Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har mange videoer av meg jeg, ligger da ikke ute på nettet for det. 

Anonymkode: dfbb7...fbe

Hva vet du om det? Kan ligge på en eller annen kenyansk nettside som du ikke aner eksisterer en gang

Anonymkode: d4d3b...6df

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Alterego666 skrev:

#newsflash: Du er ikke så interessant at noen gidder.

(Ikke jeg heller, så har jeg sagt det før deg).

Har fått telefonen min hacket så tydeligvis jo xDxDXD

AnonymBruker
Skrevet

Nå driver ikke vi på med slike drikkeleker lenger, men da jeg var yngre havnet vi i slike situasjoner av og til. Hadde noen venner som eeeeelsker den leken :roll: Regelen da var at vi kun svarte på situasjoner som omhandlet oss dersom begge var til stede. Ingen såret, ferdig med det. Kanskje gjøre det neste gang? 

Som voksen i et stabilt forhold skjønner jeg ikke behovet for å oute partneren slik. Jeg har nok et mer levende sexliv enn mange venninner, men det som skjer i senga mi har da ingen noe med. 

Anonymkode: 60cbf...0d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå driver ikke vi på med slike drikkeleker lenger, men da jeg var yngre havnet vi i slike situasjoner av og til. Hadde noen venner som eeeeelsker den leken :roll: Regelen da var at vi kun svarte på situasjoner som omhandlet oss dersom begge var til stede. Ingen såret, ferdig med det. Kanskje gjøre det neste gang? 

Som voksen i et stabilt forhold skjønner jeg ikke behovet for å oute partneren slik. Jeg har nok et mer levende sexliv enn mange venninner, men det som skjer i senga mi har da ingen noe med. 

Endelig et vettugt svar, tusen takk! Jeg har egentlig ikke noe til overs med slike leker, men sitter man der så blir man vel stemplet som «festbrems» om man nekter å delta..  

spørs om det blir noen neste gang, det er ganske respektløst å sitte og gjøre slik mot partneren man har barn sammen med.. Blir rett og slett kvalm, bare av at i det hele tatt ville si det foran partner er skremmende.. Virker som det var om å gjøre å såre mest mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på fest i helgen, hvor spørsmålet var om man har laget sex tape, (da skulle man drikke om man hadde gjort det) og samboeren og far til mitt barn drikker.. Blir helt paff, er jeg den eneste som syntes det er ekkelt!? At faren til mitt barn har laget sex tape med en annen dame som lett kan ligge tilgjengelig på nett!? Tenk om ungen finner det! Er ganske forbanna og kvalm, syntes det var sjukt ekkelt🤮. Vi er 28 og 34, vært sammen i 10 år.. 

Virkelig nødvendig å spre ut alt under en drikkelek, lov å bruke hodet🤢

Vennligst kun skriv seriøse svar takk..

Vet det sikkert kom som et sjokk, men dette var jo før din tid for lenge siden. Og at det er laget sex tape betyr jo ikke at det ligger ute på nett. Stor sjangs for at dette her er slettet,med mindre x-en hans eller han selv har beholdt det et sted. Om det plager deg kan du jo bare spørre om den sex tapen om det er noe han har beholdt egentlig og se hva han svarer. Ellers må du bare heve deg over dette, er noe som skjedde for lenge siden så du kan ikke overdramatisere det nå.

Anonymkode: c83ae...ce7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Endelig et vettugt svar, tusen takk! Jeg har egentlig ikke noe til overs med slike leker, men sitter man der så blir man vel stemplet som «festbrems» om man nekter å delta..  

spørs om det blir noen neste gang, det er ganske respektløst å sitte og gjøre slik mot partneren man har barn sammen med.. Blir rett og slett kvalm, bare av at i det hele tatt ville si det foran partner er skremmende.. Virker som det var om å gjøre å såre mest mulig.

Nei, slikt er ikke skremmende ...skjer da mye verre ting enn sånt som det der! Du har vel bare hatt det for bra? Siden du er så følsom når det kommer til slikt. Tviler dette hadde noe å gjøre med å såre deg mest mulig. Når folk drikker så tenker man ikke rasjonelt og blir mindre smart. Og det var en drikkelek. Og dette hendte jo før dere ble sammen denne sex tapen. Ikke noe trenger tenke på en gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke noe for deg ts, og det er lov å bli lei seg og skuffa. Men mannen din har ikke gjort noe objektivt galt her. Du må ikke klandre han og bli sint, du kan heller forklare hva du føler uten å bli anklagende. 

Anonymkode: bf8c9...041

Skrevet (endret)

.

Endret av Morgendis
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, finnes det noen som ikke har laget en sex tape i sin ungdoms tid? Så lenge han ikke sitter å ronker til den enda er dette ingenting. Hilsen konservativ 3 barns mor. 

Anonymkode: 388a2...95f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, finnes det noen som ikke har laget en sex tape i sin ungdoms tid? Så lenge han ikke sitter å ronker til den enda er dette ingenting. Hilsen konservativ 3 barns mor. 

