AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 jeg føler helt ærlig at det er denne diagnosen som står i veien for kjærligheten. Jeg er så analyserende når jeg liker noen, at jeg tar det meste ille opp. Jeg vet ikke helt hva jeg kan akseptere og ikke, og heller ikke hvordan jeg egentlig vet om vedkommende er interessert eller hyggelig. For det andre så føler jeg alltid at det er for godt til å være sant. Interessen er gjerne der først på, men den faller liksom bort. Jeg er ikke utfordrende nok, spurdlende nok, høy nok sosial status, og jo jeg tror også menn bryr seg litt om slik. Føler diagnosen fanger veldig! Vi ser gjerne oppegående ut utenpå, men så fort man bruker litt tid med meg så er det som om de kjeder seg. Jeg er ALLTID 3. hjul på vogna...det går liksom bare ikke å få ordentlig kjemi med folk. De enda mer kjipe er at det er et par andre menn som har blitt interessert. Men dette er slike som enten falt ut av skolen tidlig og går hjemme hos foreldre i en alder av 31, eller andre som ikke har særlig venner og er ofte deprimert. Han er også forferdelig plagsom i måten han snakker på...han snakker så mye rundt en ting at han bruker evigheter på å komme til poenget. Dette er de som ikke gir meg opp. Men jeg blir selvfølgelig ikke interessert, de er ikke utfordrende nok. Jeg lurer på hvordan det er når ordenlitg menn faktisk kjemper for en? Jeg kommer aldri til å være den jenta, pga den dritt diagnosen. Synes ikke jeg er verdt å invistere enten tid eller helsehjelp på en gang fordi jeg er en bortkastet ressurs for verden. Føler meg også forferdelig talentløs fordi jeg ikke klarer å bli noe annet enn den jeg er. Anonymkode: 87380...44a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De enda mer kjipe er at det er et par andre menn som har blitt interessert. Men dette er slike som enten falt ut av skolen tidlig og går hjemme hos foreldre i en alder av 31, eller andre som ikke har særlig venner og er ofte deprimert. Han er også forferdelig plagsom i måten han snakker på...han snakker så mye rundt en ting at han bruker evigheter på å komme til poenget Anonymkode: 87380...44a Hvor ulik er du mennene som er interessert i deg? Du bor kanskje ikke hos foreldrene dine, men du virker jo å slite med depresjon. Kan godt være det er depresjonen som hemmer deg fra å få en kjæreste. Anonymkode: 7a4ad...833 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Hva med å finne en annen person med aspergers? Anonymkode: 503dc...d20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å finne en annen person med aspergers? Anonymkode: 503dc...d20 Fordi vi Aspergere liksom burde være med "egen art"? Vi er ikke gode nok for andre? Eller? For min del er det uaktuelt. Jeg trenger å være med en som IKKE har de samme utfordringer som meg. Et kjærestepar skal utfylle hverandre. To med Asperger kan fort bli full kræsj. Anonymkode: 1c23c...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å finne en annen person med aspergers? Anonymkode: 503dc...d20 Hva er det med folk å teite forslag hele tiden? Anonymkode: 87380...44a 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med folk å teite forslag hele tiden? Anonymkode: 87380...44a Det henger sikkert sammen med at det er det samme åpningsinnlegget som skrives hele tiden. Da må man nesten forvente at svarene også blir de samme.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi Aspergere liksom burde være med "egen art"? Vi er ikke gode nok for andre? Eller? For min del er det uaktuelt. Jeg trenger å være med en som IKKE har de samme utfordringer som meg. Et kjærestepar skal utfylle hverandre. To med Asperger kan fort bli full kræsj. Anonymkode: 1c23c...4cf To helt forskjellige som tenker ulikt og trenger ulike ting i et forhold blir også for kræsj. Anonymkode: 6f5c7...caf
Måbarefåsiat... Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 Jeg håper du er medlem i Autistforeingen. Det finnes grupper for voksne, ta kontakt og snakk med andre, hent erfaringer fra andre. Lykke til 😄
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 16 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Jeg håper du er medlem i Autistforeingen. Det finnes grupper for voksne, ta kontakt og snakk med andre, hent erfaringer fra andre. Lykke til 😄 Men hvordan er det faktisk å få noen uten at du må oppsøke noe «spesielt»? Anonymkode: 87380...44a 1
Måbarefåsiat... Skrevet 24. juni 2019 #10 Skrevet 24. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvordan er det faktisk å få noen uten at du må oppsøke noe «spesielt»? Anonymkode: 87380...44a Det er jo ikke sånn at nevrotypiske får levert kjærester på døren. Vi må jo oppsøke noen vi også.
liten due på tuen Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 On 6/24/2019 at 2:58 AM, AnonymBruker said: De enda mer kjipe er at det er et par andre menn som har blitt interessert. Men dette er slike som enten falt ut av skolen tidlig og går hjemme hos foreldre i en alder av 31, eller andre som ikke har særlig venner og er ofte deprimert. Han er også forferdelig plagsom i måten han snakker på...han snakker så mye rundt en ting at han bruker evigheter på å komme til poenget. Dette er de som ikke gir meg opp. Høres ut som menn med typisk asperger. Men de er kanskje ikke bra nok for deg?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 26 minutter siden, liten due på tuen skrev: Høres ut som menn med typisk asperger. Men de er kanskje ikke bra nok for deg? Det trenger ikke være diagnosen. Jeg vet kkke engang om de har den. Men det virker som vi nærmest er pliktige til å date de vi ikke vil fordi de stakkars mennene er «ikke bra nok». Anonymkode: 87380...44a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Men det virker som vi nærmest er pliktige til å date de vi ikke vil fordi de stakkars mennene er «ikke bra nok». Anonymkode: 87380...44a Kanskje du ikke er attraktiv nok for NT-menn. Du virker veldig kresen selv. Anonymkode: 0c6d0...2d5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #14 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det trenger ikke være diagnosen. Jeg vet kkke engang om de har den. Men det virker som vi nærmest er pliktige til å date de vi ikke vil fordi de stakkars mennene er «ikke bra nok». Anonymkode: 87380...44a Du er ikke pliktig til å date noen som helst. På samme måte som ingen er pliktig til å date deg. Ønsker du en mann du finner attraktiv må du kunne tilby noe annet enn å synes synd på deg selv. Anonymkode: 447ce...125
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå