AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #81 Skrevet 23. juni 2019 Mange som ønsker å "trøste" i denne tråden og unngår spørsmålet på alle mulige måter. OP vil prate om hvilke pupper menn liker best, og det er helt klart nummer to. Sånn er det bare. Når det er sagt så er det ikke avgjørende for om menn vil like deg. Vi er alle forskjellige, og du kan ikke forvente at alle deler av deg skal være "perfekt". De fleste av oss må på ett eller annet tidspunkt lære å leve med sånt. Det suger, men du kan ikke rømme fra det uansett. Anonymkode: a2f5a...764 1
Påtattpåtatt Skrevet 23. juni 2019 #82 Skrevet 23. juni 2019 Jeg liker pupper som tåler litt handtering. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #83 Skrevet 23. juni 2019 Men det nytter ikke å gi deg råd ts, hvis du ikke eer villig til å lytte til dem. Hvis du fortsetter å rakke ned på deg selv, sammenligne deg med andre...Du har fått flere fine innspill, men nå eer det opp til deg å ta de til deg, jobbe med deg selv. Hvis ikke, er du tilbake i den samme selvdetruktive spiralen din. Dette med å spørre en haug med ukjente menn på et offentlig forum hva dem foretrekker, viser også lav selvtillit, og behov for bekreftelser, uansett hvor de kommer ifra. Du vet jo aldri hvem som svarer deg her. Håper du klarer å komme deg ut av det negative tankemønsteret du har om deg selv. Du er 24 år. Tenk deg frem som 30, 40, 50+ osv åring. Vil du virkelig sitte å tenke på alle dine år der du fokuserte på dette? Da vil du garantert sitte å se på bilder av deg selv hvor vakker du egentlig var, sånn som du er nå! Denne tida får du aldri igjen... Anonymkode: e94cc...424 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #84 Skrevet 24. juni 2019 Er det ikke mulig å få en slik operasjon dekket? Jeg var helt flstbrystet. La inn silikon. Det var ikke mulig å gå med vanlig bh og singlet. Du har sett et barn som låner bhen til mor? Den står ut fra kroppen, så du ser inn til niplene. Slik hadde jeg det. Så jeg fekk dekket silikon. Anonymkode: 4ff48...9d3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #85 Skrevet 24. juni 2019 Jeg elsker puppene som er på dama jeg elsker. Men for å finne en slik mann som meg, hjelper det ikke å sette meg i en bås om at "alle menn liker slike pupper og er utseendefikserte" for det stemmer ikke. Jeg vil ikke være sammen med en kvinne som har en slik holdning ovenfor meg. Anonymkode: af40c...429 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2019 #86 Skrevet 24. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snart gått ned 30 kg. Jeg hadde flotte, fyldige og relativt faste pupper med pent heng når jeg var overvektig. Dessverre ligner de nå på det ene bildet her. Vurderer sterkt silikon og operasjon, altså brystløft. Ønsker egentlig ikke å putte noe fremmed i kroppen men jeg vil ikke være helt flat heller. Er mye hud nå, lite pupp... Nå er det en del folk som påstår at naturlig er alltid best, men her er jeg usikker. Jeg selv har egentlig alltid fastslått ovenfor meg selv at jeg IKKE skal operere eller legge meg under kniven, men jeg har egentlig ikke noe valg nå. Jeg har ikke barn og jeg er bare 24 år gammel. I min beste alder, og så ser jeg ikke ut.... Men ja. Jeg vet jo allerede svaret her, men hvilke av disse puppene ville du kosa deg best med? Mine ligner på 1) men de er nok slappere og litt større. Kunne tenkt meg slike som på bilde 2) men jeg har større brystvorter. 1)https://x.imagefapusercontent.com/u/hlht/2866355/1811278001/boob107.jpg 2) https://www.plasticsurgeryartsofnewjersey.com/content/4-gallery/1-breast-gallery/1-breast-augmentation/9-patient-8/gallery_breast_augmentation_05c.jpg Anonymkode: 61de9...9d2 Ikke gjør noe med dem er du snill. Pupper er så uviktig i den store sammenhengen. Som mann er jeg fornøyd jeg bare får kose med dem uansett størrelse. Ja de er slik de er sånn er det bare. Hadde aldri dumpa ei dame pga. puppene. Er det silikon orker jeg ikke å date dem engang. