AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Menn er villig til å holde ut med en mindre hyggelig og slem kvinne om hun er pen og sexy (etter samfunnets normer) enn å være sammen med en snill og omsorgsfull kvinne med normalt/ mindre pent utseende. Anonymkode: 1e0f2...c36 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er villig til å holde ut med en mindre hyggelig og slem kvinne om hun er pen og sexy (etter samfunnets normer) enn å være sammen med en snill og omsorgsfull kvinne med normalt/ mindre pent utseende. Anonymkode: 1e0f2...c36 Stemmer det. "Vil ha en søt og grei jente"-leggee seg etter den største bitchen han finner. Anonymkode: 90d50...9a2 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Det samme gjelder vel for snille damer med slemme menn. Anonymkode: 7f9a7...e94 3
Måsabjønnen Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Dette kan jeg personlig avkrefte. Eksen er nettopp det fordi hun ikke klarer å oppføre seg. Hun er utrolig vakker, men det hjelper ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 Jeg er rimelig sikker på at damer blir mer tiltrukket av drittsekker enn det menn blir. Generelt. Anonymkode: bde39...824
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 Kjenner damer som andre ville kalt "burugler" som er slemme med mannfolka sine. Er så kleint å være vitne til par som gir hverandre stikk halve dagen. Kjenner få/kanskje ingen pene damer som er vonde i seg, faktisk. Anonymkode: 7a810...2ca 2
Gjest hind Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 50 minutter siden, Måsabjønnen said: Dette kan jeg personlig avkrefte. Eksen er nettopp det fordi hun ikke klarer å oppføre seg. Hun er utrolig vakker, men det hjelper ikke. Men du ble sammen med henne...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 51 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Dette kan jeg personlig avkrefte. Eksen er nettopp det fordi hun ikke klarer å oppføre seg. Hun er utrolig vakker, men det hjelper ikke. Du vart jo sammen med ho? Du har npo tydeligvis holdt ut på eit tidspunkt 😂😂 Anonymkode: 840ab...44d 4
Måsabjønnen Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 27 minutter siden, hind said: Men du ble sammen med henne... Det tar tid å finne ut at en psykopat er nettopp det. God oppførsel og kjempesjarmerende over lengre tid, før det sakte men sikkert endres. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #10 Skrevet 24. juni 2019 Her tror jeg du blander kjønnene. Anonymkode: b838e...880 1
draug 75 Skrevet 24. juni 2019 #11 Skrevet 24. juni 2019 Hypotesen til TS stemmer ikke. Ingen er i utgangspunktet villig til å holde ut ei som er trollete. Det som er saken, er imidlertid den at pene jenter, de finner ut det at de kan gjøre som de vil, de er pene og alle vil gjøre dem til lags. Den oppførselen tar de med seg. Men liknende vrangforestillinger kan alle mennesker få. Det er ikke bra for folk å bli stående uimotsagt. Så generelt sett, det dummeste du gjør som mann er å la kona/ kjæresten smelle i veg uten å bli med på krangelen som den blir. Man må bare ikke tenke at "ånei, blir hun sint nå så drar hun kanskje." 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #12 Skrevet 24. juni 2019 Det kalles Nice girls and bad boys. Anonymkode: d4fef...bdd
Gjest Storebror Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 Det er neppe noen menn som holder ut med en slem dame kun fordi hun er pen etter samfunnets normer. Om han er sammen med henne selv om hun er slem så er det vel fordi han har følelser for henne.
Gjest hind Skrevet 24. juni 2019 #14 Skrevet 24. juni 2019 7 hours ago, Måsabjønnen said: Det tar tid å finne ut at en psykopat er nettopp det. God oppførsel og kjempesjarmerende over lengre tid, før det sakte men sikkert endres. Mitt inntrykk er at disse kvinnene viser tydelige tegn allerede fra starten, men at mennene velger å fortrenge dem fordi de er så sexy og uimotståelige.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #15 Skrevet 24. juni 2019 Javisst. Tror egentlig ikke mann trenger være så veldig pen heller. Menn elsker bitcher kvinner hater. Anonymkode: da48a...dae
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #16 Skrevet 24. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det samme gjelder vel for snille damer med slemme menn. Anonymkode: 7f9a7...e94 Er et fåtall der...de fleste damer finner seg en grei mann men som ikke er den kjekkeste og mest attraktive blant andre. Mannfolka går mest etter utseende og gir faen ofte om de har DEN bitchen....tragisk Anonymkode: 5ff21...51d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #17 Skrevet 24. juni 2019 Kan bare snakke for meg selv, men elsker snille, omsorgsfulle, varme damer 😘Tåler ikke trynet på bitcher... Drittkjerringer som elsker å såre andre, er frekke i kjeften, egoistiske... 😫 Anonymkode: bde39...824
Gjest hind Skrevet 24. juni 2019 #18 Skrevet 24. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Javisst. Tror egentlig ikke mann trenger være så veldig pen heller. Menn elsker bitcher kvinner hater. Anonymkode: da48a...dae Det er jammen sant. Jentene vi ikke kan fordra og unngår for alt det er verdt har alltid en hale med menn etter seg. De er gjerne livlige, dramatiske og flørtende, så gutta dras mot dem som møll mot lyset.
Måsabjønnen Skrevet 24. juni 2019 #19 Skrevet 24. juni 2019 18 minutter siden, hind said: Mitt inntrykk er at disse kvinnene viser tydelige tegn allerede fra starten, men at mennene velger å fortrenge dem fordi de er så sexy og uimotståelige. Kjenner du noen? Jeg kjenner ingen andre i min krets som har vært i en tilsvarende situasjon, ei heller har jeg hørt om det. Det er ganske få kvinnelige psykopater, og med mindre man er psykolog eller har vært borti det fra før er det ikke naturlig å ane noe innledningsvis. Når man så merker det er det vanskelig å vite hva som er problemet med mindre man kjenner til emnet. Jeg har ikke valgt å fortrenge noe, men leste meg opp etter at jeg begynte å merke at noe ikke var helt i vater. Vet om noen tilfeller med folk som er flere tiår eldre enn meg som har vært sammen med psykopater i årevis, men har jo aldri sett dette på nært hold.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #20 Skrevet 25. juni 2019 4 timer siden, hind skrev: Det er jammen sant. Jentene vi ikke kan fordra og unngår for alt det er verdt har alltid en hale med menn etter seg. De er gjerne livlige, dramatiske og flørtende, så gutta dras mot dem som møll mot lyset. Det er ikke så veldig rart at mange kvinner hater kvinnene som drar menn. Det kalles sjalusi.... Klart om man er sjalu på en attraktiv kvinne så er det lett å tro hun er fanden sjæl. Anonymkode: 4712e...4eb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå