AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 I flere kontaktannonser leser jeg om menn som vil dele alt i hverdagslivet. Betyr det en å dele regninger og husarbeid med? Bo under samme tak 24/7? Jeg søker etter en ny kjæreste, men ikke samboer. Etter noen samboerforhold trives jeg aller best med å bo alene. Hvordan bør jeg formidle dette i min profil uten å virke sær? Anonymkode: 75885...680
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Sånne ting hadde jeg ikke tatt med i en profil. Det kan en heller si senere og dessuten ting kan endre seg. Anonymkode: cb22b...67b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Ville skrevet at du søker kjæreste, men uten andre forpliktelser enn sex og hygge, og si rett ut at du ikke ønsker å bo sammen. Er nok mange som synes det er en strålende ordning. Mannfolk digger slikt, de kan leve livet sitt, jakte, fiske se på fotball +++, uten å måtte forholde seg til ei dame som vil gjøre andre ting hele tiden. Anonymkode: 7ff84...f65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå