Gå til innhold

Effekt ved trening hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått til å stramme opp kroppen kun ved å gjøre øvelser hjemme? Er det i det hele tatt mulig å kunne se noe særlig effekt med slik trening? Ønsker ikke store muskler, men vil bli mer definert og få et løft på rumpen. Del dine erfaringer og kunnskaper! 

Har forresten tredemølle hjemme, men hater å løpe. Vil bruk av tredemølle gi effekt på det jeg ønsker? Er ny på trening så vet lite 😊 

Anonymkode: a0a4b...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er selvfølgelig mulig hvis du har ordentlige treningsøkter jevnlig og spiser riktig. Hjelper også å holde seg aktiv å gå turer.

Lykke til:)

Anonymkode: 832d6...af2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på utstyret du har. Et minimum bør være minibands. Anbefaler også en slynge og noen vekter/kettlebells i tillegg. Da har du flere muligheter. 

Jeg trener mer eller mindre bare hjemme og jeg har markerte muskler og har blitt sterk nok til å klare 5 pull ups. Men jeg har det ovennevnte utstyret og i tillegg har jeg vektstang med diverse vektskiver, skråbenk, håndmanualer, kettlebells og pullupstativ til dør. Hvis du ikke har plass til så mye så er ihvertfall det første jeg skrev en god start. Mange videoer på nett med tips.

Anonymkode: 14cff...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs selvfølgelig på utgangspunkt. Uansett vil all trening hjelpe på formen. 

Anonymkode: 38131...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale fitbit coach (mener på du ikke trenger å ha fitbit for å bruke det), men det er mange gode treningsprogram man kan gjøre hjemme for å stramme opp, uten å måtte ha masse utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! 

Om du tar en økt 3 dager i uka med øvelser som dekker styrke av kroppen, og er strukturert/motivert nok, så går det fint. 

Ei matte, konkrete øvelser og du vil fort merke forskjell innen et par uker. Du kan jo gjerne investere i utstyr. Har du en garasje eler muligheg xor oppheng av trx (slk det opp og øvelser på youtube), så er det absolutt å anbefale. Anbefaler også å endre kosthold i tillegg. Det holder om du går litt raske turer til en podcast eller musikk. 

 

Anonymkode: fcf74...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...