilla klær! Vet ikke om det passer med en lilla cardigan til kjolen du har valgt?

Anonymkode: 93b14...0c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da kort varsel, jeg hadde tatt det tilbehør i lilla jeg fikk tak i: lilla sjal, hårpynt, smykke OL. Tror neppe et helt bryllup klarer å skaffe lilla antrekk på ei lita uke

Anonymkode: d5cba...89a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bruden inspirert av denne der forloverne skulle påtvinges lilla kjoooler? 😁 

 

Anonymkode: a2a8e...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy bride... ikke at jeg tror på dette men 

Anonymkode: 5f642...db9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! 

Jeg skal i bryllup neste helg, og fikk invitasjonen i mars. Både antrekk og gave er allerede kjøpt og flybillett og hotell er ordnet. 

Idag fikk vi kontrabeskjed via SMS at bruden forventer at gjestene skal ha på seg lilla klær. Først tenkte jeg at dette går vel fint, men jeg finner for F ingen lilla klær nå. Ikke de nyansene bruden ønsker.

Også mannen må finne noe lilla. Hva fasiten?!😡 På invitasjonen står det mørk dress. Ikke ett føkkings ord om lilla. 

 

Anonymkode: 13457...e10

Lilla lommetørkle og skjerf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er bruden inspirert av denne der forloverne skulle påtvinges lilla kjoooler? 😁 

 

Anonymkode: a2a8e...be7

Jeg har ikke lest tråden.

Jeg er ikke forlover, kun gjest. 

De har en egen Facebook-side og der står det lille kjoler. Så det holder ikke med tilbehør. Jeg vil ikke spørre hva mannen skal ha på seg, for å gi bruden enda flere gærne idéer😡

 

Anonymkode: 13457...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, puffy123 skrev:

Har du Tise? Jeg selger en lilla selskapskjole/lang kjole som passer i bryllup. Veit ikke om det er lov å skrive sånne ting her, men hvis du sender pm kan jeg sende bilder? Bor du i nærheten av meg kan du få låne den også hvis du vil. ☺️

Jeg har ikke tise. (Enda)

Hvilken størrelse bruker du? 

Anonymkode: 13457...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tise. (Enda)

Hvilken størrelse bruker du? 

Anonymkode: 13457...e10

Kjolen er i M/12. Men den er elastisk i ryggen og passer fint S og L også. Jeg er vell en L eller kanskje også en XL over brystet og den passer meg enda, men litt trangere enn jeg ville hatt den etter egen smak. Legger ved bilder:

3CB76D06-1EE0-496D-9B65-36B62985B94C.thumb.jpeg.414df25986e78322b6bf16f00e52c534.jpegE600D202-0B57-490D-AB0D-9EF6F956C81A.jpeg.193a8b2c4eeac311c6c25e06da6fd70f.jpeg18FAE896-7DBA-4118-83C7-D4781567C3A5.jpeg.47b70257f15622615e9c59afa5ba1f73.jpeg

FE89246A-19AD-4B98-9CFD-CA7A5537C69F.pngF5025057-D5CB-46CB-8A0C-5E83F0300AA3.thumb.png.874c3752ef2f2d585b0c9ff8953c19bb.png

Fargen ser av en eller annen grunn litt blassere ut og bildene ble litt uskarpe når jeg lastet de opp. Men den er veldig fin på altså! Og har sjal også.

Endret av puffy123
.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...