Gå til innhold

Hvor mye burde et bursdagsselskap koste?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Samme opplegget kjøres her i huset. Pølser eller pizza, godteri på bordet, sjokoladekake og muffins/boller (bløtkake har vi droppet, blir så mye klin).

Flasketuten peker på under gaveutdelingen først (tror det hadde blitt ramaskrik dersom vi utsatte akkurat den delen ;) ), så mat og så kaker etc.

Så forsøker vi vel etter beste evne å arrangere noen leker, men det faller som regel i fisk ganske fort og så løper alle barna til trampolinen hvor de hopper seg slitne. Før de reiser hjem er det fisking av godtepose og så er alt såre vel.

For søsteren min på 12 er ting noe annerledes nå. Det har blitt vanligere med overnattingsbursdager noe jeg personlig ikke er så fan av. Har blitt mye intriger og dritt rundt disse bursdagene, så hun skal ikke feire på den måten.

Bowlingbursdag var populært for noen år siden, da lager personalet der pizza og det serveres brus i beger og så får ungene en runde bowling.

Dersom jeg blir vanvittig rik i fremtiden er det nok mulig jeg "kjøper meg" ut av endel av dette. Dog ALDRI på McDonalds; haaater å hente mat der når det arrangeres bursdag, 14 unger som løper rundt med Nuggets og brus i nevene - så derfor ønsker jeg ikke å utsette andre for det samme helvete ;)

Forøvrig er det jo litt artig med temabursdag da, innenfor rimelighetens grenser. Viktig å ikke flå foreldrene med ideer som "alle skal være sjørøvere, så alle må ut og kjøpe nytt antrekk". Mer av typen "Alle kommer i noe blått" etc.

Var jeg som skrev her ja... Tror jeg logges ut uten å vite det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...