Gå til innhold

Kryssord penn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk en flat, tynn penn for lenge siden sammen med et kryssord. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ny slik penn? 

 

image.jpg

Anonymkode: 5f5ed...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs nok om den ikke var spesialbestilt av kryssordbladet, kanskje du skulle hørt med redaksjonen hvor de fikk dem fra?
Den ligner for øvrig littegrann på denne.
Ellers er jeg selv svært glad i kryssordpennene til Pilot, så jeg anbefaler dem, om det skulle vise seg umulig å få tak i din igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minya skrev:

Spørs nok om den ikke var spesialbestilt av kryssordbladet, kanskje du skulle hørt med redaksjonen hvor de fikk dem fra?
Den ligner for øvrig littegrann på denne.
Ellers er jeg selv svært glad i kryssordpennene til Pilot, så jeg anbefaler dem, om det skulle vise seg umulig å få tak i din igjen.

Takk for svar. Er ikke den første du linker til dessverre. 

Pilot sine syns jeg går alt for fort tom for blekk. Syns de plutselig begynner å skrive dårligere...Har prøvd disse mange ganger i håp om at jeg bare har hatt uflaks

Anonymkode: 5f5ed...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den god altså? Jeg ga opp kryssordpenner og gikk tilbake til blyant istedet.

Anonymkode: 63136...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var den god altså? Jeg ga opp kryssordpenner og gikk tilbake til blyant istedet.

Anonymkode: 63136...c10

Veldig god! Også er den tynn i skaftet slik at man kan legge den inni boka/blandet uten at bladet blir ødelagt. 

Anonymkode: 5f5ed...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...