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #87 Skrevet 24. juni 2019 Merkelig hvor mye tull folk lirer av seg. Hva er vitsen? Dere er anonyme, på et forum, og likevel klarer dere ikke si sannheten? Jeg vet ekstremt godt at hvilken som helst mann ville sett på det som en gedigen nedtur at jeg har hengepupper som ser ut som de har ammet 10 unger og er 50 år gamle, når jeg er usle 24 år. Man trenger ikke være rakettforsker for å trekke den konklusjonen. Det handler ikke om at jeg tenker negativt om menn og deres preferanser, misforstå meg rett, jeg forstår at attraktivitet er viktig. Jeg hadde jo sluppet å hatt disse tankene om jeg passet innenfor den perfekte malen, som så klart har stor slingringsmonn. Likevel passer jeg ikke inn. Det som "alle" liker har jeg ingenting av. Jeg feiler på alle punkt. Dere kan ikke klandre meg for å føle meg jævlig da. Hadde jeg i det minste hatt riktig høyde, riktig smil, riktig størrelse på puppene, riktig kroppsfasong, ok, greit. Men jeg er taper på alle punkt. Inkludert personlighet, men det har dere sikkert gjetta for lengst. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det nytter ikke å gi deg råd ts, hvis du ikke eer villig til å lytte til dem. Hvis du fortsetter å rakke ned på deg selv, sammenligne deg med andre...Du har fått flere fine innspill, men nå eer det opp til deg å ta de til deg, jobbe med deg selv. Hvis ikke, er du tilbake i den samme selvdetruktive spiralen din. Dette med å spørre en haug med ukjente menn på et offentlig forum hva dem foretrekker, viser også lav selvtillit, og behov for bekreftelser, uansett hvor de kommer ifra. Du vet jo aldri hvem som svarer deg her. Håper du klarer å komme deg ut av det negative tankemønsteret du har om deg selv. Du er 24 år. Tenk deg frem som 30, 40, 50+ osv åring. Vil du virkelig sitte å tenke på alle dine år der du fokuserte på dette? Da vil du garantert sitte å se på bilder av deg selv hvor vakker du egentlig var, sånn som du er nå! Denne tida får du aldri igjen... Anonymkode: e94cc...424 Absolutt ingenting i denne tråden er nytt for meg. Jeg har hørt så mye rart og fått så mange råd at jeg tror ikke der finnes noe mer. Jeg vet at der ikke finnes noen magiske ord. Jeg vet jeg må gjøre jobben selv. Jeg jobber med meg selv hver eneste dag. Basert på hvordan du skriver er det jo tydelig at du ikke aner hvordan det er å føle et slikt ekstremt hat ovenfor en selv. Jeg syns heller ikke man burde uttale seg om det heller når man ikke har peiling. Det er et stort skille mellom å ha dårlig selvbilde og å hate seg selv. Det bunner i det samme, men i ganske ulik intensitet. Tror du virkelig jeg vil sitte der som 40+ åring og huske tilbake hvordan jeg selv ødela mitt eget liv? Det er det absolutt ingen andre som vil. Men jeg forutser jo at det er fremtiden. Denne tiden får jeg aldri igjen, nei. Jeg har kasta bort tenårene og mine unge voksne år på å hate meg. Jeg kommer til å fortsette med det til hodet sier takk for seg. Jeg bryr meg ikke om hvem som svarer her. Jeg vet bare at det er mennesker jeg møter i det daglige liv. Det er nok. Jeg føler aldri at jeg rakker ned på meg selv - jeg har et realistisk syn på mitt eget speilbilde og meg selv som person. Enkelt og greit. Anonymkode: 61de9...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #88 Skrevet 24. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mulig å få en slik operasjon dekket? Jeg var helt flstbrystet. La inn silikon. Det var ikke mulig å gå med vanlig bh og singlet. Du har sett et barn som låner bhen til mor? Den står ut fra kroppen, så du ser inn til niplene. Slik hadde jeg det. Så jeg fekk dekket silikon. Anonymkode: 4ff48...9d3 Nei. Det er av estetiske årsaker og ikke på grunn av psykiske plager. Puppene mine er ikke så tunge at de kan gi meg skulder- og ryggplager (tror jeg). Dermed får jeg ikke dekket brystløft. Jeg tror det er tilnærmet umulig å få dekket silikon, med mindre man opererer bort brystene pga brystkreft, og ønsker rekonstruksjon av brystene sine. Dette vet jeg ikke om er fakta da, er bare noe jeg har hørt. Anonymkode: 61de9...