Gå til innhold

Har jeg blitt ghostet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flørtet med en mann lenge nå. Vi har gått turer og gått mye på kafe. Vi har begge gitt utrykk for at dette er noe vi vil ta videre, så til uken hadde vi planlagt middag hjemme hos han. 

Jeg er av gamlesorten, alltid tenkt at hvordan man opptrer i some ikke har noe å si. Men nå går det å plager meg. Vi har hatt jevnlig kontakt hver eneste dag i 1 mnd på messenger, snap og meldinger. Men nå i 2 dager har han unnlatt å svare meg. Jeg ser jo at han har sett deg. Tenker om at har det skjedd noe burde jeg fått en forklaring? 

Anonymkode: 4456a...95c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ghoster deg ja. Kjipt. Jeg opplevde det samme nylig. 

Anonymkode: 1aceb...8cd

AnonymBruker
Skrevet

Var det noe å svare på i de meldingene da? Uansett veldig merkelig å ikke svare når dere har hatt daglig kontakt. Kan jo være han er utrolig opptatt, men da bør han definitivt sende deg en melding med forklaring ganske så snart. 

Anonymkode: 51aea...a7c

• Liker 1
Gjest Raspera
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Men nå i 2 dager har han unnlatt å svare meg. Jeg ser jo at han har sett deg. Tenker om at har det skjedd noe burde jeg fått en forklaring? 

2 dager? Ro deg ned å vær tålmodig.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

2 dager er da ingenting.

Skrevet

Tror nok interessen har dabbet litt av når han ikke prioriterer deg lengre. Er dere gamle?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå i 2 dager har han unnlatt å svare meg. Jeg ser jo at han har sett det. Tenker om at har det skjedd noe burde jeg fått en forklaring? 

Så du setter nærmeste himmelen i bevegelser for at han ikke svart deg på 2 dager?😬

Om han har ghostet deg vil du nok få svar på, om han ikke svare deg framover. 

Anonymkode: d5cb5...7b7

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde mistet interessen om en jeg tastet med ikke svarte på et par dager, Hadde ikke orket å legge så mye energi i han der, nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Når noen har sett en melding og ikke svarer på flere dager kan det være det samme. En eller annen gang på to dager har man tre minutter til å svare, eventuelt fortelle at man svarer litt senere hvis det har skjedd noe.

Anonymkode: f97e4...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp derfor jeg anbefaler alle damer å holde seg unna menn, så slipper de å bli såret og ødelagt :) Det er ikke snilt sånn som menn holder på. 

Anonymkode: 2740a...c30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja jeg reagerer når det er 2 dager siden jeg har hørt noe i fra han, iallefall når vi har hatt kontakt jevnt gjennom hele dagen ellers. 

AnonymBruker
Skrevet

Typisk mannfolk😂

Anonymkode: b066d...a99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om en jeg hadde datet sånn du sier og med mye kontakt på Messenger eller snap så hadde jeg tolket det veldig negativt om han ikke svarte på to dager. 

Anonymkode: 5cd8f...d30

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...