Gå til innhold

Menn, hvilken type pupper liker dere best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart gått ned 30 kg. Jeg hadde flotte, fyldige og relativt faste pupper med pent heng når jeg var overvektig. Dessverre ligner de nå på det ene bildet her. Vurderer sterkt silikon og operasjon, altså brystløft. Ønsker egentlig ikke å putte noe fremmed i kroppen men jeg vil ikke være helt flat heller. Er mye hud nå, lite pupp... Nå er det en del folk som påstår at naturlig er alltid best, men her er jeg usikker. Jeg selv har egentlig alltid fastslått ovenfor meg selv at jeg IKKE skal operere eller legge meg under kniven, men jeg har egentlig ikke noe valg nå. :( Jeg har ikke barn og jeg er bare 24 år gammel. I min beste alder, og så ser jeg ikke ut.... Men ja. Jeg vet jo allerede svaret her, men hvilke av disse puppene ville du kosa deg best med? Mine ligner på 1) men de er nok slappere og litt større. Kunne tenkt meg slike som på bilde 2) men jeg har større brystvorter. 

1)
https://x.imagefapusercontent.com/u/hlht/2866355/1811278001/boob107.jpg

2) 
https://www.plasticsurgeryartsofnewjersey.com/content/4-gallery/1-breast-gallery/1-breast-augmentation/9-patient-8/gallery_breast_augmentation_05c.jpg

Anonymkode: 61de9...9d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes små, faste er best. Kan godt være A cup for min del. Kona har store da, er ikke slik at pupper er det viktigste på en dame. 

Anonymkode: 5d6ca...a9b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes små, faste er best. Kan godt være A cup for min del. Kona har store da, er ikke slik at pupper er det viktigste på en dame. 

Jeg vet at alle syns små og faste er best men nå håpte jeg at folk skulle velge mellom de to bildene jeg linka til da. Om ikke så handler jo tråden om noe helt annet... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Faste. Ikke noe som henger. Fine og runde nipler.

Anonymkode: c510f...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at alle syns små og faste er best men nå håpte jeg at folk skulle velge mellom de to bildene jeg linka til da. Om ikke så handler jo tråden om noe helt annet... 

Ikke alle synes små faste er best nei.

Anonymkode: eae8a...943

• Liker 14
Skrevet

Kvinnelige. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle synes små faste er best nei.

Jo? Har aldri møtt en mann som syns store pupper er stas. De jeg har vært sammen med har påstått at de liker mine men jeg vet jo at det er tull.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe alla dette

Emmy Rossum fra tv serien Shameless

Anonymkode: 21d7c...abe

Man ser jo ikke hvordan de ser ut når hun ligger og de flyter utover. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Kvinnelige. 

Det er jo ikke en preferanse.. Blir det samme som om noen spør meg om hvilken type menn jeg liker og så sier jeg "menn". Altså alle? Ingen liker alle.. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke la deg rive med av kroppspress. Uansett bedre uten kunstig fyll. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, artigmedsex skrev:

Ikke la deg rive med av kroppspress. Uansett bedre uten kunstig fyll. 

Det er jo ikke kroppspress at menn ikke liker pupper som henger ned til knærne og ser ut som tennissokker med en ball i... 

Vet ikke hvorfor jeg oppretta denne tråden egentlig, jeg vet jo at jeg må operere meg. Om ikke må jeg bekymre meg hele tiden over at en eventuell partner ikke liker puppene mine og drømmer om andre kvinner som ser attraktive ut naken. Må bare holde stabil vekt i et par år så.. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er litt skeptisk til å klikke på linker 🙂 Men gjorde det nå. Begge er vakre. Puppene med silikon så veldig fine ut på bildet, men de er neppe så gode å ta i. Og de holder seg ikke bra når huden blir eldre. Mitt råd er å ikke ta silikon, jeg kan ikke tenke meg at du finner en bedre mann av det (om det er det som er hensikten). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle. Absolutt ingen rolle. 

Anonymkode: 68042...865

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser jo ikke hvordan de ser ut når hun ligger og de flyter utover. 

Emmy Russom

Anonymkode: 21d7c...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle. Absolutt ingen rolle. 

Anonymkode: 68042...865

Jeg ville ha svar fra menn, ikke kvinner. 😕 

AnonymBruker
Skrevet

Liker de brystene som sitter på den dama jeg elsker. 

Men med det svaret, så er vel ikke jeg en mann heller... Tror det er viktigere at du gjør noe med innstillingen og oppførselen din ovenfor andre, enn brystene dine. 

Anonymkode: 955ff...660

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg ville brydd meg var om du var kun ett par med pupper. Det er du vel ikke? 

Det slår meg at du vil ta operasjon og er ute etter hva andre syntes om resultatene. Altså at du er misfornøyd med det du har nå er greit, men dersom du skal ta operasjon bør du velge hva DU vil og ikke etter hva du tror andre syntes er finest. 
Med den holdningen lurer jeg på om en operasjon faktisk vil hjelpe med problemet ditt. 

Anonymkode: 99ac6...de4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

PS:  Hadde lett tatt dama på bilde 1. De puppene er ser deilige ut. Myke å klemme og suge på. Mmmm

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker de brystene som sitter på den dama jeg elsker. 

Men med det svaret, så er vel ikke jeg en mann heller... Tror det er viktigere at du gjør noe med innstillingen og oppførselen din ovenfor andre, enn brystene dine. 

Anonymkode: 955ff...660

Jeg går ikke rundt å spør folk i virkeligheten om hva de syns om puppene mine da, så hvordan jeg er som en anonym bruker på et forum gjenspeiler svært lite hvordan jeg er i virkeligheten for å si det mildt... 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste grunnen til at jeg ville brydd meg var om du var kun ett par med pupper. Det er du vel ikke? 

Det slår meg at du vil ta operasjon og er ute etter hva andre syntes om resultatene. Altså at du er misfornøyd med det du har nå er greit, men dersom du skal ta operasjon bør du velge hva DU vil og ikke etter hva du tror andre syntes er finest. 
Med den holdningen lurer jeg på om en operasjon faktisk vil hjelpe med problemet ditt. 

Problemet mitt er at jeg dessverre er stygg. Er ikke meningen å virke krass og sinnataggen, men det er ikke så enkelt å være i min situasjon heller! Klart jeg lurer på hva andre syns. Jeg selv vil jo helst ikke operere meg, men jeg har ikke noe valg føler jeg. Jeg vil jo være attraktiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...