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #89 Skrevet 24. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke brystene dine det er noe galt med, det er tankegangen din, og hvordam du omtaler deg selv. Ingen blir attraktive av å rakke ned på seg selv. Ingen! Selv ikke de vakreste blir det... Det mest attraktive på en kvinne ( og en mann forøvrig ), er en person som er fornøyd med seg selv. Uansett hvordan brystene, ansiketet, huden , håret osv ser ut. Alle som viser at de er glade i seg selv, blir attraktive. Jobb med deg selv og tankene dine ts! ( ikke operer deg ). Dette sitter i hodet ditt. Først var det brystene, så skriver du at du er stygg...Ingen er stygge. Her er det selvbildet ditt du må ta tak i. Alle har noe fint med seg selv. Anonymkode: e94cc...424 Ja altså, jeg vet ikke om du har skjønt det, men jeg er ikke fornøyd med meg selv. Kommer aldri til å bli det. Dermed må jeg gjøre noe med utseendet slik at der kan være NOE attraktivt med meg. Tenk hvor stygg dere hadde syntes jeg er om dere hadde sett meg og samtidig lest hva jeg skriver om meg selv i tråden her! Det er vondt å tenke på, det. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det ha noe med oppveksten din å gjøre? At du aldri har følt deg sett eller "akseptert" som god nok av en eller begge foreldrene dine? Hvis jeg er inne på noe her, kan det være lurt å snakke med en psykolog om dette. Evt at du er veldig påvirket at media, kroppsidealer osv? Tips: kutt ut å se på sosiale medier der andre damer legger ut sine "perfekte" kropper. Ikke gjør noe som får deg til å føle deg dårligere. Bare gjør ting som får deg til å føle deg bedre. F.eks gå deg en tur i vakre omgivelser. Skriv ned hver dag noe du er takknemlig over. Hadde du besøkt et sykehus, hadde du nok fått et annet perspektiv også... Du er ung, frisk, har masse muligheter med livet ditt. Det er dette du må fokusere på. Som en litt lenger oppe var inne på: du må lære å elske deg selv/få kjærlighet og aksept til deg selv. Det kan du finne i bøker etc som vedkommende nevnte. Slutt å snakke deg selv ned. Ta dette på alvor, for virker som du har gått inn i en dårlig sirkel. Anonymkode: e94cc...424 Henger sikkert i tråd med mamma og pappa men ingen av de har vært stygge mot meg, så. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om sosiale medier, bloggere, influencere og hva det nå enn er. Følger ikke damer som legger ut bilder av rumpene sine hele tiden osv på sosiale medier heller. Vet jeg har mange muligheter og at jeg har et liv, at jeg er ung, "frisk" osv. Ser hvor fint det er. Skulle bytta med noen som ønsket livet når som helst. Men kan jo ikke det. Anonymkode: 61de9...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #90 Skrevet 24. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig hvor mye tull folk lirer av seg. Hva er vitsen? Dere er anonyme, på et forum, og likevel klarer dere ikke si sannheten? Jeg vet ekstremt godt at hvilken som helst mann ville sett på det som en gedigen nedtur at jeg har hengepupper som ser ut som de har ammet 10 unger og er 50 år gamle, når jeg er usle 24 år. Man trenger ikke være rakettforsker for å trekke den konklusjonen. Det handler ikke om at jeg tenker negativt om menn og deres preferanser, misforstå meg rett, jeg forstår at attraktivitet er viktig. Jeg hadde jo sluppet å hatt disse tankene om jeg passet innenfor den perfekte malen, som så klart har stor slingringsmonn. Likevel passer jeg ikke inn. Det som "alle" liker har jeg ingenting av. Jeg feiler på alle punkt. Dere kan ikke klandre meg for å føle meg jævlig da. Hadde jeg i det minste hatt riktig høyde, riktig smil, riktig størrelse på puppene, riktig kroppsfasong, ok, greit. Men jeg er taper på alle punkt. Inkludert personlighet, men det har dere sikkert gjetta for lengst. Absolutt ingenting i denne tråden er nytt for meg. Jeg har hørt så mye rart og fått så mange råd at jeg tror ikke der finnes noe mer. Jeg vet at der ikke finnes noen magiske ord. Jeg vet jeg må gjøre jobben selv. Jeg jobber med meg selv hver eneste dag. Basert på hvordan du skriver er det jo tydelig at du ikke aner hvordan det er å føle et slikt ekstremt hat ovenfor en selv. Jeg syns heller ikke man burde uttale seg om det heller når man ikke har peiling. Det er et stort skille mellom å ha dårlig selvbilde og å hate seg selv. Det bunner i det samme, men i ganske ulik intensitet. Tror du virkelig jeg vil sitte der som 40+ åring og huske tilbake hvordan jeg selv ødela mitt eget liv? Det er det absolutt ingen andre som vil. Men jeg forutser jo at det er fremtiden. Denne tiden får jeg aldri igjen, nei. Jeg har kasta bort tenårene og mine unge voksne år på å hate meg. Jeg kommer til å fortsette med det til hodet sier takk for seg. Jeg bryr meg ikke om hvem som svarer her. Jeg vet bare at det er mennesker jeg møter i det daglige liv. Det er nok. Jeg føler aldri at jeg rakker ned på meg selv - jeg har et realistisk syn på mitt eget speilbilde og meg selv som person. Enkelt og greit. Anonymkode: 61de9...9d2 Eeeh, ok......Vel. Jeg tenkte bare jeg skulle si til deg at jeg også var livredd på å bruke opp ungdomstida mi på å hate meg selv av samme grunner som deg. Jeg har fått høre i over 20 år at jeg er vakker, men menn har brukt meg og kastet meg til side likevel. Jeg tror jo ikke jeg er vakker egentlig, når menn behandler meg sånn. Jeg følte og fortsatt føler jeg meg, stygg og ensom. Men så har tiden gått og jeg har turt å legge ut på eventyr alene. Jeg har opplevd mye artigere ting etter at jeg fyllte 30 enn tidligere. Jeg vet ikke. Jeg ville vel bare si at du fortsatt kan ha mye morsomt og fint i vente, selv om du ikke er 24 lenger. Men livet er ikke lett, og jeg prøver fortsatt å jobbe med meg selv. Ok, dette ble kanskje litt klønete. Beklager. Anonymkode: 62002...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #91 Skrevet 24. juni 2019 deilige bryst har du. Trenger ikke å gjøre tiltak. Anonymkode: 2777a...496
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #92 Skrevet 24. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeeh, ok......Vel. Jeg tenkte bare jeg skulle si til deg at jeg også var livredd på å bruke opp ungdomstida mi på å hate meg selv av samme grunner som deg. Jeg har fått høre i over 20 år at jeg er vakker, men menn har brukt meg og kastet meg til side likevel. Jeg tror jo ikke jeg er vakker egentlig, når menn behandler meg sånn. Jeg følte og fortsatt føler jeg meg, stygg og ensom. Men så har tiden gått og jeg har turt å legge ut på eventyr alene. Jeg har opplevd mye artigere ting etter at jeg fyllte 30 enn tidligere. Jeg vet ikke. Jeg ville vel bare si at du fortsatt kan ha mye morsomt og fint i vente, selv om du ikke er 24 lenger. Men livet er ikke lett, og jeg prøver fortsatt å jobbe med meg selv. Ok, dette ble kanskje litt klønete. Beklager. Anonymkode: 62002...d4e Det er jo fint å høre egentlig. Kanskje det blir slik for meg også om jeg overlever det her. Men jeg tviler. Det går jo bare nedover og har gjort det i flere år nå. Sier seg selv når jeg oppretter en tråd på fuckings KG om hvilke typer pupper menn liker. Altså... Anonymkode: 61de9...9d2 1
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2019 #93 Skrevet 24. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig hvor mye tull folk lirer av seg. Hva er vitsen? Dere er anonyme, på et forum, og likevel klarer dere ikke si sannheten? Jeg vet ekstremt godt at hvilken som helst mann ville sett på det som en gedigen nedtur at jeg har hengepupper som ser ut som de har ammet 10 unger og er 50 år gamle, når jeg er usle 24 år. Man trenger ikke være rakettforsker for å trekke den konklusjonen. Det handler ikke om at jeg tenker negativt om menn og deres preferanser, misforstå meg rett, jeg forstår at attraktivitet er viktig. Jeg hadde jo sluppet å hatt disse tankene om jeg passet innenfor den perfekte