Anonymkode: 388a2...95f

De som eier respekt for seg selv har ikke det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, slikt er ikke skremmende ...skjer da mye verre ting enn sånt som det der! Du har vel bare hatt det for bra? Siden du er så følsom når det kommer til slikt. Tviler dette hadde noe å gjøre med å såre deg mest mulig. Når folk drikker så tenker man ikke rasjonelt og blir mindre smart. Og det var en drikkelek. Og dette hendte jo før dere ble sammen denne sex tapen. Ikke noe trenger tenke på en gang. 

Er jo ikke noe bevis på at det skjedde før vi ble sammen? I starten av forholdet var han utpå hver helg osv så gudene vet

Skrevet

Mannen din høres sykt barnslig ut. Det handler om respekt for partneren sin! Har selv vært med på slike drikkeleker, og nøler ikke med å lyge hvis det er snakk om noe som kan såre partneren min eller gjøre han usikker. Får da være måte på å skulle dele informasjon!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, mae1234 skrev:

Mannen din høres sykt barnslig ut. Det handler om respekt for partneren sin! Har selv vært med på slike drikkeleker, og nøler ikke med å lyge hvis det er snakk om noe som kan såre partneren min eller gjøre han usikker. Får da være måte på å skulle dele informasjon!

Endelig noen som ser det akkurat som meg! Han burde ha såpass respekt for meg at han kan lyve om sånt, men tydeligvis ikke.. Jeg holdt igjen på mye for å unngå å såre/gjøre han usikker..  Er ganske kvalm og uvel etter alt, klarer nesten ikke se på han. Er bare det at nå har jeg fått sett at han ikke respekterer meg, så ja.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Endelig noen som ser det akkurat som meg! Han burde ha såpass respekt for meg at han kan lyve om sånt, men tydeligvis ikke.. Jeg holdt igjen på mye for å unngå å såre/gjøre han usikker..  Er ganske kvalm og uvel etter alt, klarer nesten ikke se på han. Er bare det at nå har jeg fått sett at han ikke respekterer meg, så ja.

Har null problemer med å forstå hvordan du føler det. Hadde det vært meg hadde det blitt en real oppvask. Hvis å ‘imponere’ andre er viktigere enn ditt vel og ve, så burde du tenke deg godt om før du kaster bort mere tid på han. For min egen del aksepterer jeg ikke en partner som ikke respekterer meg. Forventer samme respekt tilbake, som den jeg gir. Og det burde du også gjøre 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke noe bevis på at det skjedde før vi ble sammen? I starten av forholdet var han utpå hver helg osv så gudene vet

Nei, men da må du jo ta det opp med han viss du tror det skjedde mens dere var sammen. Men så dum er han vel ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra det var en engangs greie da, denne informasjonen som er uønsket. Litt må du tåle i et forhold også. Og skjer det noe må du lære å snakke om det med partneren.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra det var en engangs greie da, denne informasjonen som er uønsket. Litt må du tåle i et forhold også. Og skjer det noe må du lære å snakke om det med partneren.

Det er lett da man bare får høre at man kjefter hver gang man skal ta opp noe... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er lett da man bare får høre at man kjefter hver gang man skal ta opp noe... 

Men da sier du at du ikke mener dette som kjefting eller noe....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du reagerer. At han har laget en sextape før deres forhold er ikke ille. Den er nok long gone, og du må godta at han har hatt sex og eksperimentert før han traff deg. Men at han slenger det i trynet ditt på den måten er ikke greit. 

Har du snakket med han om det? Fortalt at du ikke ønsker å vite slike ting? Om han er den sjalu typen kan du jo vri på det og spørre hva han tenker om at du deler dine tidligere sexopplevelser? 

Jeg hadde nok slitt litt med å dy meg hvis han ikke viste noen form for forståelse. Jeg hadde sagt «kjekt, da vet jeg det. Da skal jeg skåle neste gang spørsmålet om trekant med to menn kommer opp. Jeg har også hatt et sexliv før deg, vettu.» 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du reagerer. At han har laget en sextape før deres forhold er ikke ille. Den er nok long gone, og du må godta at han har hatt sex og eksperimentert før han traff deg. Men at han slenger det i trynet ditt på den måten er ikke greit. 

Har du snakket med han om det? Fortalt at du ikke ønsker å vite slike ting? Om han er den sjalu typen kan du jo vri på det og spørre hva han tenker om at du deler dine tidligere sexopplevelser? 

Jeg hadde nok slitt litt med å dy meg hvis han ikke viste noen form for forståelse. Jeg hadde sagt «kjekt, da vet jeg det. Da skal jeg skåle neste gang spørsmålet om trekant med to menn kommer opp. Jeg har også hatt et sexliv før deg, vettu.» 

Har sagt flere ganger til hverandre at å prate om fortid gjør vi ikke, han kan være sjalu, men også careface. Jeg er ikke sjalu, bare ble veldig skuffa over å absolutt måtte si det på den måten.  Burde eie såpass respekt for meg etter 10 år og et barn, men der tok jeg rimelig feil! Er ikke så hyggelig å sitte der og ikke drikke også drikker han og alle i rommet lager «ouuu» lyder, veldig hyggelig å bli outa slik må jeg si🤮

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...