malen, som så klart har stor slingringsmonn. Likevel passer jeg ikke inn. Det som "alle" liker har jeg ingenting av. Jeg feiler på alle punkt. Dere kan ikke klandre meg for å føle meg jævlig da. Hadde jeg i det minste hatt riktig høyde, riktig smil, riktig størrelse på puppene, riktig kroppsfasong, ok, greit. Men jeg er taper på alle punkt. Inkludert personlighet, men det har dere sikkert gjetta for lengst. Absolutt ingenting i denne tråden er nytt for meg. Jeg har hørt så mye rart og fått så mange råd at jeg tror ikke der finnes noe mer. Jeg vet at der ikke finnes noen magiske ord. Jeg vet jeg må gjøre jobben selv. Jeg jobber med meg selv hver eneste dag. Basert på hvordan du skriver er det jo tydelig at du ikke aner hvordan det er å føle et slikt ekstremt hat ovenfor en selv. Jeg syns heller ikke man burde uttale seg om det heller når man ikke har peiling. Det er et stort skille mellom å ha dårlig selvbilde og å hate seg selv. Det bunner i det samme, men i ganske ulik intensitet. Tror du virkelig jeg vil sitte der som 40+ åring og huske tilbake hvordan jeg selv ødela mitt eget liv? Det er det absolutt ingen andre som vil. Men jeg forutser jo at det er fremtiden. Denne tiden får jeg aldri igjen, nei. Jeg har kasta bort tenårene og mine unge voksne år på å hate meg. Jeg kommer til å fortsette med det til hodet sier takk for seg. Jeg bryr meg ikke om hvem som svarer her. Jeg vet bare at det er mennesker jeg møter i det daglige liv. Det er nok. Jeg føler aldri at jeg rakker ned på meg selv - jeg har et realistisk syn på mitt eget speilbilde og meg selv som person. Enkelt og greit. Anonymkode: 61de9...9d2 Hvorfor sier du at jeg ikke liker hengepupper? Jeg er ikke alene i denne båten som sier at pupper ikke er så viktig. Ja det finnes flere av oss. Men hvis du tenker at lykken er en kropp alle menn på jorda liker så bør du søke hjelp. Da har du ikke problemer med kroppen eller puppene, men problemer fra halsen og opp. Kroppen er slik den er den hverken mere eller mindre. Noe kan endres med trening og kosthold, men fremdeles likefullt slik den er. Alle har en flekk som de ikke er fornøyd med på kroppen sin. Alle!!! 2
Gjest padawan Skrevet 24. juni 2019 #94 Skrevet 24. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange som ønsker å "trøste" i denne tråden og unngår spørsmålet på alle mulige måter. OP vil prate om hvilke pupper menn liker best, og det er helt klart nummer to. Sånn er det bare. Anonymkode: a2f5a...764 Selv om du tydeligvis liker #2 best er det ikke dermed sagt alle gjør det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #95 Skrevet 24. juni 2019 Faste og struttende. Jo mindre de er, jo finere holder de seg med alderen. De aller peneste er de med litt størrelse, men de er bare pene i noen få år. Kun tenåringen kan ha slike bryster. Foretrekker derfor de som er litt mindre. Rundt B-cup, tipper jeg. Anonymkode: 1cfb4...658
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #96 Skrevet 24. juni 2019 Ville bare si at jeg har jævlig vondt av deg Ts. Du kunne virkelig ha trengt å oppleve kjærlighet❤️ Anonymkode: c9395...6b2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #97 Skrevet 24. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville bare si at jeg har jævlig vondt av deg Ts. Du kunne virkelig ha trengt å oppleve kjærlighet❤️ Anonymkode: c9395...6b2 ❤️ Anonymkode: 61de9...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #98 Skrevet 24. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fint å høre egentlig. Kanskje det blir slik for meg også om jeg overlever det her. Men jeg tviler. Det går jo bare nedover og har gjort det i flere år nå. Sier seg selv når jeg oppretter en tråd på fuckings KG om hvilke typer pupper menn liker. Altså... Anonymkode: 61de9...9d2 Jeg tror egentlig at KG er til nettopp for å stille spørsmål om ting vi ikke tør stille omverdenen uten full anonymitet... hehe. Anonymkode: 62002...d4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå